U tempu d'attesa hè diminuitu è ​​​​a capacità aumentata in u metro di Bursa

U tempu d'attesa in u metro di Bursa hè diminuitu è ​​a capacità hè aumentata
U tempu d'attesa in u metro di Bursa hè diminuitu è ​​a capacità hè aumentata

A Revisione di u Sistema di Signalizazione di Bursaray, chì hà riduciutu u tempu d'attesa in u sistema ferroviariu esistente di a Municipalità Metropolitana di Bursa à 2 minuti è hà aumentatu a capacità di 66 per centu, hè stata cumpletata. Cù u prugettu, per u quale circa 140 milioni di TL sò stati spesi, a ghjente di Bursa puderà ghjunghje à u so travagliu è e famiglie più rapidamente, cù u tempu d'attesa ridutta à 2 minuti.

U prughjettu di l'Ottimisazione di a Segnale cuncepitu da a Municipalità Metropolitana per aduprà Bursaray, chì forma a spina principale di u sistema di trasportu urbanu di Bursa, hè statu finitu più efficacemente. A prima fase di u travagliu, chì copre a linea di 23 chilometri trà l'Università è l'Arabayatağı, hè stata finita u 10 d'ottobre di u 2020, a seconda fase u 21 di marzu di u 2021 è l'ultima fase u 21 d'aostu di u 2021. U sistema hè statu messu in opera cù u novu periodu di educazione per furnisce un trasportu più veloce in cundizioni pandemiche.

Un investimentu di 140 milioni hè statu fattu

Circa 12.00 milioni di TL sò stati spesi in l'opere realizate trà 06.00:140 di notte è 6:3,5 di a mattina, quandu l'operazione normale hè stata fermata per evità l'interruzzione di u trasportu publicu. Cù u studiu realizatu, u sistema di signalazione, chì prima supportava una frequenza di volu di 2 minuti trà Üniversitesi - Nilüfer è un massimu di 3 minuti trà Nilüfer - Arabayatağı, hè statu cuncepitu per sustene una frequenza di volu di 07 minuti trà Üniversitesi - Arabayatağı. Spidizioni supplementari puderanu esse piazzate prima di ogni spedizione occidentale. Grazie à a nova segnalazione è switch, hè stata creata una nova linea numero 30, chì opera solu trà Küçüksanayi è Demirtaşpaşa durante l'ore di punta. A capacità hè stata aumentata senza cumprà micca veiculi. Prima chì u sistema sia messu in opera, solu 09 viaghji puderanu esse fatti da Acemler à a direzzione universitaria trà 00:15 è 07:30, ma dopu chì u sistema hè statu messu in opera, a linea operava trà Küçük Sanayi è Demirtaşpaşa cù viaghji supplementari trà Küçük Sanayi è Demirtaşpaşa. 09: 00 è 3: 23. 30 voli cuminciaru à esse fatti da pruvince 53 à a direzzione universitaria. U numaru di viaghji pò aumentà à 66 se un novu veiculu hè acquistatu. A capacità attuale hè aumentata di XNUMX per centu solu da i noviziani à l'università. Cù a messa in funziunamentu di i novi veiculi, l'aumentu di a capacità tutale per tutta a linea ghjunghjerà à circa XNUMX per centu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà annunziatu u prugettu, chì riduce i tempi di attesa è aumenta a capacità in u sistema ferroviariu, à u publicu in una cunferenza di stampa. U sindaco Aktaş, chì hà pigliatu u metro da a stazione Acemler Bursaspor per assistisce à a riunione in a stazione di Bursaray Şehreküstü, hà pigliatu u sediu di u cunduttore per un tempu è hà guidatu u veiculu. In più di u sindaco Aktaş, i deputati di Bursa Atilla Ödünç è Ahmet Kılıç, u sindaco di İnegöl Alper Taban è u presidente provinciale di u Partitu AK, Davut Gürkan, anu assistitu ancu à a riunione introduttiva tenuta in a stazione di Şehreküstü. U sindaco Aktaş, chì hà assistitu à a ceremonia, hà ricurdatu chì a custruzzione di u sistema ferroviariu hà iniziatu in u 1998 è hè stata messa in serviziu in u 2002 cù l'Industria Organizzata - Şehreküstü, Small Industry - Lines Şehreküstü. Dichjarà chì a pupulazione di Bursa, chì era 2 milioni 200 mila in quelli anni, hà superatu i 3 milioni oghje, u sindaco Aktaş hà dettu: "Bursaray, chì a so fundazione hè stata stabilita 23 anni fà per alleviare u trafficu urbanu, cresce in parallelu cù u trafficu urbanu. sviluppu di a nostra cità. Mentre aghjunghjenu novi linee, avemu ancu travagliatu per utilizà e linee esistenti in u modu più efficaci. L'ottimisazione di signalazione, per quale avemu passatu circa 140 milioni di TL, hè unu di sti travagli. Avemu rivisu tutta a linea per u costu di uni pochi chilometri di linea nova. U travagliu cuntinueghja a notte è, grazie à Diu, u travagliu hè statu finitu senza accidenti di travagliu. "Ùn ci hè più bisognu di intensità perchè u novu ghjunghjerà in 2 minuti", disse.

Novu scopu: tram T2 è linea Görükle

U sindaco Aktaş hà desideratu chì u travagliu chì riduceva i tempi d'attesa in u sistema ferroviariu à 2 minuti sia benefiziu, è hà ancu toccatu i prughjetti in corso di a linea T2 in costruzione è l'estensione di a Linea Università à Görükle. Dichjarà chì a linea T2 serà finita à a mità di l'annu prossimu, u sindaco Aktaş hà nutatu chì a preparazione di a squadra di signalazione è a produzzione di i materiali da installà cuntinueghjanu à l'esteru. Dichjarà chì definitivamente inizià a Linea Görükle di l'Università l'annu prossimu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Dicu questu enfaticamente perchè a cità cresce versu l'ouest di a cità, avemu bisognu di allargà sta linea versu quì". U sindaco Aktaş hà aghjustatu chì a stazione Odunluk, chì hè stata cuncepita trà e stazioni Acemler è Nilüfer, hè stata finita è i passageri anu cuminciatu à riceve da a nova stazione.

U deputatu di Bursa Ahmet Kılıç hà dichjaratu chì un altru travagliu estremamente impurtante per Bursa hè statu finitu è ​​hà dettu: "In cunfrontu cù altre pruvince, Bursa hà linee longu è impurtanti in u sistema ferroviariu. Mentre chì e novi linee sò state introdotte da una parte, è da l'altra banda, u tempu d'attesa nantu à a linea esistente hè stata ridutta à a mità, a Municipalità Metropolitana di Bursa hè diventata l'indirizzu di trasportu còmode è còmode. "Felicitate a nostra municipalità metropolitana è a famiglia Burulaş chì anu cuntribuitu à u studiu", disse.

U deputatu di Bursa Atilla Ödünç hà ancu descrittu u prugettu cum'è una meraviglia di l'ingegneria è hà dettu: "Quandu u nostru presidente ci hà presentatu stu prughjettu per a prima volta, ùn pareva micca assai ragiunate. À questu puntu oghje, vedemu chì u tempu d'attesa hè diminuitu da 4 minuti à 2 minuti è a capacità hè aumentata da 66 per centu. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u studiu. "Possa esse benefica per a nostra Bursa", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*