Accordu di Cummerciu di Gas Naturale addiziale firmatu cù l'Azerbaijan

Turchia riceverà gas naturale supplementu da l'Azerbaijan finu à a fine di l'annu
Turchia riceverà gas naturale supplementu da l'Azerbaijan finu à a fine di l'annu

Fatih Dönmez, Ministru di l'Energia è e Risorse Naturali, hà annunziatu chì un accordu di cummerciu di gas naturale di 2024 miliardi di metri cubi supplementari hè statu firmatu cù l'Azerbaijan finu à a fine di u 11.

Dönmez hà dettu chì Turchia hà da passà u periodu di a crisa di l'approvvigionamentu energeticu mundiale senza prublemi, "Un accordu di cummerciu di gas naturale di 2024 miliardi di metri cubi supplementari hè statu firmatu cù l'Azerbaijan, validu finu à a fine di u 11 è chì vene da u Baku-. Linea Tbilisi-Erzurum".

Dönmez hà dettu: "I negoziati cuntinuati avanzanu positivamente per risponde à a dumanda di gas naturale, chì hè prubabile di aumentà à l'avvicinamentu di l'invernu. In fattu, i gestori di i paesi chì furnimu gasu hà dichjaratu chì u gasu furnitu in Turchia aumenterà. In questu cuntestu, un accordu di cummerciale di gas naturale supplementu di 2024 miliardi di metri cubi da a linea Baku-Tbilisi-Erzurum, chì serà validu finu à a fine di u 11, hè statu firmatu cù l'Azerbaijan. usatu e frasi.

Dönmez hà negatu l'allegazioni chì Turchia compra gasu troppu caru è hà dettu: "U prezzu di compra di gas naturale BOTAŞ hè in linea cù l'indicatori attuali in u mercatu internaziunale è hè sottu à $ 1300".

U Ministru Dönmez hà ancu toccu l'allegazioni chì TPAO è BOTAŞ seranu privatizzati, "Ùn ci hè assolutamente micca questione di vende TPAO o BOTAŞ. Ùn ci hè mai statu un tali agenda ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*