U ponte di Çatalzeytin cumpletu in tempu record

U ponte di Çatalzeytin cumpletu in tempu record
U ponte di Çatalzeytin cumpletu in tempu record

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu, hà dettu chì anu finitu u Ponte Çatalzeytin, unu di i ponti distrutti da l'inundazione, in un tempu record, cum'è 52 ghjorni, è hà dettu: "In u scopu di u prugettu, u Bozkurt di 25 chilometri. -A strada di separazione Çatalzeytin-Devrekani è a strada Çatalzeytin-Devrekani di 6 chilometri sò stati ancu custruiti. Avemu da ", disse.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di a Strada Devrekani-Çatalzeytin è u Ponte Çatalzeytin. Ricordendu chì a regione hà assistitu à a più forte precipitazione è u disastru di inundazioni in a storia l'11 d'Aostu, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu ricevutu a notificazione di inundazioni mentre luttavamu i incendi forestali in a Regione Mediterranea. Inseme à i nostri amichi ministri, avemu ghjuntu à a zona di disastru assai rapidamente prima di a fine di u disastru ", disse.

INSIEME SCRITTI L'EPICA DI SOLIDARITA' NAZIONALE-STATU

Esprimendu chì u presidente Erdoğan hè ghjuntu in u distrittu di Bozkurt u 13 d'aostu subitu dopu à l'inundazione è a frana, Karaismailoğlu hà spiegatu u prucessu cusì:

"I pruvince di Kastamonu, Bartın è Sinop sò state dichjarate cum'è "Zone di disastru". Eramu nantu à u campu cù tutti l'organi di u nostru guvernu; Entramu in ogni edifiziu dannatu è distruttu in Kastamonu, Bartın è Sinop, è esaminò ogni ponte distruttu in situ. Eramu in cuntattu cù ogni casa chì avia un focu. Avemu cura di i prublemi è i prublemi di i nostri citadini. Cum'è sempre, avemu statu da a nostra nazione cum'è statu da u primu mumentu in queste trè pruvince. Cume avemu vistu a fiducia è a speranza chì i nostri fratelli, chì u cori brusgiavanu di perdita è dolore in i sforzi di ricerca è salvata, sentia cù u nostru statu daretu à elli, a nostra determinazione hè diventata più forte. In questu disastru, avemu scrittu l'epopea di a cooperazione è a sulidarità naziunale inseme ".

2 mila 779 citadini sò stati scacciati

Nutendu chì, cum'è u statu, stanu travagliendu duramente in ricerca è salvata cù tutte l'istituzioni, u persunale è l'equipaggiu di custruzzione, Karaismailoğlu hà dettu chì 2 mila 779 citadini sò stati evacuati da terra, aria è mare. Dicendu: "Avemu cullatu 64 700 metri cubi di tronchi da u mare cù e rete d'acciaio cù u metudu chì avemu usatu per a prima volta", hà dettu Karaismailoğlu, u Ministru di i Trasporti, "Invece di i ponti distrutti, avemu cumpletu i nostri ponti tempurane cù culverts prefabbricati. per a continuità di u trasportu in a regione in l'ora di 48. Avemu fattu e transizioni. Avemu scontru d'urgenza a necessità di trasportu cumpiendu e strade di cunnessione è di serviziu à l'entrata è l'uscita di i passaghji di u ponte in pocu tempu ".

AMU AUMENTU L'ALTURA DI U PONTE

Spieghendu chì cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, anu fattu 6 offerte di custruzzione per l'eliminazione permanente di danni stradali in Kastamonu, Karaismailoğlu hà dettu: "Unu di i ponti distrutti in u disastru era u Ponte Çatalzeytin, situatu trà Çatalzeytin è Türkeli. Avemu cumpletu u ponte riprogettatu di 68 metri di longu in un tempu record di 90 ghjorni, rimpiazzatu u ponte Çatalzeytin di 52 metri distruttu. Avemu ancu aumentatu l'altezza di u nostru novu ponte di 3 span. In questu modu, in un eventuale sfondate, l'inundazione, assai più forte è assai più grande quantità d'acqua passerà. In u scopu di u prugettu, custruiremu ancu a strada Bozkurt-Çatalzeytin-Devrekani di 25 chilometri è a strada Çatalzeytin-Devrekani di 6 chilometri.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì cù u prughjettu di a strada, anu u scopu di cunnetta l'insediamenti in a regione di u Mari Neru Occidentale à a reta stradale in cunfurmità cù u standard di rivestimentu caldu bituminoso, è hà dichjaratu chì i standard fisichi è geometrichi di u passaghju strettu è inclinatu chì cuntinueghja nantu à una terra chjuca è stretta trà Devrekani-Çatalzeytin è Irganlık-Bozkurt aumenterà ancu.

