Erdogan: Prestu apremu a linea di treni d'alta velocità Ankara Sivas

erdogan ankara sivas apremu prestu a linea di treni à alta velocità
erdogan ankara sivas apremu prestu a linea di treni à alta velocità

Presidente Erdoğan: A custruzzione di e nostre novi linee ferroviarie cù una lunghezza di 3 mila 500 chilometri hè sempre in corso. Prestu apremu a sezione Ankara-Sivas di e linee di treni à alta velocità. U travagliu cuntinueghja ancu in parechje altre rotte. In u so discorsu à u 12u Cunsigliu di Trasportu è di Comunicazioni tenutu in l'aeroportu di Atatürk, Erdoğan hà desideratu chì u Cunsigliu sia beneficu per u paese è l'industria, è felicitò quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione di u Cunsigliu.

"A maiò parte di i tituli chì avemu espressu ieri cum'è una visione è un scopu sò davanti à noi cum'è prughjetti finiti oghje".

Dichjarà chì u 2009u Cunsigliu di Trasportu tenutu in u 10 hè statu tenutu cù u scopu di 2023, è oghje, à a soglia di u 2023, a situazione attuale è u futuru di i settori di trasportu è di cumunicazione sò discututi di novu, Erdoğan hà dettu: "Quandu guardemu induve guardemu induve. avemu vinutu da in termini di questi investimenti, chì sò l'infrastruttura di basa di u sviluppu, ci hè una distanza veramente grande. Videmu ciò chì andemu. A maiò parte di i tituli chì avemu espresu ieri cum'è una visione è un scopu stanu davanti à noi cum'è prughjetti finiti oghje. disse.

Erdoğan hà dichjaratu chì e crisi glubale, chì avemu cuminciatu à affruntà più frequentemente, in particulare in u periodu recente, cum'è l'epidemie è u cambiamentu climaticu, imponenu e so realità, è sta situazione hà purtatu à cambiamenti seri è novi orientamenti in u trasportu è a cumunicazione. settori, cù altri campi.

"Se a cuscenza cullettiva ùn hè micca attivata, un periodu di caosu aspetta l'umanità"

U presidente Erdoğan hà dichjaratu chì i sviluppi chì sò discututi di novu oghje, sia i cambiamenti climatichi è e novi alternative di trasportu, daretu à i cambiamenti in a storia umana, anu purtatu u mondu à l'orlu di cambiamenti novi è radicali.

Hà nutatu ancu chì, se i paesi è e società analizanu stu prucessu currettamente è cumpiendu e so rispunsabilità in modu ghjustu, una bona azione serà fatta per l'avvene cumunu di l'umanità, altrimenti un novu periodu di caos doloroso è caru aspetta l'umanità.

"Semu pronti à aumentà a nostra cuntribuzione à l'umanità in questa geugraffia, chì rinforza a so pusizioni cum'è centru di novu da a produzzione à a logistica".

Erdogan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Cum'è un paese situatu in una geugrafia induve tutti i cambiamenti maiò sò stati sperimentati in tutta a storia, Turchia hè affruntata da a responsabilità di guidà u novu prucessu avanti. Sta geugraffia passava per sta geugraffia impurtanti linee cummirciali cum'è a Strada di l'Epice chì cunghjuntava l'Estremo Oriente à punente è a Strada di a Seta chì si stendeva da a Cina à u Mediterraniu. Ancu se eramu relativamente fora di u prucessu chì principia cù a rivoluzione industriale, a nostra geografia ùn hà mai persu a so impurtanza geostrategica. Oghje, simu pronti à aumentà a nostra cuntribuzione à l'umanità in questa geugraffia, chì rinforza a so pusizioni di centru di novu da a produzzione à a logistica. Invitemu tutti i nostri amichi è fratelli à esse inseme è à agisce inseme in stu grande saltu in avanti ".

