EGİAD Riuniti cù l'Industriali à a Reunione di Cunsultazione è Evaluazione

egiad hà scontru cù l'industriali in una riunione di cunsultazione è valutazione
egiad hà scontru cù l'industriali in una riunione di cunsultazione è valutazione

Lascià 47 anni in daretu cum'è una urganizazione non governamentale fundata da 31 ghjovani industriali è imprenditori. EGİAD L'Associu di i Ghjuvani Imprenditori di l'Egeu hà dimustratu una volta una volta cù a "Incontru di l'Industriali" chì urganizava a putenza industriale derivante da u valore aghjuntu creatu da i so membri in l'ecunumia di u paese in quantu à a pruduzzione è à l'impieghi. L'istituzione, chì hà un grande putere di produzzione cù quasi 650 membri, quasi 3.100 cumpagnie custituiti da imprese chjuche, medie è grande, è impieghi di circa 110.000 persone, hè a forza di travagliu più impurtante di a Regione Egea cù a so capacità di produzzione, 56. % di quale include l'industria. Affruntendu una larga gamma di cumpagnie di l'industria, l'agricultura è i settori di servizii, in particulare tessili, alimentari, machini, custruzzione, automobile, elettricu-elettronica, ferro-acciaio, in u so portfolio di membri, l'ONG hà finalmente riunitu cù i so industriali in un schema hibridu. in una riunione di cunsultazione è valutazione, determinate e richieste è aspettative. Dopu à a riunione, 'Persunal qualificatu è Gap Blue Collar', 'Green Transformation Roadmap', 'Customs Union' EGİAD Hè statu decisu chì un studiu puderia esse preparatu in i campi di "Think Tank Report".

EGİAD Sicritariu Generale Prof. Dr. A riunione hè stata moderata da Fatih Dalkılıç. EGİAD Presidente di u Cunsigliu Alp Avni Yelkenbiçer, Vicepresidente Cem Demirci, Fatih Mehmet Sancak, Kaan Özhelvacı, Membri di u Cunsigliu Yağmur Yarol, Pınar Berberoğlu, Müge Şahin, Erkan Karacar, Can Atik, Industria - Cummissione di Digitalizazione è Sostenibilità, Presidente di a Cummissione di a Cummissione di Digitalizazione è Sostenibilità, Presidente di a Cummissione di Sert Yavuz. Le député Remzi Uslu, EGİAD I so membri Nedim Uysal, Baran Kayhan, Mustafa Güres, Serhat Büyükhelvacıgil, Arda Şemsioğlu, Gökmen Yalıcı, Turan Göksan, Açelya Baç, Selçuk Demirok, Burak Güngör, Sezai Kızıltan, Serhan Ceylan hà participatu.

parlà à a riunione EGİAD U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione, Alp Avni Yelkenbiçer, hà dettu l'impurtanza di u sviluppu sincronu è u prugressu di tutti i settori per assicurà u sviluppu suciale è ecunomicu di u nostru paese, è hà dettu: "U sviluppu ecunomicu è suciale hè un sviluppu chì si compie per agisce. inseme. Dunque, u sviluppu di solu un certu settore, u sviluppu di un certu settore ùn pò micca assicurà u sviluppu veru è u sviluppu di u paese. EGİADhà sempre travagliatu inseme per u sviluppu di i membri industriali è per trasmette i so prublemi à l'autorità competenti. Avemu vistu chì u mondu hè avà assai chjucu in tutti i campi è chì l'affari ponu ghjunghje à punti più riesciuti cù a cooperazione è a sinergia cumuna, soprattuttu in cundizioni pandemiche. Semu i nostri membri, i nostri membri EGİADContinuerà à travaglià cù u putere chì riceve da. Inseme à tutti i settori ecunomichi, stendemu per cuntribuisce di più à u sviluppu è u sviluppu di a nostra regione è di u nostru paese.

Dichjarà chì a cunniscenza è a tecnulugia sò elementi indispensabili per l'industria, Yelkenbiçer hà dettu: "Per quessa, avemu pensatu di fà riunioni ecunomiche cù i nostri industriali cù a participazione di accademichi di diverse università in i ghjorni à vene. In termini di cullaburazioni università-industria, in particulare in u periodu 14 EGİAD Cum'è Melekleri, avemu statu capace di custruisce questi prucessi bè, sia nantu à a cummercializazione di brevetti è in e riunioni chì avemu riunitu cù i nostri industriali, accademichi è capi di dipartimentu in l'Università Dokuz Eylul. Avemu messu sti cullaburazioni in protokolli ufficiali quist'annu. Avemu firmatu un protocolu di cooperazione cù l'Università Dokuz Eylül è l'Università Manisa Celal Bayar. Cumu supporteremu i nostri industriali serà furmatu da nuvembre ".

Yelkenbiçer hà nutatu chì u nostru Cunsigliu di l'Industria pensa à purtà u so travagliu, chì hà iniziatu in u 14esimu mandatu sottu u nome di u gruppu di travagliu, à stadi avanzati, è hà signalatu chì a continuazione di l'attività di u gruppu di travagliu cum'è a Cummissione di l'Industria hè a prima. passu versu questu. Enfatizendu chì agiscenu nantu à a digitalizazione è a sustenibilità cum'è u so titulu di travagliu, Yelkenbiçer hà dettu: "Includeremu pratiche esemplarii in a sustenibilità. In quantu à a digitalizazione, agisce cù a filusufìa di trasfurmà a nostra attività in digitale. U mutivu perchè simu riuniti quì oghje hè i vostri desideri, EGİADPer esse capace à sente e vostre aspettative è bisogni da In cunsiquenza, per furmà u nostru travagliu di prughjettu cù università in linea cù i vostri bisogni. Puderemu a nostra cooperazione cù a Fabbrica di Modelli, chì hè stata stabilita sottu a guida di EBSO è İZTO, in opera per presentà una strada di strada à i nostri industriali.

U presidente di a Cummissione di l'Industria, Ceren Sertdemir Yavuz, esprimendu l'attività chì anu da esse realizatu cum'è a Cummissione di l'Industria, hà dettu: "Avemu u scopu di stabilisce una" Piattaforma di Cumpagnia Cumunu ", soprattuttu trà l'industriali, è una "Rete di Comunicazione di l'Informazione" trà l'industriali. Cusì, i membri di l'industriali puderanu creà una catena di supply chain da l'altri per cumprà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*