OPRA DI STRADA

Enfatizendu chì a ghjente di a regione hà da pudè ghjunghje à elli nantu à strade più còmode, rapidamente è in modu sicuru, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà datu e seguenti informazioni nantu à u travagliu fattu:

"In u disastru di l'inundazione; In e pruvince di Kastamonu, Bartın è Sinop, 228 chilometri di 17 strade cù una lunghezza tutale di 155,5 chilometri sò stati danni. Avemu cumpletu u ponte è a strada di cunnessione in 48 ore cù culverts prefabbricati per rimpiazzà u ponte di Çatalzeytin distruttu. L'imbankments d'avvicinamentu di u Ponte Küre-İkiçay sò stati distrutti da a svelta, è avemu apertu u ponte à u trafficu. Avemu apertu a strada u 20 d'aostu da a riabilitazione è a riparazione di terri in diverse parti di a strada Kastamonu-İnebolu. Avemu apertu a strada à u trafficu u 21 d'Aostu ripandu i ponti dannighjati è sfondate in diverse sezioni, pulizziari è furtificazioni nantu à a strada Cide-Şenpazar-Kastamonu. Avemu riparatu i danni nantu à u Ponte Kanlıçay nantu à a Strada Pınarbaşı è hà apertu u ponte u 12 d'Aostu. Avemu apertu a strada İnebolu-Abana junction-Devrekani u 12 d'Aostu. I danni nantu à a strada Çatalzeytin-Devrekani sò stati riparati è avemu cumissionatu a strada in pocu tempu. I danni nantu à a junzione Azdavay-Şenpazar-Ağlı sò stati riparati in u listessu modu è a strada hè stata aperta l'11 d'Aostu. Avemu furnitu l'accessu cù 18 doppie culverts eliminendu i danni di inundazioni nantu à a strada Bartın-Karabük in a regione Bahçecik ".

Spieghendu chì un ponte hè statu custruitu cù culverts prefabbricati invece di Kavlakdibi Bridge, Karaismailoğlu hà nutatu chì i danni in tutti i lochi sò stati riparati è anu apertu a strada per l'usu u 13 d'aostu. Enfatizendu chì anu furnitu un passaghju di u fiumu di 8 metri invece di u Ponte Bogazköy, chì hè statu distruttu nantu à a strada Kozcagiz-Kumluca-Abdipaşa, Karaismailoğlu hà dettu chì anu furnitu u trasportu da a strada di serviziu u 22 d'Aostu, inseme cù a strada di cunnessione.

Avemu fattu 10 licitazioni di strada separata

Sottulineendu chì u trasportu à e zone di disastru hè furnitu urgentemente cù ponti d'acciaio mobili, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu cuminciatu u trasportu da u sicondu è u terzu ghjornu di l'inundazione. Dopu tutte ste intervenzioni d'urgenza, avemu principiatu una mubilizazione per ricustruisce in permanenza e strade è i ponti distrutti in a regione. Subitu dopu à l'inundazione, avemu fattu 1 licitazioni stradali separati, 2 in Bartın, 7 in Sinop è 10 in Kastamonu, per eliminà i danni di inundazioni è furnisce un trasportu megliu è di qualità superiore. In u scopu di e offerte chì avemu fattu dopu à l'inundazione; Riparemu u Ponte Küre İkiçay in Ersizdekire nantu à a Strada Kastamonu-İnebolu è facemu i danni di inundazioni nantu à a strada. I nostri travaglii di custruzzione di strada cuntinueghjanu nantu à i chilometri 22 è 45 di a strada Devrekani-Çatalzeytin, è ancu i chilometri 51 è 61. L'offerta per a sezione di 19 km di a strada Bozkurt-Devrekani hè stata ancu fatta è i travaglii cumincianu ".

LAVORI DI STRADA IN SINOP È BARTIN

Spieghendu chì i danni causati da i danni di inundazioni in diverse sezioni di a strada Ağlı-Azdavay junction-Şenpazar sò stati corretti, Karaismailoğlu hà ancu fattu e seguenti valutazioni nantu à i travaglii in Sinop:

"Cuntinuemu u nostru travagliu nantu à a pulizia di frana trà u Ponte Şevki Şentürk, u Ponte Otogar Aliköy-Ayancık, u riempimentu è a fortificazione trà l'uscita Ayancık è u Ponte İkisu à grande velocità. Inoltre, avemu apertu una strada di serviziu eseguendu travaglii di riempimentu in a sezione trà Boyabat è Ayancık. Cumpiteremu a custruzzione di certe sezioni à a fine di l'annu. Riparemu a sezione di 6 chilometri, cumprese a pulizia di a strada è a furtificazione, trà u Ponte Türkeli-İkisu. U travagliu cuntinueghja nantu à a sezione di 4 chilometri trà u Ponte İkisu è Ayancık. A riparazione di a seccione di 4 chilometri trà u Ponte İkisu è Yenikonak cuntinueghja in u listessu modu. In i ghjorni à vene, apreremu prima u ponte di a stazione di autobus di Ayancık è dopu u ponte di Şevki Şentürk à u trafficu.

Sottulineendu chì i travaglii cuntinueghjanu in Bartın, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii di custruzzione di danni di inundazioni in a strada Kozcagiz-Kumluca-Abdipaşa cuntinueghjanu à grande ritmu, inseme cù a custruzzione di Kavlakdibi, Kirazlı, Kumluca-1, Kumluca-2.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*