"A demucrazia forte è l'infrastruttura di sviluppu furnianu un vantaghju"

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà nutatu chì avemu guadagnatu un grande vantaghju per ghjunghje à i nostri scopi in u cambiante sistema di gestione è ecunumia glubale, è chì l'impurtanza è u successu di sta infrastruttura fisica è di a forza di travagliu pò esse vistu in i servizii di salute durante u periodu epidemicu.

"Sapete megliu e difficultà d'invistisce in u trasportu in questa geografia"

"A nostra differenza da parechji, assai altri paesi hè chì circhemu di vince inseme, micca solu per vince noi stessi". Erdogan hà dettu chì anu da cuntinuà a so strada cù questu approcciu, chì hè a fiducia di a civilizazione è a cultura, chì serà vintu da ogni segmentu in cooperazione cù i so amichi in tutte e geografie da l'Africa à l'Asia.

"Cum'è Turchia, simu un paese chì hà realizatu un investimentu publicu di 19 trilione di lire in l'ultimi 1 anni in i campi di trasportu è cumunicazione"

Ricordendu chì a Turchia hà una superficie di 780 mila chilometri quadrati chì si estende da l'Europa à u Caucasu è l'Asia Centrale, u Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu, Erdoğan hà dettu: "Ancu se hè difficiule d'investisce in u trasportu in u nostru paese, chì hà circa 2. milla chilomitri di strettu è un terrenu ghjovanu robustu, avemu fattu travaglii riesciuti in ogni campu, cumpresi strada, ferrovia, via aerea, via marittima. Cum'è Turchia, simu un paese chì hà realizatu un investimentu publicu di 19 trilione di lire in l'ultimi 1 anni in i campi di trasportu è cumunicazione ". disse.

"Ancu se a mobilità di i veiculi hè aumentata di 170 per centu in Turchia, ci hè stata una diminuzione di l'80 per centu in l'accidenti"

Nutendu chì a lunghezza di l'autostrada divisa nantu à l'autostrada hè stata aumentata da 6 chilometri à 101 chilometri, è a lunghezza di l'autostrada hè stata aumentata da 28 chilometri à 340 chilometri, Erdoğan hà dettu: "Aumentemu a nostra lunghezza di l'autostrada à più di 1714 mila 3. chilometri in 532. Cù i travaglii chì avemu fattu accantu à a strada divisa è l'autostrada, avemu purtatu l'unica strada cù un standard più altu di 2023 4 chilometri à u nostru paese. disse.

"Avemu aumentatu a lunghezza tutale di tunnelli nantu à e nostre strade da 50 chilometri à 631 chilometri, è a lunghezza di ponti è viadutti da 311 chilometri à 710 chilometri", Erdogan hà dettu, aghjustendu chì malgradu l'aumentu di a mobilità di i veiculi in Turchia di 170 per centu. , grazia à l'investimenti di l'autostrada, chì ùn sò micca solu risparmià carburante, ma ancu cuntribuiscenu à l'ambienti riducendu l'emissioni, u numeru di accidenti hè di 80 per centu.

"A custruzzione di e nostre novi linee ferroviarie cù una lunghezza di 3 mila 500 chilometri hè sempre in corso"

Rimarchendu chì un'altra zona chì dà impurtanza è priorità hè l'investimenti ferroviari, Erdoğan hà dettu:

"A nostra rete ferroviaria da l'Imperu Ottumanu è i primi anni di a Republica sò stati trascurati per un bellu pezzu. Avemu rinnuvatu cumplettamente i nostri 12 mila 803 chilometri di rete ferroviaria, chì avemu ricevutu quasi senza sviluppu o aghjunte. Avemu fattu un prugressu significativu in i travaglii di signalizazione è elettrificazione di e linee esistenti. Per a prima volta in u nostru paese, avemu custruitu linee di treni d'alta velocità è i mette in opera. A custruzzione di e nostre novi linee ferroviarie cù una lunghezza di 3 mila 500 chilometri hè sempre in corso. Prestu apremu a sezione Ankara-Sivas di e linee di treni à alta velocità. U travagliu cuntinueghja ancu in parechje altre rotte. Grazie à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, avemu permessu di furnisce servizii di treni ininterrotti da l'Europa Occidentale à l'estremità più distante di l'Asia Fara. Questa linea, in quale Marmaray hè ancu integrata, diventa sempre più prominente cum'è una alternativa nova è impurtante in e rete di cummerciale globale ".

