Cumincia u contu à a rovescia per a BMX Super Cross World Cup

U countdown hè cuminciatu per a cuppa mundiale bmx super cross
U countdown hè cuminciatu per a cuppa mundiale bmx super cross

U countdown hè principiatu per a BMX Super Cross World Cup, chì serà ospitata da a Municipalità Metropolitana di Sakarya. Restanu solu 10 ghjorni à u campionatu, chì u mondu seguitarà da vicinu. U 23 d'ottobre, una urganizazione in u spiritu di razzii è festivali principiarà in a Valle di Ciclismo di Girasole. In a valle, i preparativi per l'installazione di l'internet è l'electricità è a stallazione di tenda per l'EXPO sò fatti.

A Municipalità Metropolitana di Sakarya accoglie un'altra urganizazione gigante chì u mondu parlerà. I preparazioni cuntinueghjanu in u Vallu di Ciclismo di Girasole, chì hè l'indirizzu di i campiunati maiò è di e tazze è hè diventatu u centru di u ciclismu in u mondu. Restanu 10 ghjorni finu à chì a tazza assai attesa è u countdown hà cuminciatu.

4 ghjorni di corsa mundiale è 9 ghjorni di fiera è divertimentu

Un travagliu febbrile hè fattu in a valle per e gare BMX induve a corsa "Super Cross World Cup" si svolgerà u 23-24 d'ottobre è u 30-31 d'ottobre, è e gare "Turkey vs Sakarya Cup" si svolgeranu durante u settimana trà queste date. Duranti i 9 ghjorni di a Cuppa, i travaglii di tenda è infrastrutture sò realizati in a zona induve l'EXPO è a fiera saranu. Inoltre, l'infrastrutture di l'electricità è di l'internet sò trattate in più di tutta a valle. Da u 23 d'uttrovi, stands è parchi di ghjocu per i zitelli seranu stallati in u campu di fiera in a valle, creendu una atmosfera festiva.

"U countdown hè cuminciatu, aspittemu a ghjente di Sakarya"

In a dichjarazione fatta da a Municipalità Metropolitana, una nova eccitazione principia in u nostru Sakarya, chì hà registratu u so nome in u sport di bicicletta, chì hà u titulu di "Bicycle City" datu à e pochi cità di u mondu da UCI. E gare di "Super Cross World Cup", chì si terranu nantu à a pista impegnativa in a valle di BMX, porranu l'eccitazione à u piccu in a Valle di Ciclismo di Girasole. Facemu tutti i preparativi. Vulemu accoglie invitati da u mondu è Turchia in u megliu modu pussibule è dimustrà chì simu una marca in questu campu. Vulemu chì a ghjente di Sakarya fassi i so piani in anticipu per questa tazza in quale l'atleti più impurtanti di u mondu cumpetenu. Avemu principiatu u cuntu à a rovescia, aspettemu quellu ghjornu ", hà dettu a dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*