65 Million Support da u Ministeru à l'Industria Cinematografica

supportu di milioni di dollari da u ministeru à l'industria cinematografica
supportu di milioni di dollari da u ministeru à l'industria cinematografica

U Ministeru di a Cultura è u Turismu hà furnitu 2021 milioni 18 mila lire per 17 prughjetti à l'industria di u cinema à l'ultima riunione di u cunsigliu di supportu di 450. Cù questi supporti, a quantità tutale furnita à l'industria cinematografica per i prughjetti 2021 da u Ministeru in 356 hà righjuntu 65 milioni 450 mila lire.

In u quintu cumitatu di supportu di questu annu, i prughjetti 99 in i generi di Prima Produzione di Film, Produzione di Film, Supportu di Distribuzione è Promozione è After Shooting sò stati valutati da u cumitatu di supportu di 8 persone, custituitu da rapprisentanti di u Ministeru è u settore di u cinema. .

Supportu per i primi filmi

Cù u sustegnu di u Ministeru, 5 registi sò pussibili à fà i so primi filmi. 5 milioni 3 mila lire sò stati dati à 750 prughjetti di "First Feature Film Editing", 11 milioni 13 mila lire à 300 prughjetti "Featured Cinema Film Production", è 2 mila lire à 400 prughjetti "Dopu a ripresa".

Supportu per i Master Directors

Da u Ministeru, "Günyüzü" di u regista Banu Sıvacı è u so primu filmu "Bozkır", chì hà participatu à u Festival di Film di Berlinu cù u so primu filmu "Pigeon" è hà vintu u premiu "Best Youth Film" à l'Asia Pacific Film Awards. à l'Antalya Golden Orange Film Festival. U filmu di u direttore Ali Özel "Expectation", chì hè tornatu cù 11 premii, hè trà i prughjetti sustinuti.

"Cremation Society" da u direttore Mahmut Fazıl Coşkun, chì hà ricevutu u "Premiu Speciale di a Ghjuria" à u Festival di Cinema di Venezia cù u so filmu "Anons", "Idea" da u direttore maestru Tayfun Pirselimoğlu, chì hè statu sceltu per a sezione "Cinefondation Atelier" di u Festival di Cannes, u turcu "Is That Something Too" di Pelin Esmer, unu di i registi femminili di successu di u cinema, "Crime" da u maestru direttore Derviş Zaim, è u direttore Erdem Tepegöz, chì hà vintu u "Premiu Speciale di a Ghjuria" à u Festival di Cannes. Festival Internaziunale di Film di Mosca cù u so ultimu filmu "In the Shadows". In più di u filmu "Avalanche", u filmu "Sacrifice" di u direttore İsmail Güneş, chì hà riesciutu à esse inclusu in a lista "Top 20 Movies" in u Mondu di Montreal. Film Festival cù u so filmu "Where the Fire Falls", hè ancu trà e produzioni sustinute da u Ministeru.

In più, "Star Dust", direttu da Ahmet Sönmez è adattatu da u travagliu di u listessu nome da u nomu impurtante di a literatura turca, Mustafa Kutlu, era unu di i filmi intitulati per riceve sustegnu.

Sicondu e decisioni di u Cunsigliu di Supportu di Cinema Numeru 2021-3, a Direzzione Generale di Cinema https://sinema.ktb.gov.tr/TR-295302/2021-5-sayili-sinema-destekleme-kurulu-karari-aciklandi.html pò esse accessu à.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*