Elettricità Alzata in Silenziu

aumentu silenziosu di l'electricità
aumentu silenziosu di l'electricità

Cù a decisione publicata in a Gazzetta Ufficiale u venneri scorsu, l'Autorità Reguladora di u Mercatu di l'Energia (EMRA) hà determinatu u scopu di a tarifa, chì hè chjamata "Tariffa di Fornitura di l'Ultima Source" è induve u prezzu di l'energia elettrica di u cunsumu cambia istantaneamente nantu à una basa di costu, cù una fattura mensile di 1 mila TL, efficace da u 300 di ghjennaghju, finu à l'utilizatori paganti. Cusì, i prezzi di l'electricità di i cunsumatori inclusi in questu scopu sò stati aumentati da almenu 10 per centu cumparatu cù i dati d'ottobre. Ancu s'è sta decisione ùn avarà micca direttamente u cunsumadore di cunsumu bassu, aumenterà u costu di input di i pruduttori è i posti di travagliu, facendu chì i prezzi di i prudutti di u cunsumu finale aumenteranu. U paragone di i fornitori di l'electricità è u situ di cambiamentu encazip.com hà valutatu l'aumentu silenziosu di l'electricità.

L'aumentu di i costi di l'electricità hà cuminciatu à riflette gradualmente nantu à i cunsumatori. I prezzi di l'electricità di a tarifa, chì hè chjamata Tariffa di Supply di l'Ultima Source, appiicata à i cunsumatori d'altu cunsumu chì ùn anu micca cambiatu u so fornitore di l'electricità, sò determinate in modu diversu da e tariffi naziunali applicati à l'altri cunsumatori. Queste tariffi, chì sò stati determinati aghjunghjendu un margine di 9,38 per centu à u costu netu di furnimentu di l'electricità in u periodu pertinente, coprevanu i cunsumatori chì a so fattura mensuale era di 700 mila TL in u periodu precedente. Cù l'ultima decisione di EMRA, stu scopu hè statu ridutta à 300 mila TL quantità di fattura mensile. Sta decisione, chì serà efficace da u 1 di ghjennaghju, pruvucarà più pruduttori è imprese à utilizà l'electricità à un prezzu assai più altu.

I costi di l'electricità anu aumentatu 83 per centu annu à a data

L'aumentu di i costi di l'electricità restanu caldi à l'agenda. Sicondu l'analisi di u situ di cunfrontu di tariffu di l'electricità encazip.com, u costu netu di furnimentu di l'electricità, chì era 0,406 TL in u mercatu di l'electricità in ghjennaghju di questu annu, hà righjuntu 25 TL in media in i primi 0,742 ghjorni d'ottobre, aumentendu da 83 per centu. durante l'annu. U mutivu principale di sta crescita era l'aumentu di u prezzu di carbone è altre risorse è u rapidu aumentu di u scambiu.

I costi di l'electricità aumenteranu più

Cù una altra decisione presa da EMRA stu mese, l'applicazione di u prezzu di u tettu in u mercatu di l'electricità hè stata aghjurnata. In u mercatu induve i prezzi di l'electricità sò determinati, u prezzu di u tettu, chì era 0,718 TL per kilowatt-ora per u periodu precedente, hè statu aumentatu à 1,078 TL per questu mese cù questa decisione. Sicondu a decisione, i prezzi di u tettu seranu determinati nantu à i costi di l'electricità di i 12 mesi prima di u periodu pertinente. Un aumentu seriu di i costi di l'electricità in l'ultimi 12 mesi pruvucarà u prezzu di u tettu per aumentà ogni mese. Per d 'altra banda, l'aumentu rapidu di i tassi di scambiu hè previstu di avè un impattu negativu seriu nantu à i costi in u mercatu di l'electricità, di quale u 70 per centu hè indexatu à munita straniera.

L'electricità di i pruduttori hè stata aumentata in silenziu di 10 per centu

L'aumentu di i costi di l'electricità hè stata riflessa nantu à i cunsumatori cun un cunsumu mensuale d'electricità di 700 mila TL o più. Sicondu l'analisi di encazip.com, e fatture di l'electricità di questi cunsumatori seranu circa 15 per centu più altu ch'è u mese precedente, basatu annantu à i costi attuali in uttrovi. Siccomu l'Ultima Tariffa di Fornitura di Risorse, chì u so scopu s'hè allargatu, includerà avà l'utilizatori di l'electricità chì paganu fatture di 300 mila TL o più per mese, assai più pruduttori è posti di travagliu seranu affettati da l'aumentu di i costi di l'electricità in u mercatu in u periodu à vene. A nova applicazione entrerà in vigore da u 1 di ghjennaghju, è se a tarifa di distribuzione è i tassi fermanu custanti in paragunà à i prezzi di u mercatu per i primi 25 ghjorni d'ottobre, i bolletti di l'electricità di questi cunsumatori seranu almenu 10 per centu più altu.

L'aumentu di i costi sò di novu nantu à u spinu di u fabricatore

Cù sta applicazione, l'aumentu di i costi di l'electricità serà impostu à i pruduttori è i posti di travagliu, è i prezzi di l'electricità per esse appiicati à i cunsumatori di pocu cunsumu seranu à un livellu più cuntrullabile. In ogni casu, postu chì stu cambiamentu aumenterà seriamente i costi di input di i pruduttori, i prezzi di i prudutti di u cunsumu seranu affettati negativamente è l'impattu veru serà risentitu da u cunsumadore.

U mutivu principalu di l'aumentu di i prezzi di l'electricità hè u tassu di scambiu elevatu.

Evaluendu l'ultimi sviluppi è l'aumentu di i prezzi in u mercatu di l'electricità, Çağada KIRIM, u fundatore di encazip.com, hà dettu: "I costi di l'energia elettrica battenu record in u mondu sanu. In u mercatu di u nostru paese, a crisa energetica glubale si sente più limitata, soprattuttu per via di a manera chì i tariffi di gas naturale sò determinati. In ogni casu, da l'altra banda, l'effettu di l'altu scambiu hè risentitu assai forte in u nostru mercatu, chì dipende da a valuta straniera à una tarifa di 70 per centu ". disse.

I famiglii sò i veri vittimi di l'altu prezzu di pruduttori.

Sottulineendu chì l'inghjustizia in riflette l'aumentu di i costi per i cunsumatori dannu più e famiglie, Crimea hà cuntinuatu cusì: "L'aumentu di u numeru di cunsumatori in u scopu di l'ultime Tariffe di Fornitura di Risorse significa bollette di l'electricità più elevate per più pruduttori è posti di travagliu. . Perchè sta tarifa hè determinata direttamente secondu i costi di u mercatu, i prezzi di l'electricità di l'utilizatori in u scopu sò direttamente affettati da l'aumentu di u costu. Cusì, hè destinatu à mantene e bollette di l'electricità di e famiglie più bassu, mentri l'aumentu di i costi di l'electricità sò imposti à i posti di travagliu è i pruduttori. Ancu s'è stu approcciu pari currettu à u primu sguardu, hè in realtà abbastanza periculosu per u cunsumadore è l'ecunumia di u paese. Ancu s'è i prezzi di l'electricità per e residenze sò bassu, i costi di produzzione aumentanu cù a riflessione di l'aumentu necessariu à u pruduttori, cusì cresce u prezzu di tutti i prudutti di cunsumu. Ancu s'è e famiglie pagheranu fatture d'electricità relativamente elevate, riflettendu i costi di l'electricità ugualmente à tutti i gruppi di abbonati, l'aumentu di i prezzi esorbitanti in altri prudutti di cunsumu pò esse impeditu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*