Emirates celebra l'atterrissimu di l'A380 à l'aeroportu di Istanbul

Emirates celebra l'atterrissimu di un aviò à l'aeroportu di Istanbul
Emirates celebra l'atterrissimu di un aviò à l'aeroportu di Istanbul

L'iconicu jet jumbo A380 di Emirates hà sbarcatu oghje in Istanbul per celebrà i so voli di ogni ghjornu à l'aeroportu di Istanbul. Emirates, chì hà iniziatu i voli quotidiani A1 à Istanbul u 380 d'ottobre, hà ancu scontru cù i passageri in Istanbul per a prima volta oghje cù u so iconicu aereo à dui piani in 4 classi.

Una delegazione VIP guidata da Sheikh Majid Al Mualla, Senior Vice President di l'Affari Internaziunali, è Adil Al Ghaith, Senior Vice President di Operazioni Cummerciali (Golfo, Mediu Oriente è Asia Centrale) hà participatu à u volu speciale cù u numeru di voli EK123.

Mentre l'aviò chì sbarcò à l'Aeroportu d'Istanbul à 14.25 hè statu accoltu da i veiculi di seguitu, i funzionari di l'Aeroportu di Istanbul anu accoltu a delegazione di l'Emirati.

Adil Al Ghaith, Vicepresidente Senior, Operazioni Commerciali (Golfo, Mediu Oriente è Asia Centrale) hà dettu: "Semu onorati d'esse quì oghje per celebrà u nostru volu A380 lanciatu cummerciale à Istanbul. Emirates hà vulutu portà l'A380 à stu stupente novu Aeroportu di Istanbul da quandu hè apertu. Semu felici di vede infine u nostru flagship in questa bella cità, cum'è in parechje altre cità maiò chì servemu attualmente cù l'A380. Turchia hè un mercatu impurtante per Emirates. Era una di e prime destinazioni chì vulemu in i primi anni di u nostru stabilimentu. Da tandu, avemu purtatu sei milioni di passageri in più di 1987 23.000 voli da u XNUMX.

Purtà u serviziu A380 in Turchia hè una tappa impurtante per Emirates. Vogliu ringrazià una volta di più a Direzzione Generale di l'Aviazione Civile di Turchia per avè travagliatu cù tutte e parti interessate per fà l'atterrissimu A380 in Istanbul una realità ".

L'Emirati è a Turchia anu avutu una relazione di più di 31 anni, da u volu inaugurale di a compagnia aerea da Dubai à Istanbul u 1987 di lugliu di u 30. Emirates opera 17 voli à settimana à Istanbul. I voli da Turchia sò operati da aerei B777-300ER è A380, chì presentanu u premiatu sistema di divertimentu in volu di Emirates è u più altu livellu di cunfortu in tutte e cabine. Per mezu di u so hub in Dubai, Emirates offre cunnessione in tutta a so rete globale à più di 120 destinazioni in sei cuntinenti, cumprese regioni cum'è u Mediu Oriente, l'Estremo Oriente, l'Australia, l'Africa, l'Europa, l'America di u Nordu, u Sudamerica è l'Asia Meridionale.

Dopu avè lanciatu l'A380 di trè classi, Emirates offre un totale di 14 posti cù 76 suite private in First Class, 429 mini-unità cù sedi convertibili in Business Class, è 597 posti extra-spazio in Economy Class. Comparatu à l'attuale Boeing 777-300ER, questu furnisce 150 passageri più capacità per volu.

I passageri di Prima Classe ponu prufittà di e suite private di Emirates è di a Signature In-Flight Shower Spa, mentre chì i passageri di First è Business Class ponu rilassate in u famosu Onboard Lounge à u pianu superiore. I passageri di tutte e classi ponu prufittà di l'internet wireless gratuitu per stà in cuntattu cù a famiglia è l'amichi, i più grandi schermi daretu à u sediu in l'industria è l'intrattenimentu "ghiaccio" multipremiatu di Emirates, chì include digià più di 4500. canali.

Dubai è Dubai EXPO: Riavvia in modu sicuru l'attività internaziunali di l'affari è u turismu di divertimentu in lugliu 2020, Dubai cuntinueghja à esse una di e destinazioni di vacanze più famose in u mondu, in particulare in a stagione invernale. Da e spiagge assolate è avvenimenti patrimoniali à l'alberghi di u mondu è i posti di divertimentu, Dubai offre una larga varietà di alternative. Dubai hè diventata una di e prime cità in u mondu à riceve l'approvazione di Safe Travel da u Cunsigliu Mundiale di Viaghju è Turismu (WTTC), chì appruva e misure complete è efficaci chì piglianu per assicurà a salute è a sicurità di i visitatori.

Dubai accoglierà u mondu sanu à l'Expo 2021 trà ottobre 2022 è marzu 2020. Organizata sottu u tema Connecting Minds, Creating the Future, Expo 2020 Dubai hà u scopu di ispirà a ghjente affissendu i migliori esempi di cullaburazione, innuvazione è cooperazione da u mondu. U prugramma di sei mesi offre settimane tematiche cun cuntenutu riccu, attività educative divertenti è divertenti, inseme cù sperienze adattate per tutte l'età è l'interessi. L'amatori di l'arte è di a cultura, è ancu i dilettanti di l'alimentariu è di a tecnulugia, ponu scopre mostre, seminarii, spettaculi, spettaculi in diretta è più.

Salute: Cù a salute di i so passageri cum'è a so primura priorità, Emirates hà implementatu un inseme cumpletu di misure di sicurezza per ogni passu di u viaghju. A cumpagnia aerea hà ancu implementatu recentemente a tecnulugia senza contactu è hà aumentatu a so capacità di serviziu di verificazione digitale, dendu à i so passageri più opportunità di utilizà l'IATA Travel Pass, chì pò esse usatu in 50 aeroporti.

Flessibilità è Assicuranza: Emirates cuntinueghja à guidà l'industria cù prudutti è servizii innovatori chì rispondenu à i bisogni di i passageri in stu periodu dinamicu. A cumpagnia hà sviluppatu recentemente i so sforzi di servizii di passageru, introducendu pulitiche di riservazione ancu più generose è flessibili chì sò state allargate finu à u 31 di maghju 2022, allargandu a cobertura di l'assicuranza multi-risicu è dendu à i so passageri fideli a capacità di mantene u so chilometru è a scadenza di u statu. date.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*