U 80 per centu di l'ingudu di Baykar Savunma vene da esportazioni

Per centu di l'ingudu di Baykar Defense vene da esportazioni.
Per centu di l'ingudu di Baykar Defense vene da esportazioni.

Baykar Defense Technical Manager Selçuk Bayraktar hà datu infurmazioni impurtanti nantu à l'attività di Baykar Defense in l'intervista "Gündem Özel" di u ghjurnale Dünya. In riferimentu à e missioni di successu di Bayraktar TB2, Selçuk Bayraktar hà dichjaratu chì TB2 hà negoziati di esportazione cù 10 paesi. E dichjarazioni di Selcuk Bayraktar, Bayraktar TB2 è Baykar Defense nantu à l'esportazioni sò i seguenti:

Ancu s'è no avemu affruntatu certi ostaculi quandu avemu principiatu stu affari, ùn avemu mai persu a nostra fede è avemu luttatu cù tutte e nostre forze. Appena à u principiu di a strada, un burocrate m'hà dettu ch'ellu ci vole à rinunzià direttamente, chì i stranieri piglianu u so capu, è chì eru un ghjovanu ben educatu, per pudè traduce trà elli è stranieri. Quì avemu pruvatu u nostru megliu per distrughje sta mentalità. Ci era ancu i tempi chì ùn pudemu micca truvà una pista per volà o ottene u permessu di sparà munizioni, ma cù u sustegnu di a vulintà pulitica, avemu debitamente superatu questi ostaculi. Ùn avemu mai rinunciatu à a nostra lotta. Tutte e attività di R&D realizate da Baykar da u primu ghjornu à oghje sò realizate interamente cù e so risorse. Dapoi u ghjornu chì avemu statu fundatu, ùn avemu micca ricevutu alcunu sustegnu in forma di prestitu o cuncessione. Attualmente facemu i nostri investimenti cù e nostre risorse. Avemu relazioni d'esportazione cù più di 2 paesi per u nostru Bayraktar TB10 SİHA. Per anni, più di u 70 per centu di i rivenuti di Baykar venenu da l'esportazioni. In fattu, questu annu, avemu ottinutu più di 80 per centu di i nostri rivenuti da l'espurtazioni, cù un ligeru aumentu.

Bayraktar TB2 esportatu à cinque paesi

U primu cuntrattu per l'esportazione di Bayraktar TB2 hè statu firmatu cù Qatar in 2018. I testi d'accettazione in fabbrica di 2019 Bayraktar TB6 SİHA è 2 Stazioni di cuntrollu di terra ricevuti da e Forze Armate Qatar in 3 sò stati ancu cumpletati in u stessu annu.

In seguitu, 6 Bayraktar TB2 sò stati esportati in Ucraina. Soddisfatta di i veiculi, l'Ucraina hà ancu urdinatu Bayraktar TB2 per a marina. A Marina Ucraina hà ricevutu u primu ordine Bayraktar TB2. I TB2 sò stati esportati in Azerbaijan dopu l'Ucraina. I TB2 chì emergenu durante a Guerra di Karabakh hà pigliatu travaglii impurtanti in tutta a guerra. Bayraktar TB2 SİHA hà fattu una grande impressione in l'opinione publica mundiale cù e so missioni di successu in Azerbaijan. Era capitu chì unu di i paesi in quistione era Turkmenistan. U 30e ghjornu di l'Indipendenza di u Turkmenistan, Bayraktar TB191 SİHAs cù numeri di coda T192, T195 è T2 anu participatu à a parata militare in u corteghju.

Bayraktar TB2 hè statu finalmente esportatu in Pulonia. Cù l'esportazione di un SİHA à un membru di l'OTAN per a prima volta, l'esportazioni polacche sò ghjunte in prima.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*