Cumincianu i corsi di u teatru di a cità di Bornova

I corsi in backstage di u teatru di a cità bornova cumincianu
I corsi in backstage di u teatru di a cità bornova cumincianu

Cù i "Corsi in scena" urganizati da u Teatru municipale di Bornova (BBŞT) per quelli chì anu curiosità nantu à cumu travaglià daretu à e scene, i corsi "Scrittura drammatica per adulti", chì sò pronti à incuragisce a scrittura è si svolgeranu in linea. , principianu. A scadenza di a candidatura per i citadini di più di 18 anni chì volenu prufittà di a furmazione da esse datu da u staffu prufessiunale di u Teatru Municipale di Bornova (BBŞT) hè u 22 d'ottobre 2021.

Cuntinuendu e so attività culturali è artistiche in u scopu di e misure pandemiche ch'ellu hà pigliatu, u Teatru Municipale di Bornova hà finitu i so preparazione per a stagione di corsi 2021-2022.

Backstage

I stagiarii chì volenu amparà nantu à l'affari participendu à i "Corsi Backstage" riceveranu furmazione in spazii cum'è costumi, decoru, accessori, sonu è luce. Durante a stagione di teatru, puderà sperimentà a furmazione chì hà ricevutu in i drammi di BBŞT, mentre participà à flussi teorichi è applicati nantu à i travaglii di backstage. Selezioni saranu in u Centru di Cultura è Art Uğur Mumcu per i furmazioni chì l'amatori di teatru di più di 18 anni ponu assiste.

Scrittura drammatica

In a furmazione "Scrittura Dramatica", chì hè preparata per incuragisce a scrittura, e lezioni seranu datu nantu à temi cum'è tecniche di scrittura di ghjocu, creazione di situazioni è avvenimenti, creazione di dialoghi, personificazione, esperimenti di scrittura di scena è brevi. A furmazione si terrà in diretta nantu à Internet. I corsi, chì accuminciaranu u 2 di nuvembre, saranu 2 ore ogni marti, mentre chì i candidati di scrittori chì participanu à u corsu riceveranu un totale di 24 ore di furmazione da formatori esperti. A registrazione hè limitata à quota.

L'amatori di teatru chì volenu prufittà di i corsi ponu visità bbst.bornova.bel.tr. Pudete ottene infurmazione è dumandà in linea.

Formemu i ghjovani artisti

Dichjarà ch'elli cuntribuiscenu à a vita culturale di a cità cù l'avvenimenti è i corsi chì urganizanu, u sindaco di Bornova Dr. Mustafa İduğ hà dettu: "Femu chì e generazioni future amuri l'arte, è furmà i ghjovani artisti cù i corsi chì urganizemu. Cum'è u fronte di u palcuscenicu, u backstage hè ancu assai impurtante in u teatru. Mentre insegnemu questu à quelli chì sò curiosi di a cucina di u teatru, vulemu ancu furnisce opportunità per quelli chì volenu esse scrittori ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*