IETT hà celebratu u so 150 anniversariu cù una Gala

iett hà celebratu u so anniversariu cù una gala
iett hà celebratu u so anniversariu cù una gala

IETT, l'istituzione ben stabilita di l'IMM, hà celebratu u so 150th anniversariu cù una gala tenuta à u Cemal Reşit Rey Concert Hall. Parlendu à a Gala, President IMM Ekrem İmamoğluEnfatizendu chì Istanbul è Istanbulites anu bisognu di novi veiculi di metrobus, hà dettu: "Gestemu un prucessu chì prova à esse una soluzione à i bisogni è i prublemi di sta cità, tutti quelli chì amanu a ghjente di sta cità, u nostru populu. A nostra municipalità metropolitana, chì attivamente è attivamente furnisce u serviziu di ogni ghjornu à 16 milioni di persone, cù altri invitati, richieste d'asiliu è turisti, in realtà hà bisognu di un prucessu di serviziu cù una bona pianificazione. Indipendentemente da l'istituzione o l'urganizazione di u nostru statu, quandu una materia o una decisione riguardanti Istanbul vene davanti à ellu, hè rispunsevuli di agisce in a manera più sensibile è di fà ciò chì hè necessariu per ùn ritardà u serviziu. In questu rispettu, continueremu a nostra determinazione per maximizà sta satisfaczione cù u nostru prucessu di serviziu ".

U viaghju di IETT, l'istituzione arradicata di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà iniziatu cù a creazione di a Cumpagnia di Tramway Dersaadet è i primi tramvii trainati da cavalli sò stati messi in serviziu in u 1871, è hà righjuntu u so 150u annu. IETT hà celebratu u so 150 anniversariu cù una gala tenuta à a Sala di Concerti Cemal Reşit Rey in Şişli Harbiye. Presentatu da l'attrice Pelin Batu, "150. Year Gala" hà iniziatu cù a proiezione di un cortu filmu nantu à a storia di l'istituzione cù visuale è u discorsu di u Direttore Generale IETT Alper Bilgili. Riassuntu a storia di IETT in u so discorsu, Bilgili hà dettu: "IETT hà sviluppatu è trasfurmatu cù e so sperienze in questi 150 anni. Oghje, simu una famiglia forte di 15 mila persone, cù i nostri impiegati devoti chì vedenu a satisfaczione di i nostri passageri cum'è a nostra prima priorità. Travagliemu senza stop ogni ghjornu per trasfirià sta tradizione di serviziu, chì avemu ereditatu da e generazioni passate, à i nostri futuri culleghi per purtà l'Istambulite à u so travagliu, casa, scole, parenti è cari. Purtemu circa 800 milioni di passageri in 6 linee cù 50 mila veiculi è 4 mila viaghji. Credu chì purteremu u nostru IETT in posti ancu megliu in u futuru ".

"Promettu a mo gratitudine à quelli chì anu servitu da u passatu à u presente"

IETT "150. Parlendu à a "Gala Anniversariu", u presidente İBB Ekrem İmamoğluHà enfatizatu chì Istanbul hè una di e cità cù a storia più prufonda in u mondu. Dichjarà chì IETT hè una di e istituzioni ben stabilite di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Ùn ci sò micca assai paesi è cità in u mondu cù istituzioni per più di 100 anni. In questu rispettu, avemu veramente bisognu di sapè quantu hè preziosa a nostra istituzione IETT. Avemu bisognu di mette in avanti u più altu livellu di sforzu per fà una di e nostre istituzioni di più successu ". Dicendu: "Ci sò parechji travaglii preziosi chì sò stati fatti per 150 anni in l'avventura chì hà iniziatu cù i primi tramvii trainati da cavalli", İmamoğlu hà dettu, "Trasmettu i mo sentimenti di gratitudine à i dirigenti è i travagliadori chì anu realizatu questi preziosi. opere da u passatu à u presente. Di sicuru, ci sò quelli chì anu persu a vita. Mi ricordu di elli cun misericordia è gratitudine ", disse.

