ESTRAM è l'accordu cullettivu Ferroviaria-İş firmatu

Firmatu l'accordu di travagliu cullettivu ESTRAM è Ferroviari
Firmatu l'accordu di travagliu cullettivu ESTRAM è Ferroviari

Un accordu di negoziazione cullettiva hè statu firmatu trà ESTRAM Light Rail Systems Transportation Industry and Trade Inc. è l'Unione Ferroviaria-İş. In a ceremonia di firma in a Municipalità Metropolitana, i partiti anu vulsutu chì u cuntrattu sia benefiziu per tutti l'impiegati.

İbrahim Arslan, Direttore Generale ESTRAM Hakan Murat Bayındır, Avvocatu di a Cumpagnia ESTRAM Barış Sütken, Demiryol-İş Union Eskişehir Branch President Ramazan Uysal, 2nd President and Branch Secretary Mehmet Kurt, in a cerimonia di firma trà ESTRAM è Demiryol-İş Union Metropolitana, rapprisentatu A municipalità, u secretariu Devrim Sanli è i rapprisentanti di i travagliadori anu assistitu.

Cù l'accordu di negoziazione cullettiva di 2 anni, u persunale chì travaglia in ESTRAM hè statu datu un aumento di 400 TL per i primi sei mesi, 9% per u sicondu è u terzu sei mesi, è 8% per u quartu periodu di sei mesi. I partiti anu ancu accunsentutu à l'aumentu di l'altri diritti suciali di i travagliadori.

Esprimendu ch'elli anu firmatu un cuntrattu chì ferà tutti cuntenti cù l'usu di tutti i so putenzi in i limiti di a lege è in e pussibulità di u bilanciu, i funzionari di a Municipalità Metropolitana anu vulsutu chì u cuntrattu firmatu sia benefiziu per tuttu u persunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*