Fiera di u Tessulu di Bursa

Fiera di u Tessulu di Bursa

Fiera di u Tessulu di Bursa

Bursa Textile Show Fair, urganizata per a 6a volta da KFA Fair Organization sottu a guida di a Camera di Cummerciu è Industria di Bursa, hà apertu e so porte. Riunendu circa 30 cumpratori stranieri da 300 paesi cù i fabricatori quist'annu, Bursa Textile Show continuarà à accoglie i so visitatori per trè ghjorni à u Centru di Cungressu è Cultura di Merinos Atatürk.

Bursa Textile Show riunisce l'imprese chì producenu tessuti di vestiti è accessori cù cumpratori domestici è stranieri. Quist'annu, 111 cumpagnie anu prisentatu e so cullezzione di tessuti autunno-inverno 2022/23 à l'avvenimentu urganizatu da l'Agenzia Globale di Fiera (KFA) cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, KOSGEB, l'Associazione Uludağ Textile Exporters (UTİB) è Demirtaş Organised Industrial. L'Associazione di l'Industriali di a Zona (DOSABSİAD) offre à u vostru piace. In u scopu di a fiera, chì hè stata tenuta cù u scopu di aghjunghje forza à l'esportazioni di a cità, una urganizazione cumminata di cumitatu d'acquistu hè ancu realizata in u scopu di i prughjetti UR-GE realizati da BTSO in u settore tessili cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu. Quist'annu, 30 cumpratori stranieri da i paesi 300, principarmenti da i paesi europei è di l'Africa di u Nordu è e repubbliche turche, participanu à l'urganizazione di u cumitatu d'acquistion.

"Avemu bisognu di prisentà ciò chì pruduciamu à u mondu"

U presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dichjaratu ch'elli realizaranu u Bursa Textile Show per a sesta volta questu annu, chì anu cuminciatu à urganizà cum'è un avvenimentu B2B in u scopu di i prughjetti UR-GE, è hà dettu: "Ùn hè più abbastanza. per pruduce una produzzione d'alta qualità in e cundizioni cumpetitive in u mondu. Avete da presentà è cummercializà ciò chì pruduce à u mondu. À questu puntu, hè assai impurtante per urganizà fieri in centri di produzzione cum'è Bursa. Questu avvenimentu, chì avemu principiatu cù i prughjetti UR-GE, hè diventatu oghje in una mini fiera. Vogliu ringrazià tutti i rapprisentanti di u settore tessili chì anu cridutu è sustene a nostra fiera dapoi u principiu di u prugettu. disse.

30 CUMPRI STRANIERI DA 300 PAESI

Enfatizendu chì anu u scopu di fà Bursa Textile Show unu di i più impurtanti riunioni in u mondu in u so campu, u presidente Burkay hà dettu: "Tuttavia, ùn vulemu aumentà u numeru di participanti senza aumentà u numeru di visitatori à a fiera. Per chì a nostra fiera compie cù e più grandi fiere di u mondu in i prossimi 5-10 anni, facemu i passi strategichi necessarii in modu pianificatu inseme cù i parti interessate di u settore. A nostra cummissione fiera hà determinatu i futuri cumpratori questu annu per u risultatu di un studiu assai meticulosu. Malgradu e cundizioni epidemiche, riceveremu più di 30 cumpratori stranieri da 300 paesi in a nostra fiera. Stu numeru aumenterà ancu di più quandu includemu i cumpratori chì venenu cù i so propiu mezi. Avemu u scopu di accoglie più di 3 visitatori naziunali è stranieri in a nostra fiera per 3 ghjorni. Vogliu chì a nostra fiera sia benefica per a nostra industria ". disse.

"RINFORZARÀ L'INDUSTRIA"

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dichjaratu chì l'industria tessili hè u ramu di l'industria chì hà a più voce trà i settori esportatori di Turchia in u mondu. Dichjarà chì Turchia hè diventata u 7u più grande esportatore di tessili in u mondu è u 2u esportatore di tessili in l'UE grazia à l'imprenditori visionari, risorse umane qualificate è capacità di produzzione in u settore tessili, u guvernatore Canbolat hà dettu: "Una altra caratteristica impurtante chì rende u settore strategicu. hè di esportà, senza esse dipendente.

Bursa è u nostru paese anu una struttura integrata è forte in u settore da a materia prima à i prudutti finali. Sta struttura forte hè ancu riflessa in i figuri di l'esportazione. Dopu à l'automobile, i settori chì cuntribuiscenu più à l'esportazioni di Bursa sò i settori tessili è di vestiti pronti. Bursa Textile Show Fair, urganizata per a 6a volta quist'annu sottu a guida di BTSO, farà ancu cuntributi significativi à a nostra industria. Vogliu chì a nostra fiera sia benefica per tutti i participanti ". disse.

"RIFLETE A TRADIZIONE RECENTE DI PRODUZIONE DI BURSA"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì Bursa hà una tradizione di produzzione profonda in l'industria tessili. Dichjarà chì l'industria tessili hà sappiutu mantene a so impurtanza per l'ecunumia di Bursa per parechji anni, Alinur Aktaş hà dettu, "Bursa Textile Show, chì hè stata tenuta per a 6a volta quist'annu sottu a guida di BTSO, rinfurzà u crescente impulsu di l'esportazioni di u paese. cità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​desideranu bona furtuna à a fiera ". disse.

"CONTRIBUTION UR-GE À L'EXPORTAZIONE"

U presidente di l'Assemblea di BTSO, Ali Uğur, hà dichjaratu chì i prughjetti UR-GE implementati sottu a guida di BTSO anu fattu cuntributi significativi à l'esportazioni di a cità, è hà dettu: "U nostru settore tessili hè unu di i settori principali chì hà ottenutu risultati significativi cù l'attività di prughjettu. Unu di i rializazioni impurtanti di a nostra industria, chì hè stata una fonte d'ispirazione per tutta a Turchia cù i so successi, era a "Bursa Textile Show Fair". A fiera, chì furnisce à e nostre cumpagnie l'uppurtunità di prisentà a so capacità di produzzione è i prudutti di qualità à i cumpratori internaziunali, si terrà per a 6a volta questu annu. Spergu chì a fiera serà benefica è fruttuosa per a nostra industria, e nostre imprese è u nostru mondu cummerciale di Bursa ". disse.

Dopu à i discorsi di apertura, i membri di u prutucolu anu visitatu l'imprese chì anu apertu i so stand à a fiera. Riunendu i prufessiunali di l'industria è l'imprese, Bursa Textile Show hè tenutu trà 19-21 d'ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*