Marmaray, chì unisce l'Asia è l'Europa, hà 8 anni

Marmaray, chì unisce l'Asia è l'Europa, hà 8 anni

Marmaray, chì unisce l'Asia è l'Europa, hà 8 anni

Marmaray, chì unisce i lati asiatichi è europei sottu u mare, hà purtatu quasi 8 milioni di passageri, 7 volte a pupulazione di Turchia, in l'600 anni da a so messa in serviziu.

Sò passati 29 anni da chì Marmaray, sognu di Sultan Abdülmecid, hè stata messa in serviziu u 2013 d'ottobre di u 8 cù a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan è di parechji stati stranieri.

Marmaray, chì hè statu messu in serviziu in u 90u anniversariu di u stabilimentu di a Republica è chjamatu u "Prughjettu di u Seculu" cù a so storia di 153 anni, ospita i primi in u mondu in quantu à a so infrastruttura tecnologica, a dimensione ecunomica, u momentum. hà purtatu à u trasportu ferroviariu è parechje altre innovazioni.

Purtendu quasi 8 milioni di passageri in u periodu di 600 anni, Marmaray hà unitu i cuntinenti in 5,5 tappe per 5 anni, è da u 12 di marzu di u 2019, u presidente Erdoğan hà assistitu à una ceremonia in Gebze.Halkalı hà cuminciatu à serve à 43 fermate nantu à a linea.

Dopu à sta data, Gebze-Halkalı Marmaray, chì hè chjamatu a linea suburbana, hà purtatu 8 volte a pupulazione di Turchia è 7 volte a pupulazione di Istanbul in l'anni 40 chì sò passati.

"Hè diventatu l'indirizzu di u trasportu veloce, cunfortu è senza interruzzione"

In a so dichjarazione scritta nantu à u sughjettu, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà ricurdatu chì Marmaray hè statu mintuatu per a prima volta da Sultan Abdülmecid Han in u 1860, è hà dettu chì, per quessa, hè statu chjamatu u "Prughjettu di u Seculu".

Ricordendu chì Marmaray hè entrata in funzione per a prima volta cù 29 stazioni in a sezione Kazlıçeşme-Ayrılık Çeşmesi u 2013 d'ottobre di u 5, Karaismailoğlu hà continuatu e so parolle cusì: "Da u 13 di marzu di u 2019, Halkalı-Gebze hè stata messa in opera cù 43 stazioni. Aghjunghjendu 8 milioni di passageri à a fine di 600 anni cù u crescente numeru di passageri ogni annu, Marmaray hà finitu a pista di 76 chilometri in 108 minuti è diventa l'indirizzu di trasportu veloce, còmode è ininterruttu. Marmaray, chì attraversa i cuntinenti asiatichi è europei in 4 minuti, hà purtatu più di 7 volte a pupulazione di Turchia cù u so numeru di passageri è circa 40 volte a pupulazione di Istanbul.

Karaismailoğlu hà sottolineatu chì un novu passu hè statu fattu versu a satisfaczione di i passageri in Marmaray, chì trasporta circa 450 mila passageri à ghjornu, da u 15 d'ottobre, è hà dichjaratu chì una cumunicazione ininterrotta hè furnita in stazioni Yenikapı, Sirkeci è Üsküdar.

"Fà una Cuntribuzione Significativa à l'Ecunumia Turca"

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu chì Marmaray, chì sustene u trasportu urbanu in Istanbul è face una differenza cù u so aspettu ambientalista, face ancu cuntributi significativi à l'ecunumia turca cù i vantaghji chì furnisce in u trasportu di merci.

Esprimendu chì u trasportu di merci naziunale è internaziunale hè diventatu più faciule è più attivu cù Marmaray, chì furnisce u trasportu ininterrottu da Pechino à Londra, Karaismailoğlu hà fattu e seguenti dichjarazioni: "Marmaray, Corridor Mediu, induve u primu transitu trà a Cina è l'Europa hè statu fattu in Novembre. 2019. è domina u cummerciu mundiale via a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Marmaray Tube Pass, chì hè utilizatu da i treni di trasportu domesticu è da u cummerciu mundiale, hè diventatu a scelta primaria di i pruduttori è l'industriali cù u passaghju di transitu trà l'Anatolia è l'Europa.

I carichi, chì prima eranu trasportati da i centri di produzzione di l'Anatolia à Derince in trenu, da Derince in ferry è dopu à e strutture industriali in Çorlu, ghjunghjenu avà à e so destinazioni passendu per Marmaray senza trasferimentu o cambià di veiculi. In questu modu, i costi logistici di l'industriali, i pruduttori è l'esportatori diminuiscenu è a so cumpetitività aumenta ".

"Obiettivu; 1 milione di passageri à ghjornu "

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u scopu in questa zona hè 450 milione di passageri è tunnellate di merci in Marmaray, chì attualmente trasporta 1 mila passageri à ghjornu.

Karaismailoğlu, "U prughjettu di Marmaray, chì e fruntiere passanu per duie grande cità di Turchia, aumenta u so valore in u trasportu urbanu cù i so treni, in u trasportu interurbanu cù YHT, è in u trasportu di merci cù transitu, sia in Turchia sia in u mondu. disse.

1,5 Treni di merci passati in 1.280 anni

Sicondu l'infurmazioni ricevute, un totale di 17 treni di merci, 2020 per l'Europa è 1,5 per l'Asia, sò passati in u periodu di 678 anni da u 602 d'aprile di u 1.280, quandu i treni di merci cuminciaru à passà da Marmaray.

Cù 1.280 treni, a maiò parte di i quali sò carichi internaziunali, circa 540 milione di tunnellate di merci, 1 mila nettons, sò stati trasportati attraversu u Passage di Marmaray Tube.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*