EGİAD L'inviati di u Cummerciu Esteru si sò diretti in Montenegro

L'inviati di u cumerciu straneru di egiad si sò diretti à Karadaga
L'inviati di u cumerciu straneru di egiad si sò diretti à Karadaga

U 60% di i so membri anu partenarii, cumerciu straneru è cullaburazioni simili à l'esteru, è hà una larga reta settoriale in a so cartera, da u tessili à l'alimentariu, da a machina à a custruzzione è l'automobile, da l'elettronica-elettronica à u ferru-acciaio. EGİADtravaglia duramente per chjude u gap di l'esportazione cù u prugramma Ambasciatori di u Cummerciu Esteru. Quelli chì volenu accelerà u prucessu di i ghjovani affari chì vanu à l'esteru, riduce i costi in questu prucessu è eliminà l'effetti negativi di Covid-19. EGİADQuesta volta, in u prugramma "Ambasciatori di u Cummerciu Esteru", chì hà cuminciatu à furnisce cunsulenza à i so membri nantu à u cummerciu esteru, discutevanu u Montenegro, induve anu fattu pocu tempu un viaghju à l'esteru.

Organizatu per permette à l'imprese membri di creà o aumentà cullaburazioni internaziunali è di seguità i sviluppi settoriali. EGİAD Dopu à e valutazioni di Sri Lanka, Italia, Paesi Bassi è Germania in u Programma di Ambasciatori di u Cummerciu Esteru, sta volta u Montenegro hè statu apertu à a prumuzione di i membri. Mentre a tendenza à i mercati esteri affidabili aumenta, soprattuttu per via di a stagnazione in i mercati domestici, a durata di i periodi di maturità è a crescita di i prublemi di cullizzioni, u nome internaziunale Montenegro, cum'è a chjamemu Montenegro, cù a so ecunumia stretta è affidabile, accuminciau à attirà investitori. U Montenegro, u paese affascinante chì hà disegnatu una nova mappa stradale per ellu stessu dopu avè lasciatu a Serbia, hà una dimensione di terra di a dimensione di a Tracia, ma hà un turismu chì hè 12 volte a so populazione, vale à dì più di 8 milioni. EGİADHè diventatu u preferitu di u mondu cummerciale.

CEO di Asmira Group, chì hà una attività in Montenegro, è u Periudu Passatu EGİAD U presidente Mustafa Aslan hà ancu trasmessu l'attività in Montenegro, induve hà operatu per parechji anni, è i prucessi è i sviluppi per quelli chì volenu investisce in questa regione. Milena Pejovic, un cunsultante in u dirittu corporativu è cummerciale in Montenegro, hà participatu ancu à l'avvenimentu. EGİAD L'interessu di i so membri era intensu.

EGİAD E Porte Internaziunali sò Aperte cù Ambasciatori di u Cummerciu Esteru

Reunione EGİAD Hè cuminciatu cù u discorsu di apertura di u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Alp Avni Yelkenbiçer. EGİAD Prughjettu Ambasciatori di u Cummerciu Esteru EGİADEnfatizendu chì hè unu di i so ochju, Yelkenbiçer hà dettu: "Avemu membri chì volenu stabilisce una cumpagnia à l'esteru o fà esportazioni dirette, è ancu quelli chì anu digià cunniscenze di questu sughjettu è anu investimenti à l'esteru. EGİAD Avemu u scopu di rinfurzà e rete di cummerciale riunendu i so membri. EGİAD "I nostri Ambasciatori di u Cummerciu Esteru ghjucanu un rolu veramente guidante sparte a so sperienza è a cunniscenza di i paesi in quale operanu, à i nostri membri chì volenu fà affari quì, sviluppà u so cummerciu o investisce", disse.

Montenegro hè un paese chì l'investituri fiducia

Dichjarà chì a Turchia attribuisce impurtanza à a pace è a stabilità di i Balcani, Yelkenbiçer hà dettu: "In questu cuntestu, vedemu u Montenegro, chì cuntribuisce à a pace è a stabilità di a regione, cum'è un paese amicu. E relazioni bilaterali restanu à un livellu eccellente. Visite d'altu livellu è cuntatti trà i dui paesi cuntinueghjanu intensivamente è successu. Un altru elementu impurtante di e relazioni trà Turchia è Montenegro hè a prisenza di Bosniani, Musulmani Montenegrini è Albanesi, chì custituiscenu 17 per centu di a pupulazione montenegrina. "U nostru paese hè unu di i paesi di diaspora più impurtanti di u Montenegro, è l'esistenza di cumunità relative chì migraru in u nostru paese in diverse date hè un potenziale separatu è un elementu d'incentivazione per e nostre relazioni bilaterali", disse.

Nutendu chì i rigulamenti impurtanti firmati trà i dui paesi, cum'è l'Accordu di Cummerciu Liberu, l'Accordu di Cooperazione Ecunomica è l'Accordu di Incoraggiamentu Mutuali è Prutezzione di Investimenti, custituiscenu a basa cuntrattuale di e relazioni economiche di i dui paesi. EGİAD U presidente Yelkenbiçer hà dettu: "I voli Istanbul-Podgorica di THY, chì sò cuminciati in lugliu 2010, facenu una cuntribuzione significativa à e nostre relazioni cummerciale. In fatti, THY hè una di e compagnie aeree più impurtanti chì trasportanu i montenegrini in paesi terzi in transitu via Istanbul. Avemu ancu citatu EGİAD Comu parte di a Visita di u Cummerciu, avemu vulatu à Podgorica cù una delegazione di 16 persone; Avemu fattu parechje visite, in particulare u nostru Ambasciatore. "Ciò chì avemu vistu cum'è citadini turchi ci hà fattu fieru", disse.

