Le corse di vela di Spiritu per i disabili si sò tenute in Silifke

corse di vela di u spiritu per i disabili sò state tenute in silifke
corse di vela di u spiritu per i disabili sò state tenute in silifke

Urganizata cù u scopu di creà un novu mudellu d'interazzione pusitiva trà e persone disabili è altri membri di a sucità, l'avvenimenti Sails of the Spirit sò stati tenuti in u quartiere Taşucu di u distrittu Silifke di Mersin. L'avvenimenti Sails of the Spirit, chì anu un prugramma impegnatu chì include una corsa di yacht internaziunale, una campagna ambientale, a creazione di un'opera d'arte da i rifiuti raccolti in a zona, è a vela cù un equipaggiu inclusivu, sò stati realizati cù u sustegnu di Cumpagnia Russa di l'Energia Atomica di u Statu.

In u quadru di i Ghjorni Internaziunali di l'Inclusive, hè stata organizata una corsa di yacht in quale i rapprisentanti di AKKUYU NUCLEAR JNC è l'urganisazioni publiche è l'equipaggiu internaziunale di a cruciera Sails of the Spirit hà participatu. Simultaneamente cù sta corsa, chì hè stata tenuta in Taşucu, Silifke è in a quale dui yachts participanu, un'opera d'arte hè stata creata da l'artista tedescu Pavel Erlich da i rifiuti raccolti da u fondu di u mare.

A corsa in yacht era capitanata da Janis Elerts (Lettonia) è Johannes Marseille (Svezia). U primu postu hè statu vintu da Vladislav Melnik (Russia), capu naziunale espertu in u campu di cumpetenze di u Campionatu Abilympics "terapia di massaggio" da a squadra di Janis Elerts, u storicu visu dificienti Evgeny Nelzikov (Russia), u visu deficiente Soner Demir (Turchia) , Presidente di l'Assemblea di i Disabili di u Cunsigliu di u Mediterraniu-Mersin, è u sicondu postu. A squadra di Johannes Marseille, composta da AKKUYU NÜKLEER A.Ş. Primu Direttore Generale Diputatu è Direttore di l'Opere di Custruzzione di Centrale Nucleare Sergei Butckikh, AKKKUYU NÜKLEER A.Ş. Publicu U Direttore di Relazioni è Comunicazioni, Kiyra Jade Staples, è a Federazione Turchia di u Vicepresidente per i Visivi Deficienti Dursun Arslan, anu successu.

L'avvenimentu di l'ecologia, chì hè statu tenutu simultaneamente à a corsa di yacht è includeva a raccolta di rifiuti domestici, hà participatu da AKKUYU NÜKLEER A.Ş. i rapprisentanti, u presidente è i membri di l'Associu di i Disabili è e so famiglie anu assistitu.

L'artista tedescu Pavel Erlich, chì hà criatu un'opera d'arte da a basura, hà dettu: "A caratteristica più impurtante di questa opera d'arte era chì tutti sò implicati in questu. Qualchissia hà cullucatu a basura, qualchissia hà aiutatu i subacquei, qualchissia hà urganizatu a zona. "Vogliu ringrazià assai i subacquei, anu tiratu cose assai spiciali da u fondu di u mare, cum'è una sedia di quasi 70 anni".

AKKUYU NUCLEAR INC. L'espertu di l'unità di cumunicazione regiunale Esra Kut hà ancu dichjaratu u seguente in a so dichjarazione: "Participendu à questu avvenimentu per a prima volta, ma aghju intesu parlà di Sails of the Spirit parechje volte in l'ultimi dui anni. Pensu chì l'attività ambientale hè assai impurtante. Questu avvenimentu hè statu à tempu impurtante è divertente per tutti i participanti. Hè stata interessante di scopre chì i rifiuti domestici si trovanu nantu à u fondu di u mari è di creà una opera d'arte da ellu. Sò sorpresu chì a ghjente lancia cose cusì in u mare. Pensu chì l'avvenimenti inclusivi sò un bonu modu per riunisce e persone di tuttu u mondu. Hè impurtante di caccià e fruntiere trà e persone disabile è micca disabile è di passà u tempu inseme. "Tutti quelli chì participanu à a campagna ambientale interagiscenu positivamente cum'è una squadra, tuttu era assai armoniu".

In u scopu di l'avvenimenti, i participanti senza disabilità anu ancu l'occhi bendati, camminendu, furmà a pasta è liendu nodi di marinari. A nova squadra inclusa in u viaghju, custituita da ghjurnalisti è rapprisentanti di AKKUYU NÜKLEER A.Ş., chì sta custruendu a Centrale Nucleare Akkuyu in corso, hà assistitu ancu à e classi maestri induve queste attività sò state realizate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*