AKSUNGUR SİHA consegnatu à e Forze Navali Turche

aksungur siha consegnatu à a marina turca
aksungur siha consegnatu à a marina turca

U presidente di a presidenza turca di l'industria di difesa Prof. Dr. İsmail Demir hà annunziatu nantu à u so contu Twitter chì u Veiculu Aereo Armatu Unmanned AKSUNGUR (SİHA) hè statu consegnatu à e Forze Navali Turche.

Enfatizendu chì AKSUNGUR, sviluppatu da TAI, hà una capacità di carica utile di 750 kg è un tempu massimu di volu di almenu 50 ore, Demir hà dichjaratu chì i testi sò stati cumpleti cù successu.

Sistema UAV di classe AKSUNGUR MALE: capace di realizà missioni di intelligenza, surviglianza, ricunniscenza è attaccu in tutte e cundizioni climatichi ghjornu è notte; Si distingue cum'è un sistema di Veiculi Aerei Senza Pilota di Altitudine Media di Long Stay chì pò purtà carichi utili EO / IR, SAR è Intelligenza di Signal (SIGINT) è diversi sistemi di munizioni aria-terra. AKSUNGUR hà dui motori diesel twin-turbocharged chì ponu ghjunghje à una altitudine di 40.000 40 piedi è permettenu l'operazioni più esigenti per esse cumpletu cù a so capacità di stà in l'aria finu à XNUMX ore.

Aksungur

L'infurmazioni detallate nantu à a cunfigurazione AKSUNGUR consegnata à u Cumandante di e Forze Navali ùn hè micca stata datu, ma pare chì u Cuncepimentu di Attaccu hè statu mandatu. U travagliu nantu à u cuncettu di a Patrulla Marittima cuntinua. Tuttavia, ùn hè micca cunnisciutu quandu u veiculu serà furnitu.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*