Profilu detallatu di Montenegro da Aslan

CEO di Asmira Group, chì hà una attività in Montenegro, è u Periudu Passatu EGİAD U presidente Mustafa Aslan hà fattu una presentazione dettagliata di a struttura pulitica, geografica, demugrafica è ecunomica di u Montenegro. Dichjarà chì u Montenegro hà vultatu a so faccia à punente da quandu hà guadagnatu a so indipendenza da a secessione di l'Unione Statale di Serbia è Montenegro in u risultatu di u referendum tenutu in u 2006, è hà da scopu di s'accordu cù i so vicini sviluppendu u so sistema demucraticu parlamentariu, stabilendu un L'ecunumia di u mercatu liberu è l'integrazione cù l'istituzioni atlantiche europee, Aslan hà dettu: "Questu scopu hè In cunseguenza, 4 anni dopu avè acquistatu a so indipendenza, u Montenegro hà ricevutu u statutu di paese candidatu à l'Unione Europea è hè statu inclusu in u Pianu d'Azzione per l'appartenenza à l'OTAN. In u quadru di questi scopi, u Montenegro hà recentemente avanzatu rapidamente in u prucessu di negoziazioni di adesione à l'UE è hè diventatu membru di l'OTAN u 5 di ghjugnu 2017. Ùn ci hè micca un gruppu etnicu chì custituiscenu a maiuranza in Montenegro, chì hè basatu annantu à a citadinanza. Etnica è religiosamente e diverse cumunità ponu vive inseme in armunia, u statu rispettu tutte l'identità etnica, culturale è religiosa, è in questu sensu, u Montenegro mostra a pace suciale à un livellu chì pò esse cunsideratu un esempiu per i paesi di a regione. "Cù a so pace interna è e boni relazioni cù i so vicini, u Montenegro face una cuntribuzione significativa à a stabilità in i Balcani", disse.

Aslan: "Avemu creatu un totale di 5 milioni di euro di valore ecunomicu supplementu in termini di entrate è investimenti".

Parlendu di i so investimenti in Montenegro, Aslan hà dettu: "As Asmira Group, in u nostru primu annu in u mercatu montenegrinu; Avemu creatu un totale di 5 Milioni di Euro di valore ecunomicu supplementu in termini di entrate è investimentu. "Ugemu di cuntinuà à aumentà questu in l'anni à vene", disse. In riferimentu à i tassi di disoccupazione, Aslan hà enfatizatu chì u rapportu di u numeru di disoccupati in u paese à a forza di travagliu tutale era di 2018% in 16,1 è hà dettu: "U Montenegro occupa u 16u postu trà i paesi cù un altu disoccupazione in u mondu, è a parte di disoccupati. persone trà l'età di 15-24 in u totale di disoccupati hè 41% ". "7,9% di a forza di travagliu hè impiegata in l'agricultura, u 17,1% in l'industria è u 75% in i settori di servizii", disse. Aslan hà dettu: "L'economia montenegrina hè una ecunumia chì sperimenta un periodu di transizione à u sistema di u mercatu liberu. Dapoi u prucessu di privatizazione principiatu in u 1999, 85% di l'imprese statali sò state privatizate. 100% di e banche, e cumpagnie di telecomunicazione è di distribuzione di gasoline sò privatizate. A struttura ecunomica di u Montenegro, chì hè un paese assai chjucu, hè duminatu da u settore di servizii, cumpresu u turismu. PIB 2019 in 4.9; In 2020, hè diminuitu à 4.1 per via di a pandemia. U Rendimentu Naziunale per capita hè 2019 Euro in 7.959 è 2020 Euro in 6.737. A rata di disoccupazione à a forza di travagliu tutale hè di 15.1 per centu. Duranti u periodu 2010-2019, u Montenegro hà attiratu 6,5 miliardi d'euros d'investimentu direttu straneru, è 66,6% di sta quantità venenu da solu 10 paesi. In u periodu di ghjennaghju-lugliu di u 2020, ci hè statu un aumentu di 2019% in l'investimenti stranieri chì venenu in Montenegro paragunatu à u listessu periodu di u 18,4, per 285,8 milioni d'euros. In generale, u Montenegro hà da risponde à tutti i so bisogni attraversu l'impurtazioni da l'esteru. U fattu chì u mercatu montenegrinu, chì hè in u prucessu di ristrutturazione, hè apertu à novi prudutti è marche è u mercatu ùn hà ancu ghjuntu à u puntu di saturazione, offre opportunità per i nostri esportatori. "A Tariffa Doganale nantu à i prudutti turchi hè stata resettata è questu hè vistu cum'è un vantaghju impurtante per i pruduttori turchi".

Milena Pejovic, chì furnisce cunsulenza in prublemi di drittu corporativu è cummerciale in Montenegro, hà enfatizatu chì sustene u prucessu legale di ogni tipu d'investimenti in a so cumpagnia, chì impiega più di 120 avucati, è hà dichjaratu chì tutti l'investituri lucali è stranieri anu a listessa opportunità. in Montenegro. Pejovic hà dichjaratu chì l'investituri turchi sò a maiuranza in investimenti stranieri è hà dettu: "U flussu d'investimentu straneru in 2019 hè di 769.9 milioni d'euros. L'annu passatu, 11 mila 280 cumpagnie straniere eranu attive. 3 mila 250 di questi sò l'affari turchi. "Questa figura currisponde à una tarifa di 28.8 per centu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*