U Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu hà da cumincià u 29 d'ottobre

U Festival di a Strada Culturale di Beyoglu principia in uttrovi
U Festival di a Strada Culturale di Beyoglu principia in uttrovi

A riunione introduttiva di u Festival di a Strada Culturale Beyoğlu hè stata in Galataport Istanbul. U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, chì hà assistitu à a riunione introduttiva, hà dettu chì u festivale si terrà trà u 29 d'ottobre è u 14 di nuvembre.

Rimarchendu chì a Strada Culturale Beyoğlu cuntene a struttura muderna è storica di Istanbul, u Ministru Ersoy hà dettu chì dopu à Galataport, Tophane, Torre Galata, Galata Mevlevi Lodge, Tarık Zafer Tunaya Cultural Center, Mehmet Akif Ersoy Memorial House, Istanbul Cinema Museum è Atlas hà dettu. chì 1948 Cinema, Emek Cinema, Taksim Mosque Culture and Art Center, Atatürk Cultural Center è Culture Street sò situati.

"AKM hè diventatu un travagliu mundiale chì serà apertu à a vita 365 ore à ghjornu, 24 ghjorni à l'annu"

Indicà chì a Torre di Galata hà trasfurmatu in a so identità originale dopu a risturazione, Ersoy hà dettu:

"Avà accoglie i so visitatori cum'è un museu. Sapete l'attenzione chì attira. Attualmente, riceve tanti visitatori quant'è u Palazzu Topkapı. In altri palori, quasi quadruplicatu prima di a risturazione. U Centru Culturale Tarık Zafer Tunaya hè diventatu un locu di cultura è arte viva di a regione dopu i nostri travaglii di mantenimentu, riparazione è rinnuvamentu. Atlas Passage ospitu attualmente u Museu di Cinema di Istanbul, chì serve cù a so tecnulugia chì include i primi di u mondu è un archiviu assai riccu, è u Cinema Atlas 1948, chì avemu rinnuvatu in u modu più mudernu senza perde a so nostalgia. U nostru museu stessu hè digià un puntu d'attrazione separatu.

Inoltre, galas, proiezioni di festival è esibizioni cuntinueghjanu à aghjunghje culore à a vita di u nostru populu. Vogliu mintuvà soprattuttu l'edificiu chì accoglie u museu. Avemu ritruvatu un tesoru assai preziosu effettuendu una restaurazione dettagliata quì. Sò sicuru chì vi piacerà à visità l'edifiziu cum'è u museu.Una volta, in u scopu di stu prughjettu, avemu apertu una porta à a so parsunalità storica è à u so valore literariu in segnu di fideltà à a memoria cari di u nostru Pueta di Independenza. Mehmet Akif Ersoy Memorial House hè diventatu unu di i valori più spiciali di a Strada Culturale Beyoğlu cù a so identità è ciò chì offre, è di sicuru, AKM, chì apreremu u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Repubblica, hè a porta di a vita 365. ghjorni 24 ore, induve quasi tutti i rami di l'arti scontranu persone di tutti l'età è di tutti i campi di a vita. Era un travagliu di u mondu chì serà apertu ".

Dichjarà chì anu fattu un investimentu di più di 5 miliardi di lire per solu 2,5 opere nantu à a strada culturale, Ersoy hà dettu: "Di sicuru, ci hè più nantu à sta strada. Ufficiu Postale, Tomtom Street, Galleria d'Arte Istiklal di a Municipalità di Beyoğlu, Stage Garibaldi, Passaggio Odakule, Cinema Emek è Alkazar, Istitutu di Maturazione Refia Övüç, Maksim, Museu di Pittura è Scultura di l'Università di Belle Arti Mimar Sinan, SALT Beyoğlu, İKSV - Fondazione Istanbul per a Cultura è l'Arti, u Museu Pera, Arter (Museu Koç) è u Parcu Gezi sò ancu lochi assai preziosi in a Strada Culturale Beyoğlu. Pensu chì l'investimenti di u nostru Ministeriu è di u settore privatu in una forte cooperazione sò indicatori abbastanza per capisce l'impurtanza, a prufundità è u valore di u Prughjettu di Strada Culturale Beyoğlu ". usatu e frasi.

Più di mille artisti participeranu à u festival

U Ministru Ersoy hà spiegatu chì realizaranu 1000 mostre è prughjetti speciali, 64 cuncerti, 40 attelli, 75 discorsi d'arte è letteratura è spettaculi di video mapping in 45 punti diversi cù a participazione di più di 25 artisti à u Festival di a Strada di Cultura di Beyoğlu.

Indicà chì AKM hà da esse apertu cù l'opera "Sinan", una cumpusizioni turca, u 29 d'ottobre, Mehmet Nuri Ersoy hà dettu: "L'opera "Sinan", chì hè stata apposta per l'apertura di l'AKM cù l'istruzzioni di u nostru presidente, scontru cù l'amatori d'arte. U librettu di st'opera speziale, cumpostu da u nostru stimatu maestru u Signore Hasan Uçarsu, hè di Dr. Appartene à Bertan Rona Beyefendi. L'œuvre met en scène le célèbre metteur en scène italien Vincenzo Grisostomi Travaglini. disse.

