Esibizioni tenute cum'è parte di u Beyoglu Kultur Yolu Festival sò state aperte

Esibizioni tenute cum'è parte di u Beyoglu Kultur Yolu Festival sò state aperte

Esibizioni tenute cum'è parte di u Beyoglu Kultur Yolu Festival sò state aperte

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu ch'elli anu iniziatu u Festival di a Strada di a Cultura di Beyoğlu da ieri sera è hà dettu chì questu avvenimentu si terrà ogni annu in u vaghjimu è a primavera.

U Ministru Ersoy hà assistitu à l'apertura di l'esibizioni in u Centru Culturale Atatürk (AKM), u Parcu Gezi, l'Hotel Taksim Maksim Sofitel, a Moschea Taksim è u Galataport in a parti di u Festival di a Strada Culturale Beyoğlu.

Cummentendu a stampa dopu l'apertura, Ersoy hà dichjaratu chì cù a riapertura di AKM, l'ultimu ligame nantu à a strada di a Strada di a Cultura di Beyoğlu hè statu finitu.

U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì anu iniziatu u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu inseme cù l'opera di Sinan da ieri sera, è hà dettu: "Quest'annu hè a prima volta. Avà succederà ogni vaghjimu è primavera. Attualmente, centinaie di avvenimenti sò tenuti in 17 posti diffirenti cù a participazione di più di 1000 artisti in questu periodu di 64 ghjorni ". disse.

Spieghendu chì hà pigliatu l'uppurtunità di esse in Istanbul è hà avutu l'uppurtunità di visità certi lochi in u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu cù a so moglia, Ersoy hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Attualmente, simu à a mostra Monet & Friends. Questa hè una mostra internaziunale. Ci hè uni pochi di più avvenimenti internaziunali cum'è questu durante stu festival. Dumani sera, l'Orchestra Filarmonica di Londra suonerà à l'AKM. Qualchi ghjorni dopu, u nome legendariu di u jazz, Chris Botti, si mette in scena à AKM. Cù tali avvenimenti, aumenteremu u nostru festival ogni annu è ne facemu una marca internaziunale. Spergu chì faremu unu di i festivali più marcati in Beyoğlu, Istanbul, è dopu in Turchia è in u mondu.

Dà infurmazioni nantu à l'Esposizione Digitale Monet&Friends, Ersoy hà dettu chì era un travagliu in quale l'opere di i pittori più impurtanti di l'epica sò presentati in digitale trà u 1860 è u 1890 è includenu 15 artisti.

Enfatizendu chì avaranu un festival assai più grande in a primavera, Ersoy hà dettu:

"Puderemu attirà parechji visitatori da u mondu à a nostra regione. Ma vi dicu questu: a strada di a strada culturale di Beyoğlu ùn hè micca limitata à i festivals. Ci hè una applicazione per navigà a strada. Scaricate sta applicazione o pudete visità 'beyoglukulturyolu.com' ogni volta chì pudete.

Hopefully, diventeremu una marca assai bona in cultura è arte cum'è Turchia. Quist'annu significa assai di più. Dopu un longu periodu di pandemia, avemu vulsutu dà un missaghju à u mondu. L'istituzioni chì sò state più affettate da a pandemia eranu avvenimenti culturali è artistici. Avemu ancu pigliatu l'uppurtunità di dà un tali missaghju à u mondu da Beyoğlu, Turchia, chì a nurmalizazione hà cuminciatu ancu quì. Speremu, ne faremu una marca internaziunale u più prestu pussibule ".

U Ministru Ersoy era accumpagnatu da i Vice Ministri di Cultura è Turismu Özgül Özkan Yavuz è Ahmet Misbah Demircan, Direttore Provinciale di Cultura è Turismu Coşkun Yılmaz è u Sindaco di Beyoğlu Haydar Ali Yıldız.

À propositu di e mostre

AKM Contemporary Art Again Exhibition, curata da Haldun Dostoğlu, riunisce l'opere di ghjovani artisti rapprisentati da gallerie intornu à Beyoğlu. In a mostra, 16 opere di 29 artisti scontranu cù l'amatori d'arte.

Cartografia Pedestrian Exhibition curata da Ali Akay è Beyoğlu Light Exhibition curata da Erdem Akan sò tenuti in u Parcu Gezi.

A mostra Transformation inaugurata à l'Hotel Taksim Maksim Sofitel è l'Installazione di Recycle, in quale l'artista francese Bernard Pras hà interpretatu La Grenouilliere di Pierre Auguste Renoir, sò stati ancu presentati à l'amatori d'arte.

A mostra Transformation, curata da Ayça Okay, riunisce l'armunia di Beyoğlu, chì accoglie a diversità è a polifonia, è l'opere custituiti da oggetti pronti chì sò incompatibili trà l'altri, cù l'audienza.

L'esibizioni "In Search of Heritage" in u Centru Culturale di a Moschea Taksim anu ancu scontru cù l'amatori d'arte. Ci sò 29 opere in l'esposizione, induve l'opere di u Periudu Seljuk, custituitu di arti tradiziunali cum'è calligrafia, illuminazione, miniatura, disegnata a manu, marmura, tile è ceramica, sò interpretati da 74 artisti.

A mostra digitale di Monet & Friends hè stata aperta in Galataport O2 Building. A cura di Grande Experiences, a mostra presenta i pennellate mozzafiato di Monet è di pittori cum'è Pisarro, Renoir è Cézanne, simultaneamente cù l'opere di cumpusitori cum'è Debussy, Tchaikovsky, Ravel è Offenbach.

Cum'è parte di u Festival di a Strada Culturale di Beyoğlu, ci sò 42 mostre diverse à e fermate di a strada culturale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*