U 30 d'ottobre Monumentu di u Terramotu per esse apertu à l'anniversariu di u Terramotu di Izmir

U Monumentu di u Terramotu d'ottobre si apre in l'anniversariu di u Terramotu di Izmir
U Monumentu di u Terramotu d'ottobre si apre in l'anniversariu di u Terramotu di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà preparatu un prugramma cumpletu di cummemorazione in memoria di e persone 30 chì anu persu a vita in l'anniversariu di u 117 d'ottobre di u terrimotu di Izmir. BayraklıU Monumentu di u Terramotu di u 30 d'ottobre serà apertu in u Parcu Hasan Ali Yücel, chì hè statu rinnuvatu cum'è un terremotu in Istanbul.

A Municipalità Metropolitana di Izmir, in u scopu di u prugramma di cummemorazione urganizatu in l'anniversariu di u 30 d'ottobre di u terrimotu di Izmir. Bayraklı Si prepara à apre u Monumentu di u Terramotu di u 30 d'ottobre in u Parcu Hasan Ali Yücel accantu à a Casa di u Maestru. U Parcu Hasan Ali Yücel, chì hè statu rinnuvatu da a Municipalità Metropolitana in u scopu di u prughjettu di i parchi di terramoti è cuncepitu cum'è una zona di riunione sicura per disastri è emergenze, guadagna significatu cù u Monumentu di u Terramotu, chì hè statu custruitu in memoria di 117 persone chì sò morti u terrimotu.

Marche di rispettu per i citadini chì anu persu a vita

Prugramma di cummemorazione u 30 d’ottobre à 14.30 ore è mezu BayraklıCumincerà in Martyr Hakan Unal Park accantu à Rıza Bey Apartment in . Dopu chì i garofani sò stati lasciati in l'appartamentu Rıza Bey, una marcia di rispettu serà tenuta per i citadini persi in u terrimotu. Dopu, serà passatu à u Parcu Hasan Ali Yücel per l'apertura di u Monumentu di u Terremotu di u 30 d'ottobre. À 14.51, l'ora di u terrimotu, dopu à una stonda di silenziu davanti à u munumentu accumpagnatu da a sirena di u bomber, 117 palloncini bianchi seranu liberati in u celu è "Pudete tene a mo manu?" U documentariu serà vistu. In u scopu di u prugramma di commemorazione di u 30 d'ottobre, 117 ciclisti andaranu in bicicletta da l'Asık Veysel Recreation Area à u situ di u terrimotu. Inoltre, i morsi seranu distribuiti à 15 18 persone à 500 punti in sette distretti cintrali. BayraklıIn e trè moschee in 'Mawlid' sarà recitata trà a sera è a notte.

Trasformatu in un parcu di terremoti

Cuntinuendu i travaglii di riparazione in spazii verdi è parchi designati per creà spazii di assemblea sicuri in casu di disastri è emergenze, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà rinnuvatu u Parcu Hasan Ali Yücel in questu cuntestu è l'hà trasfurmatu in un parcu di terremoti. Dopu avè finitu i travaglii infrastrutturali necessarii per risponde à i bisogni basi cum'è l'electricità, l'acqua, i toilette, a doccia è a lavanderia in casu di disastru, a Municipalità Metropolitana hà postu l'equipaggiu urbanu cumpostu di trè moduli in u Parcu Hasan Ali Yücel. Hè stata assicurata chì u sistema di l'energia solare hè attivatu contr'à i tagli di energia in l'equipaggiu urbanu. I magazzini chjusi sò stati creati sottu à l'unità di sedute per almacenà i materiali necessarii. Tarpaulins sò stati posti in i magazzini per esse utilizati per refuggiu finu à chì i tende sò stati stallati dopu à u disastru.

I nomi di 30 persone sò scritti nantu à u Monumentu di u Terramotu di u 117 d'ottobre

Ci sò trè pannelli à u puntu di partenza di u Monumentu di u Terramotu di u 30 d'ottobre, chì hè un passaghju di monumentu. Questi pannelli cuntenenu a data è l'ora di u terrimotu è i nomi di e 117 persone chì avemu persu. Ci sò figuri d'acelli nantu à i tavulini nantu à quale sò scritti i nomi; sti figuri rapprisentanu u volu di i citadini persi à l'eternità. A porta di u munumentu situata à l'entrata di u parcu assume ancu u compitu di accoglie è d'invitu in u parcu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*