EGO si prepara à aghjunghje 15 novi cunduttori di autobus femminili à a so flotta

ego si prepara à aghjunghje un novu cunduttore di autobus femminile à a so flotta
ego si prepara à aghjunghje un novu cunduttore di autobus femminile à a so flotta

Cù e pratiche di u sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, chì incuraghjenu l'impiegu di e donne, l'impieghi di e donne aumentanu ogni ghjornu in a Capitale. A Direzzione Generale EGO, chì hà impiegatu 10 cunduttori femine l'annu passatu, si prepara à aghjunghje 15 cunduttori femini più à a so flotta. Quelli chì sò riesciuti trà i candidati cunduttori femini, chì sò stati sottumessi à furmazione verbale è pratica, si metteranu daretu à a rota è cumincianu à travaglià.

A Municipalità Metropolitana d'Ankara, chì si concentra nantu à prughjetti chì incuragiscenu l'impiegu di e donne in unità di gestione è servizii di cità, hà u scopu di aumentà l'impieghi di e donne in i veiculi di trasportu publicu.

A Direzzione Generale EGO, chì hà aghjustatu una nova à e pratiche di u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş chì dà priorità à l'impieghi di e donne in a Capitale, si prepara à aghjunghje 15 novi cunduttori femini à a so flotta per esse assignati in veiculi di trasportu publicu.

U NUMERU DI CONDUTTORE FEMMINI AUMENTARANU IN I TRANSPORTI PUBBLICI

A Direzzione Generale di l'EGO, chì includeva 10 cunduttori di l'autobus femminile l'annu passatu, hà iniziatu u prucessu di furmazione per i candidati di 20 donne chì anu applicatu.

I candidati di cunduttori femine, chì anu passatu l'esame orale in u primu locu, sudatu in l'esame praticu nantu à e tecniche di manuvra è di guida. In u risultatu di a valutazione da esse fatta da a Cummissione EGO, i candidati chì anu successu in l'esame continuanu a so furmazione nantu à e tecniche avanzate di guida. 15 novi cunduttori femini, chì saranu scelti trà i candidati chì anu successu in tutti l'esami, cumincianu à travaglià è cumincianu à aduprà veiculi di trasportu publicu in e strade è e strade di Başkent.

ALKAŞ: "CREDI chì ùn ci hè micca travagliu chì e donne ùn ponu fà"

Dichjarà chì anu affidatu u capitanu di l'autobus à 2019 cunduttori femminili cù l'esame tenutu in 10, u Direttore Generale EGO, Nihat Alkaş, hà seguitu da strettu i furmazioni applicati assistiti da e candidate di i cunduttori femminili è hà fattu e seguenti valutazioni:

"In cunfurmità cù a dumanda di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, u sgiò Mansur Yavaş, vulemu aumentà u numeru di persunale femminile in a nostra Direzzione Generale EGO. Pensemu chì ùn ci hè nunda chì e donne ùn ponu fà. E nostre 10 donne pioniere è valenti guidanu avà u volante in e strade di Ankara. 20 più donne cunduttori applicati à noi. Cù l'esame tenutu oghje, vulemu vede 15 piloti più femine in a nostra flotta. Dopu à e valutazioni iniziali, i candidati di i cunduttori femine passanu ancu per una entrevista in duie tappe, li auguru successu ".

"RINGRAZIE A MANSUR YAVAS PER ACCETTACI STA SCANSIONE"

I candidati à i cunduttori, chì anu sudatu in l'esame orale è praticu, anu manifestatu a so satisfaczione per a pulitica di u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş per aumentà l'impieghi di e donne, cù e seguenti parolle:

-Cigdem Kadakoglu: "Aghju guidatu per 20 anni. Aghju seguitu i posti di travagliu di a Municipalità Metropolitana. Prima, aghju travagliatu in un veiculu di trasportu publicu privatu nantu à a linea Beypazarı-Ankara. Aghju una passione per i grandi vitture ".

-Tugba Canan Akyüz: "Dapoi u 2013, aghju avutu un grande interessu in l'autobus, ma aghju sempre avutu u scopu di esse cunduttore in a Municipalità Metropolitana. U nostru presidente Mansur ci hà datu stu dirittu. Ùn ci hè nunda chì e donne ùn ponu ottene. Tutti videranu chì pudemu fà sta professione perfettamente ".

-Semra Kilinc: "Aghju travagliatu cum'è istruttore di aereo mudellu per un tempu. Aghju avutu un interessu in i bus driver per un bellu pezzu. Dopu avè avutu a mo licenza d'autobus, aghju pensatu perchè ùn possu micca esse un cunduttore ? Vogliu ringrazià u presidente Mansur chì hà creatu stu impiegu per noi è ci hà datu sta chance. E donne credemu chì mustraremu a nostra forza in ogni campu ".

-Kezban Akkan: "Sò quì per dimustrà chì e donne ponu ottene qualcosa, per rompe i preghjudizii contr'à e donne. Grazie per avè datu sta chance. Siccomu sò un istruttore di lingua di i segni, puderaghju cumunicà facilmente è aiutà à i citadini cù l'audizione chì si mette in l'autobus. Credu chì farò fieru di stu travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*