Luce vista in Ankara İzmir High Speed ​​​​Line Train T-1 Tunnel

A luce hè apparsa in u tunnel T di a linea di trenu d'alta velocità Ankara Izmir
A luce hè apparsa in u tunnel T di a linea di trenu d'alta velocità Ankara Izmir

Cuntinuendu à intreccia a Turchia cù e so rete ferroviarie, a Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà passatu un altru grande soglia in u Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir, chì tutta a Turchia aspittava. In u scopu di u prugettu, u Tunnel T-1 in a Sezione Eşme-Salihli hè stata aperta cù una cerimonia.

U Tunnel T1 di a Sezione Eşme-Salihli, chì e so scavi sò cuminciati in marzu, hè statu apertu cù una ceremonia di vista di luce à a quale u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu. U Ministru Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u tunnel hè statu finitu in un tempu record di 206 ghjorni.

U tunnellu hè u primu tunnel di Turchia chì include tramindui e strade di ferrovia è di sicurità in un unicu tubu. Inoltre, u tunnellu hè u tunnel TBM cù u più grande diametru in Turchia. Cù a realizazione di u Prughjettu HT Ankara-İzmir, l'operazioni di treni d'alta velocità seranu pussibuli nantu à e rotte Ankara, İzmir, İstanbul, Konya, Eskişehir, Afyonkarahisar, Uşak, Kırıkkale, Yozgat è Sivas.

In u so discorsu in a ceremonia, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì anu sviluppatu capacità domestiche è naziunali in ferrovie, in quale più di 2003 miliardi di lire sò stati investiti dapoi u 212 durante u so guvernu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i prucessi di prova di u Trenu Elettricu Naziunale cun una vitezza di 160 chilometri à l'ora sò stati cumpletati, chì a produzzione di massa principia in 2022, è chì compie u travagliu di cuncepimentu per u Trenu Naziunale d'Alta Velocità. cù una vitezza di 225 chilometri à l'ora è vene à a fase di pruduzzione di prototipu l'annu prossimu.Ellu hà dichjaratu chì anu u scopu di ghjunghje à 12 chilometri è aumentà u numeru annuale di passageri, chì hè 803 milioni per e linee di Trenu High Speed , à 28 milioni.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u travagliu nantu à a linea di trenu d'alta velocità di 3 mila 515 chilometri cuntinueghja, è chì a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Afyonkarahisar-Uşak-Manisa-Izmir, chì hè trà elli, hè custituita da 6 tappe è 508. chilometri trà Polatlı è Menemen, "Ankara-İzmir Fast Train, chì hà 5 stazioni, u nostru Prughjettu Trenu include 41 tunnel di 49 mila metri è 23 viadutti di 100 mila 56 metri. Avemu fattu u 42,4 per centu di i travaglii di l'infrastruttura in u nostru prughjettu. Quandu tutte e sezioni sò finite, a distanza trà Ankara è İzmir diminuirà da 824 chilometri à 624 chilometri, è u tempu di viaghju serà riduttu da 14 ore à 3,5 ore. A sezione Eşme-Salihli di u nostru prughjettu, chì include 21 viadutti è 25 tunnel, hè di 74,4 chilometri. U nostru tunnel T-1 quì hè u primu tunnel di Turchia, in quale u tunnel di ferrovia è di sicurità sò stati custruiti cum'è dui piani in una sola sezione. Hè ancu u tunnel di più grande diametru custruitu cù a tecnica TBM in Turchia. In altri palori, mentre chì u trenu d'alta velocità hè in u pianu superiore di u nostru tunnel, u trasportu d'ambulanza serà furnitu à u pianu più bassu. Oghje, vedemu a luce in u nostru tunnel T-3 di 47 mila 1 metri di lunghezza.

"UN RECORD DIFFICILE DA RUMPIRE"

Esprimendu chì u diametru di scavi di u tunnel, chì hè cuncepitu cum'è una linea ferroviaria à u pianu superiore è un tunnel di sicurezza à u pianu più bassu, hè di 13,77 metri è u diametru internu di u cimentu di rivestimentu hè di 12,50 metri, Karaismailoğlu hà ancu attiratu l'attenzione à u periodu di custruzzione è hà dettu: Avemu cuminciatu questu annu u 20 di marzu. L'avemu cumpletatu in pocu tempu cum'è 206 ghjorni è battemu un record mundiale chì hè difficiule di batte. Cù sta custruzzione di tunnel, avemu dimustratu à u mondu quantu successu l'industria di cuntrattura turca, l'ingegneri è l'impiegati ponu esse in cundizioni difficili ".

Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di u tunnel, u direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dettu: "Vi salutu tutti cun rispettu è amore da questa cerimonia, induve assisteremu à i sforzi è i sforzi per a felicità chì avemu purtatu è purtatu. I nostri ferrovie, cù a visione forte di u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan; cuntinueghja à firmà novi rializazioni è novi prughjetti. Semu in a sezione Eşme - Salihli di 74,4 chilometri di u nostru Prughjettu di Trenu d'Alta Velocità Ankara İzmir, chì hè unu di elli. In stu capitulu; Ci sò 21 viadutti è 25 tunnel. U tunnel T-1, chì simu à l'uscita, hè u tunnel più longu di u prugettu cù 3 mila 47 metri. À u listessu tempu, u diametru di l'excavazione di u tunnel hè di 13,77 metri, u segmentu hè u più grande tunnel di TBM in Turchia cù un diametru esternu di 13,40 metri è un diametru internu di 12,50 metri. In novu, hè u primu tunnel di Turchia chì include tramindui e strade di ferrovia è di sicurità in un unicu tubu. L'area sottu a piattaforma ferroviaria in u tunnel hè stata evaluata è a strada di sicurezza hè stata risolta in questa sezione. E nostre linee di treni d'alta velocità sò situate nantu à a strada di sicurezza, chì pò ancu esse aduprata per evacuazione cù veiculi d'emergenza. I nostri travagliadori è ingegneri qualchì volta cavavanu 32,4 metri in un ghjornu è anu apertu u tunelu in un totale di 206 ghjorni, battendu un record chì hè difficiule di rompe in u mondu. U nostru travagliu in u nostru Tunnel T-1, chì hè u travagliu di ingegneri è travagliadori turchi, hà iniziatu u 20 di marzu di u 2021 cù a prisenza di u nostru Ministru è hà ghjuntu à u stadiu di vede a luce in un periodu di circa 6 mesi. Quì, vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru Ministru di Trasporti è Infrastrutture, u sgiò Adil Karaismailoğlu, per u so intensu interessu è sustegnu à e nostre ferrovie. disse.

Dopu à i discorsi, u Ministru Karaismaioğlu è i membri di u protocolu anu iniziatu u TBM premendu i buttoni. Dopu chì a luce hè apparsu in u tunnel apertu da a perforatrice di u tunnel, i membri di u protocolu anu pigliatu una foto di souvenir.

Eşme-Salihli Section T1 Tunnel Light Vision Ceremony hà assistitu da u guvernatore Uşak Funda Kocabıyık, i deputati İsmail Güneş è Mehmet Altay, u direttore generale di trasportu TCDD Hasan Pezük, u direttore generale AYGM Dr. Yalçın Eyigün, membri di TCDD è travagliadori anu assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*