DATE L'ESEMPIU DI L'ISULE

Enfatizendu chì IETT hè una di l'istituzioni emblematiche di Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "Hè a nostra rispunsabilità di portà avanti è di rende u so serviziu à Istanbul a più alta qualità in cunfurmità cù i requisiti di l'età". Dichjarà chì ci sò strutture storichi cum'è u Tünel, chì hè u sicondu metro in u mondu è messu in serviziu in u 1875, in u corpu di IETT, İmamoğlu hà dettu: "Quandu ghjunghjemu à oghje, u prucessu di cambiamentu è trasfurmazioni in l'Isule. hè statu unu di i passi impurtanti di IETT. Perchè quandu stu passu, chì ùn hè ancu fattu, hè cumpletu è serve à u nostru populu in l'Isule è i visitori di l'Isule 7/24 in una manera amichevule à a natura, cù i so veiculi altamente qualificati è identitarii, i nostri veiculi elettrici saranu avè un locu assai più speciale, rimpiazzà i faetoni quì ".

"A POPULA DI ISTANBUL hà bisognu di novi veiculi di METROBUS"

Dicendu, "Continuemu u prucessu di furnisce un serviziu più altu, un serviziu cuntrullabile è verificabile di megliu qualità à i residenti di Istanbul", İmamoğlu hà dettu:

"Quandu si parla di IETT, venenu in mente l'autobus di a nostra municipalità. In u 1926, i primi autobus cuminciaru à serve in Istanbul è stu serviziu cuntinueghja. Di sicuru, a necessità di rinnuvà è di sviluppà IETT, chì hà aghjustatu a più alta qualità è i veiculi più qualificati à a so flotta per u so periodu, hè un prublema impurtante davanti à noi. In u 2007, u serviziu di metrobus, un passu assai preziosu per Istanbul, hè stata lanciata. Di sicuru, quandu guardemu oghje, sfurtunatamenti, quandu guardemu l'età media di i veiculi nantu à quella linea è u calculu di chilometru cù a prestazione chì mostranu, ci sò veiculi chì anu cumpletu u periodu di serviziu. Facemu passi seri in u prucessu di rinnuvamentu. Avemu compru 160 veiculi. Quandu avemu superatu l'ostaculi in certi prucessi tecnichi, amministrativi è finanziarii ligati à l'acquistu di veiculi 300, spergu chì avemu da principià rapidamente u prucessu ligatu à l'acquistu quì, in u so 150u annu. Perchè Istanbul è Istanbulites anu bisognu urgente di sti veiculi -in termini di bonu serviziu-. Gestemu un prucessu chì prova à esse una suluzione à i bisogni è i prublemi di sta cità, tutti quelli chì amanu a ghjente di sta cità, u nostru populu. À questu puntu, questu hè u scopu di ogni travagliu fattu in Istanbul ".

"Cuntinueremu u nostru prucessu di serviziu cù RISOLUZIONE"

Dicendu: "L'esistenza di e nostre istituzioni locomotive cum'è IETT è İSKİ, u viaghju di serviziu di l'IMM chì hà duratu per seculi, sò elementi impurtanti di questa antica cità è cultura antica", İmamoğlu hà cunclusu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"A nostra municipalità metropolitana, chì furnisce u serviziu di ogni ghjornu à i nostri 16 milioni di persone, cù altri invitati, richieste d'asili è turisti, in fattu, in modu efficace è attivu, hà bisognu di un prucessu di serviziu cù l'autosacrificiu, meticulosa è bona pianificazione. Quandu rinfurzate questu cù disciplina è vigilazione, presentate un prucessu quasi perfettu à a ghjente di Istanbul. Servisce una tale cità hè un piacè assai spirituale, un sentimentu assai preziosu. Vivemu è sentimu in fondu. Sta rispunsabilità, qualunque sia l'istituzione o l'urganizazione di u nostru statu, hè rispunsevuli di agisce in a manera più sensibile è di fà ciò chì hè necessariu per ùn ritardà u serviziu quandu una materia o una decisione riguardanti Istanbul vene davanti. In questu rispettu, continueremu a nostra determinazione per maximizà sta satisfaczione cù u nostru prucessu di serviziu. Ringraziu sinceramente tutti i membri di a famiglia IETT di circa 20 persone chì serve a cità, da e donne à l'omi, à tutti i nostri impiegati. Felicitate u 15th Anniversary di IETT cù a cunvinzione chì spergu chì purterà sta qualità di serviziu à livelli più alti.

A gala hè finita cù l'opere interpretate da l'Orchestra Sinfonica Hakan Şensoy.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*