A liberazione di Istanbul da l'occupazione nemica celebrata in Taksim

A liberazione di Istanbul da l'occupazione nemica hè stata celebrata in taksim
A liberazione di Istanbul da l'occupazione nemica hè stata celebrata in taksim

U 98 anniversariu di a Liberazione di Istanbul hè statu celebratu cù una ceremonia ufficiale tenuta in u Monumentu di a Republica di Taksim. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, i so sentimenti, in u Notebook Special Memorial, "U fundatore di a nostra Republica, San Atatürk; A liberazione di a nostra Istanbul da l'occupazione nemica u 6 ottobre di u 1923 hè un puntu di svolta per l'indipendenza di a nostra nazione. À sta magnifica cità induve campanu 16 milioni di i nostri citadini; Semu onorati di travaglià per furnisce un serviziu ghjusta è uguale è per fà avanzarà Istanbul trà e cità cuntempuranee ".

Istanbul hè stata liberata u 4 d'ottobre di u 10 da l'armata turca sottu u cumandamentu di Mustafa Kemal Atatürk, dopu l'occupazione nemica chì durò 23 anni, 6 mesi è 1923 ghjorni. U 98 anniversariu di a Liberazione d'Istanbul hè statu celebratu cù una ceremonia in u Monumentu di a Republica di Taksim. Governatore di Istanbul Ali Yerlikaya, Comandante di a 1ª Armata è Tenente Generale di Garrison d'Istanbul Kemal Yeni è Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluA cerimonia, chì hè stata cun a participazione di . In seguitu, Yerlikaya, Yeni è İmamoğlu, rispettivamente, pusonu ghirlande in nome di e so istituzioni in u Monumentu di a Republica. Dopu chì u missaghju di u presidente Recep Tayyip Erdoğan hè statu lettu, İmamoğlu hà lettu prima i missaghji chì anu scrittu in u Libru Speciale Memoriale di Yerlikaya.

"SIAmu onorati di furnisce un serviziu ghjustu è uguale à ISTANBUL"

In u so messagiu, İmamoğlu hà dettu: "U fundatore di a nostra Republica, San Atatürk; A liberazione di a nostra Istanbul da l'occupazione nemica u 6 ottobre di u 1923 hè un puntu di svolta per l'indipendenza di a nostra nazione. In u 98th Anniversary di stu ghjornu benedettu, vi commemorate è i vostri cumpagni di cumbattimentu cun gratitudine. Cummemurà i nostri martiri è veterani chì mettenu a so vita nantu à a strada di l'indipendenza cù misericordia è gratitùdine. Cum'è una di e nostre reliquie più sacre, prutegeremu per sempre a cità santa di Istanbul, chì hè stata dotata à a nostra nazione da Fatih Sultan Mehmet è salvata da l'occupazione nemica da u nostru esercitu eroicu guidatu da voi. À sta magnifica cità induve campanu 16 milioni di i nostri citadini; Semu onorati di travaglià per furnisce un serviziu ghjusta è uguale è per fà avanzarà Istanbul trà e cità cuntempuranee. Mi inchinau cun rispettu davanti à a vostra memoria cara è offre i mo più sinceri rispetti in nome di i mo 16 milioni di citadini di Istanbul. A cerimonia hè finita cù u spettaculu di a Banda Militare İBB.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*