Ersoy hà dichjaratu chì l'Orchestra Filarmonica di Londra, ricunnisciuta cum'è una di e migliori orchestre in u mondu, realicerà un repertoriu assai speciale nantu à u palcuscenicu AKM cù u so staffu gigante di 31 persone, aghjustendu "Haydar Haydar, scrittu da u veteranu cumpusitore turcu Özkan Manav. , serà ancu realizatu. hè inclusu in u prugramma. Cusì, l'Orchestra Filarmonica di Londra hà includendu per a prima volta l'opera di un cumpusitore turcu in u so repertoriu. disse.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì in u festivale, a mostra digitale in u quale l'artista di fama mondiale Refik Anadol stabilisce una relazione hibrida trà l'architettura è l'arti di i novi media, si svolgerà in u Cinema Alkazar, è a mostra digitale "Monet & Friends". chì scuntrà l'amatori di l'arte in cità impurtanti di u mondu, avarà accadutu in Galataport, hà datu l'infurmazioni seguenti:

"Avemu da l'8 à u 12 di nuvembre u "Korkut Ata Turkish World Film Festival". 13 paesi è repubbliche autonome participaranu, da u Kazakistan à a Republica Sakha (Yakutia). Quasi 100 attori, direttori, ministri incaricati di u settore di u cinema è l'arte, i burocrati è i dirigenti corporativi di sti paesi si riuniscenu. Atlas 1948 Cinema, Emek Cinema è Tarık Zafer Tunaya Cultural Center prughjettanu l'opere di stu festival. Un'opera d'arte sfarente cunfurmata da u bisognu di sensibilità versu a natura è l'esseri viventi, a mostra "Fantasy d'herbes" à u Centru Culturale Francese scuntrà cù l'amatori d'arte. A Moschea Taksim riunisce magnifichi artefatti Seljuk cù i so visitatori cù a mostra "Tracking Heritage". Ci saranu 29 opere interpretate da i nostri 74 artisti, cum'è calligrafia, tile, marmura, miniatura è disegnati à manu.

À Maksim, vedremu una stallazione creata da materiali di scartu, in quale l'artista francese Bernard Pras è u famosu pittore Pierre Auguste Renoir interpretanu l'opera "La grenouillère". 7 opere determinate da u cumitatu di selezzione in u risultatu di u "Giovane Art: 45th Concursu di Prughjetti d'Arte Cuntempuranea" seranu esposte à u Centru Culturale Tarık Zafer Tunaya. In più, ci sarà una mostra di selezzione custituita da l'opere di 32 giovani artisti recentemente graduati chì rapprisentanu l'artisti di a nova generazione di Turchia à Tophane-i Amire-Tek Dome. L'Università di Belle Arti di Mimar Sinan Osman Hamdi Bey Hall aprirà e so porte à l'opere di i studienti chì studianu in 87 Liceu di Belle Arti è Facultà di Belle Arti di più di 80 università in Turchia.

Beyoğlu Culture Road diventerà a marca internaziunale di Istanbul è Turchia

Rimarchendu chì u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu si terrà duie volte à l'annu, una volta in a prima è in u vaghjimu, Ersoy hà sottolineatu chì a Strada Culturale Beyoğlu diventerà a marca internaziunale di Istanbul è Turchia.

Mencionendu chì l'utilizatori ponu uttene infurmazioni nantu à l'avvenimenti cù l'applicazione mobile speciale preparata per a Strada Culturale Beyoğlu, u Ministru Mehmet Nuri Ersoy hà dettu:

"Avemu fattu u nostru travagliu in modu chì nisun dettagliu era trascuratu. Cù l'applicazione mobile speciale preparata per a Strada Culturale di Beyoğlu, l'utilizatori puderanu uttene infurmazioni nantu à l'avvenimenti chì anu da esse. Puderanu pianificà l'avvenimenti chì assisteranu vedendu quale avvenimentu hè tenutu in quale locu più vicinu à elli. Puderanu accede à infurmazioni detallate nantu à i lochi di l'avvenimentu è uttene indicazioni per questi punti. L'utilizatori anu ancu avè infurmazioni nantu à tutti l'avvenimenti chì anu assistitu o assisteranu, grazia à i profili chì anu creatu. Mentre l'avvenimenti sò in accadutu, puderanu seguità a nutizia attuale è e sparte di e social media da l'applicazione ".

Esprimendu chì anu u scopu di compie a risturazione di l'Edifici Tekel in İzmir à a fine di u 2022, Ersoy hà dettu: "Avemu riunitu cù l'amatori d'arte. Sapemu chì hè un puntu assai sensitivu per i funtani. In u scopu di u pianu, prughjettamu un grande Village di Republica è una valle di cultura è arte. Da u 2023, dopu chì l'edificiu di monopoliu entra in serviziu, l'attività culturali è artistiche cumincianu quì, cum'è in Istanbul. disse.

Ersoy, enfatizendu chì i scopi stabiliti da u presidente Erdogan in a custruzzione di AKM eranu assai benefizii, è cuncludi e so parolle cum'è seguente:

"Dighjà, esprime sempre u so amore per Istanbul in diverse occasioni. Essa u merre face dinù una sfarenza assai impurtante perchè cunnosce assai bè sta cità. In a prima riunione di u cabinet dopu chì aghju pigliatu u travagliu, ci eranu trè prughjetti chì vulianu cumpiendu assai rapidamente. Unu di elli era u nostru edifiziu Ankara CSO. Avemu finitu è ​​apertu. L'altru era Istanbul AKM. Avemu finitu, apremu u 29 d'ottobre. Di sicuru, AKM ùn hè micca solu un prughjettu per sè stessu, ma ancu un travagliu chì hà una cuntribuzione è un effettu assai impurtante in a transizione di a Strada Culturale Beyoğlu da l'idea à a pratica. In questu rispettu, a direzzione dimustrata da u nostru presidente hè stata assai benefica per noi per vede avanti. Per via, u terzu prughjettu in quistione hè Rami Barracks. Spergu chì l'apremu à a fine di u 2022 cù l'identità di a più grande biblioteca di Istanbul.

Ersoy hà fattu osservazioni à Galataport Istanbul dopu l'avvenimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*