Baja Troia serà in Çanakkale u 28-31 d'ottobre.

baja troia in canakkale in uttrovi
baja troia in canakkale in uttrovi

Baja Troia Turkey, chì hè stata urganizata da l'Istanbul Offroad Club (İSOFF) per l'ultimi 5 anni cum'è a tappa Turchia di l'International East European Tout Terrain Series, hà da principià di novu cù tappe magnifiche in Çanakkale trà 28-31 d'ottobre.

In questa corsa impegnativa, chì serà eseguita in e categorie Rally è Raid, squadre offroad da Turchia è di u mondu partenu è copreranu tramindui e tappe off-road è e tappe di prestazioni à alta velocità.

Una settimana prima di a fine di e iscrizioni, 14 squadre, 50 di e quali eranu straniere, si sò iscritte in a corsa, è a famosa squadra italiana di corsa Italiana Ralliart vene in Turchia cù 8 veiculi. In più di e squadre d'Italia, Romania, Grecia, Serbia è Ungheria, i principali pilori offroad di Turchia cumpeteranu ancu in a corsa.

In l'urganizazione di 4 ghjorni, e squadre cumpetenu in e tappe nantu à a strada determinata à i cunfini di Çanakkale è Bayramiç. A corsa accuminciarà u ghjovi 28 ottobre cù una cerimonia di partenza davanti à u cavallu di Troia in u centru di Çanakkale, cù a participazione di tutti i veiculi in cuncurrenza, è cuntinueghja cù a tappa di Prologue nantu à a pista speciale vicinu à Kipa. Ekpies correrà e tappe Ida 29 è Ida 328 di 1 chilometri u venneri 2 ottobre, e tappe Kebrene 30 è Kebrene 390 di 1 chilometri u sabbatu 2 ottobre, è a tappa di Troia di 31 chilometri di lunghezza. stage di spettatore speciale in a zona vicinu à Kipa dumenica 248 ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*