"L'annu prossimu, avemu principiatu a pruduzzione di a nostra locomotiva elettrica naziunale"

Dichjarà chì si sviluppanu rapidamente sistemi ferroviari in u trasportu urbanu è in e rete ferroviarie internaziunali è naziunali, Erdoğan hà dettu: "Mentre i sistemi ferroviari urbani operanu più di 12 chilometri in 811 cità, a custruzzione di un sistema ferroviariu di 7 chilometri in 185 cità cuntinueghja. " hà datu l'infurmazioni.

Enfatizendu chì anu fattu questi boni sviluppi un passu più in là cù i so investimenti in l'industria ferroviaria, u presidente Erdoğan hà dettu: "Avemu fattu un avanzatu impurtante riunendu e nostre cumpagnie chì producenu veiculi di u sistema ferroviariu sottu un tettu. Avemu sviluppatu u nostru set di treni elettrici naziunali. L'annu dopu, avemu principiatu a pruduzzione di a nostra locomotiva elettrica naziunale. Avemu finitu u disignu di u trenu d'alta velocità, simu in a fase di pruduzzione di prototipu. In listessu modu, simu per pudè pruduce in u metro, suburbanu, tramway ". disse.

"Avemu furnitu à u nostru paese una infrastruttura aerea di alta capacità. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti domestici da 26 à 56 ".

Rimarchendu chì una di e zone induve a Turchia hà fattu i più grandi avanzati hè u trasportu aereu, Erdoğan hà dettu: "Avemu furnitu à u nostru paese una infrastruttura aerea di alta capacità. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti domestici da 26 à 56. Cù a custruzzione in corso, u numeru di aeroporti ghjunghje à 61. Avemu aumentatu u numeru di i nostri voli internaziunali da 50 paesi è 60 destinazioni à 127 paesi è 329 destinazioni. U nostru Aeroportu d'Istanbul hè u sicondu trà i migliori in u mondu è u primu in a lista di l'aeroporti più trafficati in Europa ". disse.

"U nostru più grande prughjettu in u trasportu marittimu hè Kanal Istanbul"

Erdoğan hà dichjaratu chì anu aumentatu a parte di u trasportu marittimu in u cummerciu esteru di Turchia per 4 volte è chì sò in un sforzu per aumentà a parte di u trasportu marittimu in u cummerciu cù i prughjetti.

"L'escavazione di u canali principiarà secondu u pianu in u prugramma"

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

Erdoğan hà dichjaratu chì u Bosforu ùn puderia micca trasportà u trafficu crescente di merci è di passageri, chì e nostre coste eranu in minaccia constante, chì hà purtatu à l'emergenza di u prugettu Kanal Istanbul, chì a fattibilità necessaria per Kanal Istanbul, chì era in l'agenda di circa 10 anni. fa, hè statu fattu è hè ghjuntu à a tappa di implementazione attuale, è chì l'escavazione di u canali principiarà secondu u pianu in u prugramma.

"Una parte integrante di i prughjetti di trasportu sò l'investimenti di cumunicazione"

Dichjarà chì un grande prugressu hè statu fattu in l'investimenti di cumunicazione, chì sò diventati una parte inseparabile cù i prughjetti di trasportu, è chì simu in u stadiu di produzzione è lanciazione di i nostri satelliti, Erdoğan hà dettu: "U nostru scopu hè di diventà un sviluppatore, dirigendu è pruducia in ticnoluggìa dâ nfurmazzioni, nun cunsumà, seguita. Per questu, simu in un sforzu per aumentà i tassi di naziunalità è località in tecnulugia future, in particulare 5G ". disse.

Dopu à u so discorsu, u presidente Erdoğan hè statu prisentatu cù una pittura da u Ministru di Trasporti è Infrastrutture, Adil Karaismailoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*