Nove Precauzioni Coronavirus Annunziate per quelli chì volenu viaghjà in i Stati Uniti

Nove precauzioni di coronavirus annunziate per quelli chì volenu viaghjà in i Stati Uniti
Nove precauzioni di coronavirus annunziate per quelli chì volenu viaghjà in i Stati Uniti

Nove misure di coronavirus sò state annunziate in i Stati Uniti, chì si preparanu à apre e so fruntiere à i turisti stranieri u mese prossimu. Per quessa, tutti i turisti seranu accettati, basta chì sò stati vaccinati contra coronavirus.

A Casa Bianca si prepara à elevà e restrizioni à i voli stranieri per a prima volta da quandu u focu di coronavirus hà iniziatu in 2020. I Stati Uniti, chì pensanu à apre e so fruntiere u mese prossimu, anu annunziatu ch'elli accoglieranu tutti i turisti stranieri in u paese, sempre chì sò stati vaccinati contra coronavirus.

Mentre l'ex presidente di i Stati Uniti Donald Trump era in carica, hà impostu una pruibizione di volu à i Stati Uniti à u Brasile, a Cina, l'Irlanda, l'Iran, u Sudafrica, l'India è 26 paesi di Shanghai in Europa, è a lista di i paesi pruibiti hà sviluppatu più dopu à u presidente Joe Biden. hà pigliatu u so postu in ghjennaghju 2021. . A pruibizione di volu chì copre u Regnu Unitu, l'India, a Cina è parechji paesi europei hè prevista per esse rialzata u mese prossimu.

BIDEN: OGNI VACCINE SERA ACCETTATA

Sicondu İHA, Biden, chì hà fattu una dichjarazione ieri, hà dichjaratu chì e cumpagnie aeree anu da verificà a vaccinazione di i passageri di coronavirus prima di accettà in l'aviò.

Dichjarà chì qualsiasi vaccina coronavirus serà accettata, Biden hà ancu dichjaratu chì e cumpagnie aeree anu da accettà i dati di fonti ufficiali.

Biden hà dettu ancu: "Questa preoccupazione di viaghju trà i Stati Uniti è altri paesi, si applicanu e misure precedenti pigliate per via di coronavirus. "A vaccinazione furnisce una sicurità significativa in i voli internaziunali", disse.

ENTRARÀ IN EFFETTU L'8 NOVEMBRE

Mentre hè statu annunziatu chì tutte e persone, cumpresi i citadini americani non vaccinati, puderanu entre in u paese cun un test di coronavirus negativu fattu un ghjornu prima di imbarcà in l'aviò, i zitelli sottu à l'età di 18 anu da furnisce un test di coronavirus negativu 3. ghjorni prima di u so viaghju, perchè ùn ci hè micca esigenza di vaccinazione.

E novi regule seranu implementate da l'8 di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*