Festa AK suggerita! Build-Operate-Transfer ancu in Ferroviari

Festa AK suggerita! Build-Operate-Transfer ancu in Ferroviari
Festa AK suggerita! Build-Operate-Transfer ancu in Ferroviari

In a cumissioni, ci hè stata una discussione trà i deputati CHP è i diputati AKP in quantu à i prezzi di l'autostrade custruite in u scopu di i prughjetti "Build-Operate-Transfer" (YID).

Sicondu a nutizia di Ogün Akkaya da u ghjurnale Wall; U Cumitatu di Pianificazione è di Bilanciu di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia hà cunclusu e so discussioni nantu à a Proposta di Legge di Bilanciu di u Guvernu Centrale 2022, a Proposta di Legge Finale di u Guvernu Centrale 2020 è i rapporti generali di a Corte di Conti. E pruposte sò state accettate à l'unanimità in a riunione di a cumissioni di u 26 ottobre.

In a cumissioni, ci hè stata una discussione trà i deputati CHP è i diputati AKP in quantu à i prezzi di l'autostrade custruite in u scopu di i prughjetti "Build-Operate-Transfer" (YIP). Parlendu à a cumissioni, u deputatu di u Partitu di Ghjustizia è Sviluppu Aydın Bekir Güçlü Erim hà purtatu l'implementazione di u mudellu 'Build-Operate-Transfer' applicatu ancu in i prughjetti di autostrade, tunnel è ponti in ferrovie.

À a cumissioni, Erim da AKP hà fattu una presentazione nantu à u Partenariatu Public Privatu (PPP). Dà infurmazione nantu à i prughjetti cunnisciuti ancu cum'è Build-Operate-Transfer, Erim hà dettu chì i prughjetti chì duverà parechji anni cù investimenti publichi sò realizati in un tempu assai più cortu da u settore privatu cù a gestione PPP. Rimarchendu chì 86 miliardi di dollari sò stati investiti per i prughjetti PPP finu à avà, Erim hà dettu chì 3 chilometri di a reta di autostrada di 532 chilometri in Turchia sò stati implementati cù stu mudellu. U deputatu CHP Antalya Cavit Arı s'oppone à Erim, chì hà cuntatu i prughjetti. Arı's "Sapete quantu soldi sò passati?" Erim hà rispostu à a quistione: "Ci hè un modu alternativu, se vulete passà senza soldi, passerete per u modu normale. Altre strade ùn sò micca chjuse, ci hè una strada alternativa accantu ", hà rispostu. Quandu Cavit Arı hà parlatu di novu è disse: "Vai per 250 lire", Bekir Guc Erim hà dettu: "U mo travagliu serà fattu prestu, se vogliu andà prestu, se mi cunvene, andaraghju quì. Andate in a strada normale, andate in l'altra strada ", disse. Dichjarà chì u ponte Yavuz Sultan Selim serà ancu servitu cù a ferrovia in u futuru, Erim hà dettu chì altre ferrovie deve esse custruite cù u metudu 'Build-Operate-Transfer', cù e parolle "Lasciate esse fattu u più prestu pussibule".

OBJECTIVE PER CAMBIARE STATUS

Ricordendu chì u mudellu "Build-Operate-Transfer" hè attualmente implementatu in a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità d'Ankara cù una garanzia di passageru, u presidente di l'Unioni Impiegati di u Trasportu Unitu (BTS) Murat Oral hà dettu chì u scopu di applicà stu mudellu in altri. ferrovie hè di migliurà u statutu di e Ferrovie di u Statu, vulendu esse cambiatu. Oral hà dichjaratu chì l'opere nantu à e ferrovie puderia esse realizatu cù u costu publicu senza a necessità di a Cuuperazione Pùbblica Privata è hà dettu: "I ferrovie avianu sei porti, cinque di elli mancanu. Quessi eranu i lochi chì anu purtatu u più grande ingressu. Privatizazione, build-operate-transfer, ristrutturazione sò tutti modi è metudi chì servenu u capitale. Politiche chì serve u publicu, micca a retorica. Ùn ci hè nimu più forte chè u statu. Quessi sò tutti distorsioni, percepzioni. Fighjate à e persone ricche chì sò spuntate ultimamente, persone chì i so nomi ùn sò micca intesu parlà. Prima di quessa, ci era Cengiz, Limak, Kolin. Quessi sò e cumpagnie chì anu prusperu durante stu periodu di guvernu ".

"CUSTRURANU UN CENTRU COMMERCIALE"

Oral hà dichjaratu chì unu di i scopi di e ferrovie chì sò custruite cù u mudellu 'Build-Operate-Transfer' hè un cambiamentu di statutu è hà dettu: "I Ferrovie Statali anu ricchezza. Hà a terra, a pruprietà, a pruprietà. Ùn volenu micca esse appiccicati cù a Legge di Procurement. Ùn volenu micca entre in l'auditu di a Corte di Conti. Vulenu caccià a nostra sicurezza di u serviziu publicu" è cuntinuò e so parolle cusì: "I Ferrovii statali sò abbastanza forti per fà tutti l'investimenti. U soldi abbanduneghja u tesoru. Ùn lasciate chì nimu dice chì ùn pò fà ! U statu chì hà custruitu e linee di treni d'alta veloce ùn pò micca custruisce a stazione. Chì pudemu fà chì u cuntrattu farà? U so scopu hè di caccià a nostra istituzione, a nostra ricchezza. E ferrovie anu terreni preziosi, strade è stazioni. Hanu pigliatu i nostri 70 ettari di terra in u core di Ankara è l'hà datu à l'Università Medipol. Vulìanu dà a Stazione Haydarpaşa à a Fundazione Archers, l'avemu annullata. Avà facenu a nostra strada trà Yenikapı è Sirkeci solu per fà una strada di bicicletta. Venderanu i terreni à a diritta è à a manca. Custruiranu residenze è centri cummerciale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*