A dieta malsana in l'adulescenti aumenta u risicu di bullying in a scola

una dieta malsana in l'adulescenti aumenta u risicu di bullying in a scola
una dieta malsana in l'adulescenti aumenta u risicu di bullying in a scola

Istinye University (ISU), Dipartimentu di Nutrizione è Dietetica Lecturer Prof. Dr. Aliye Özenoğlu attira l'attenzione à u fattu chì una dieta malsana in l'adulescenti pò aumentà u risicu di bullying in i scoli. Ricordendu chì a nutrizione hà effetti nantu à a salute mentale è a salute fisica, Özenoğlu avvisa e famiglie chì l'alimentu spazzatura pò aumentà l'angoscia psichiatrica è i cumpurtamenti viulenti in i zitelli è l'adulescenti.

Hè u sognu di ogni genitore per avè una dieta sana per i so figlioli. Tuttavia, u risultatu pò micca sempre esse cum'è desideratu. I zitelli è l'adulescenti ponu turnà à junk food è fast food in più di l'alimenti sani. I ricercatori dicenu chì a nutrizione hà effetti nantu à a salute mentale è a salute fisica. Università Istinye (ISU), Facultà di Scienze di a Salute, Dipartimentu di Nutrizione è Dietetica, Prof. Dr. Aliye Özenoğlu attira l'attenzione à u fattu chì una dieta malsana, in particulare in l'adulescenti, pò aumentà u risicu di bullying in i scoli. "A ricerca mostra chì a dieta di l'adulescenti hà un effettu significativu nantu à u bullying è u cuntrollu di a rabbia", dice Özenoğlu, è avvirtenu e famiglie chì l'alimentu spazzatura pò aumentà l'angoscia psichiatrica è i cumpurtamenti viulenti in i zitelli è l'adulescenti.

A rabbia hè una emozione necessaria

Dichjarà chì a rabbia hè una emozione necessaria, u Prof. Dr. Özenoğlu dice: "L'adolescenza hè una tappa di u sviluppu in quale si sperimentanu cambiamenti rapidi in u cambiamentu fisicu è emozionale. A percepzione, l'interpretazione è e reazioni di l'adulescenti à i cambiamenti in u so corpu è l'ambiente in u so mondu internu sò diffirenti. Cum'è in tutti i gruppi d'età, unu di i modi in quale l'adulescenti sprimenu e so reazzione emotiva hè a rabbia. A rabbia hè una emozione normale, sana è necessaria chì nasce in risposta à diverse situazioni. Trà i fatturi chì determinanu u stilu di espressione di rabbia di l'adulescente sò u statu di salute, u sessu, u successu di a scola, a famiglia è e relazioni amichi. L'incapacità di sprimà a rabbia in modu adattatu pò causà un cumpurtamentu viulente in l'adulescenti è, in u risultatu, prublemi fisichi, psicologichi è suciali. Inoltre, sapemu chì l'alimenti cunsumati ùn solu furnisce un carburante metabolicu per u corpu, ma ancu affettanu parechje funzioni cerebrali, cumprese a mente è a cognizione. I nutrienti ponu cuntribuisce à u benessere fisicu è emutivu. I studii mostranu chì u cunsumu eccessivu di cibi malsani, cum'è e bevande zuccherate, dolci, cioccolatu, snacks salati è fast food hè assuciatu cù un risicu più altu di prublemi di salute mentale è di cumpurtamentu. Inoltre, a cafeina chì si trova in tè, caffè, cioccolata, cola è alcune bevande carbonate hè cunnisciuta per avè un effettu stimulanti nantu à u sistema nervu cintrali. Hè dichjaratu chì u cunsumu di cafeina in grande quantità provoca disturbi di u sonnu, irritabilità, ansietà, attacchi di panicu è ansietà, è cuntrazzioni involuntarii ponu esse vistu in dosi eccessivi.

L'intimidamentu in e scole hè in crescita

Dichjarà chì l'intimidamentu hè in crescita in e scole, Özenoğlu cuntinueghja: "I studii revelanu chì l'intimidamentu è esse vittima di bullying hè un prublema crescente in e scole per l'ultimi 25-30 anni. I vittimi di bullying spessu ùn reagiscenu micca à l'aggressione, anu una bassa autoestima è timore di rifiutu. Bullies, invece, tendenu à esse capi di u gruppu, sò generalmente insatisfatti di a scola, è sò negativi è pruvucatori versu i so cumpagni di classe. Un studiu chì avemu realizatu cù i studienti in u liceu è i scoli equivalenti hà revelatu chì ci hè un ligame trà nutrimentu è bullying. Inoltre, rilazioni significativu sò stati truvati trà u cunsumu di junk food cum'è i prudutti di pasticceria-pasticceria è i cumpurtamenti viulenti (assaltu fisicu, bullying, esse vittima). Quandu i risultati di u nostru studiu sò stati interpretati inseme cù altri studii, hè statu cunclusu chì l'aumentu di u cunsumu di l'alimenti malsani era ancu assuciatu cù un aumentu di a probabilità di prublemi di salute mentale.

Attenti à ùn saltà u colazione

Dicendu: "Cambià l'abitudini alimentari in una manera sana pò esse un approcciu efficace per prevene i prublemi di salute mentale", Özenoğlu ammenta ancu l'impurtanza di u colazione è dice:

"Saltà a colazione hè un prublema di salute ben cunnisciutu cù cunsequenze fisiche è psicologiche avverse. Saltà u colazione hè diventatu sempre più cumuni trà i zitelli è l'adulescenti. Parechji studii anu dimustratu chì saltà u colazione in l'adulescenti hè assuciatu cù una varietà di cumpurtamenti di salute risicatu, cum'è u fumu, u cunsumu frequente d'alcohol, l'usu di marijuana, l'eserciziu pocu frequente è i disordini di cumportamentu. Per d 'altra banda, saltà u colazione pò esse un signu pussibule di esse intimidatu à a scola. Sensibilizà e famiglie nantu à sta questione pò permette à i so figlioli chì saltanu u colazione per esse monitorati è assistiti più strettamente. A depressione è saltà u colazione pò causà certi zitelli à sviluppà disordini di cumportamentu di l'alimentariu chì sò più serii cà a vittima di bullying. Per d 'altra banda, un colazione regulare è nutritiva hè un elementu impurtante in u successu accademicu di l'adulescente à a scola ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*