Studenti chinesi stabiliscenu un novu record mundiale cù UAV chì rende 80 ore di volu cuntinuu

I studienti cinesi anu battutu un novu record mundiale cù u drone chì volava intornu à l'ora.
I studienti cinesi anu battutu un novu record mundiale cù u drone chì volava intornu à l'ora.

U veìculu aereu senza pilotu sviluppatu da i studienti universitari cinesi hà battutu un novu record mundiale. U veìculu aereu senza pilotu chjamatu "Feng Ru 3-100", custruitu da i studienti di l'Università di l'Aeronautica è l'Astronautica di Pechino, hà battu un novu record mundiale per stà in l'aria per 80 ore, 46 minuti è 35 seconde senza interruzzione.

Durante u volu record fattu à una altitudine di 21 metri in Xunhang, situatu in a pruvincia cintrali di Henan, u 300 di maghju, u UAV hà sappiutu di stà in l'aria per 80 ore, 46 minuti è 35 seconde senza alcunu rinforzu, tenendu u novu record mundiale.

Sviluppatu da studienti cinesi, chì hà uguagliatu à u record di volu di 80 ore, 2 minuti è 52 seconde di u drone Orion di Boeing, u precedente record mundiale, u UAV hè di culore neru è hà una apertura alare di 10 metri. Hè furnitu u so muvimentu cù un mutore di benzina è righjunghji un pesu di 60 kilogrammi cù un tank pienu. Hè chjamatu dopu à Feng Ru, chì hè cunsideratu u babbu di l'aviazione cinese.

A squadra chì hà sviluppatu u detentore di record UAV hè custituita da studenti 25 cù diversi livelli è sapè fà. Inoltre, l'età media di i membri di a squadra hè sottu à 20 anni.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*