Decisione di greva da l'impiegati di u Metro Izmir

decisione di greva da l'impiegati di u metro di Izmir
decisione di greva da l'impiegati di u metro di Izmir

A negoziazione di u cuntrattu chì copre 627 impiegati chì travaglianu in u metro è u tram in İzmir hè stata fatta trà l'Unione Socialdemucratica di l'Impiegatori Pùblichi autorizata da a cumpagnia è u Sindicatu di i Ferroviari Turchi.

Hamdullah Giral, capu di a succursale di İzmir di u Sindicatu di i Ferroviari Turchi, hà dettu chì a riunione cù u sindicatu di l'impiegatori hà risultatu in una disputa u 6 di lugliu, è chì ùn si pudianu ottene risultati in e riunioni chì anu assistitu da u mediatore ufficiale, è chì sò stati appiccicati. a decisione cum'è a lege.

Dichjarà chì continuanu a lotta per i diritti cù 627 impiegati di Metro per e so richieste, Giral hà dichjaratu chì u ghjornu è l'ora di a greva seranu annunziati dopu, è hà dettu: U nostru scopu ùn hè micca di fà vittime di noi stessi o di u populu di Izmir. Tunç Soyer A nostra sola dumanda da u nostru presidente hè METRO A.Ş., chì sfrutta u travagliu dapoi 21 anni cù una pulitica di salariu bassu. A gestione dice avà "Stop". METRO A.S. Sè a direzzione torna cù un risultatu pusitivu, tiraremu ancu u ballu di felicitazione per un bonu accordu cullettivu invece di tirà u ballu di greva. Cum'è un sindicatu, stamu daretu à e dumande di i nostri membri, è ùn rinunceremu micca à a lotta finu à ch'elli sò accettati ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*