Rinfrescante marittimu in u trafficu di Izmir

Rinfrescante marittimu in u trafficu di Izmir

Rinfrescante marittimu in u trafficu di Izmir

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn linea cù u scopu di rinfurzà u trasportu marittimu, u numeru di viaghji hè aumentatu di 30 per centu in l'ultimi dui anni. Mentre u numaru di battelli chì operanu in u Golfu hà aumentatu à 6, 9 mila 990 veiculi sò stati trasportati in u periodu di 111 mesi di questu annu, battendu u record di l'ultimi cinque anni. U sindaco Soyer hà annunziatu chì metteranu un altru battellu in serviziu à a fine di l'annu.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, presidente Tunç SoyerHà fattu passi significativi versu u so scopu di riduce a carica di trafficu in a cità aumentendu a parte di u trasportu marittimu in u Golfu. Mentre u numeru di battelli chì operanu in u Golfu hè statu aumentatu à 6, u numeru è a freccia di viaghji hè stata aumentata. In a parte restante di u 2021, hà purtatu 990 mila 111 veiculi malgradu e misure di coronavirus è e restrizioni di curfew. U numeru di trasporti di veiculi ghjunti in u periodu di 2021 mesi di u 9 hè statu u numeru più altu ghjuntu cumparatu cù u listessu periodu di tutti l'anni precedenti. U numaru di veiculi trasportati, chì era 2019 mila 9 in i primi 760 mesi di u 752, hè aumentatu da 2021 per centu à 30,15 mila 990 in 111.

I dati mostranu chì simu nantu à a strada bona

Enfatizendu chì a Baia di Izmir hè una di e più grandi ricchezze per a cità, u sindaco Soyer hà dettu: "Da u ghjornu chì aghju pigliatu u postu, avemu travagliatu per aumentà u trasportu marittimu. Ampliemu a nostra flotta per trasferisce u trafficu stradale in a cità à u mare quantu pussibule. Malgradu a diminuzione di i passageri durante u periodu pandemicu, ùn avemu micca riduciutu a frequenza di i voli. Siccomu i viaghji sò diventati più frequenti, i nostri citadini anu cuminciatu à preferisce più u trasportu marittimu è avemu sperimentatu aumenti serii in u trasportu marittimu. Aumenteremu u voluminu di u trafficu in mare cuncintrali à u trasportu marittimu. I dati mostranu chì simu nantu à a strada bona ", disse.

Investimentu di 137 milioni di lire

In l'ultimi dui anni è mezu, i battelli Fethi Sekin è Uğur Mumcu cù una capacità di 137 passageri è 322 veiculi sò stati messi in serviziu cù un investimentu di 51 milioni di lire per rinfurzà u trasportu marittimu in u Golfu. Cù questi dui novi battelli chì si uniscenu à a flotta di İZDENİZ, chì hà a più ghjovana flotta di trasportu publicu marittimu in Europa, u numeru di battelli hè aumentatu à 5. Un ferry charter in settembre si unì à a flotta.

U nùmeru di spidizioni di ogni ghjornu hà aumentatu, l'ultimu tempu di spedizione hè allargatu

Cù l'aumentu di l'interessu dimustratu da a ghjente di Izmir à i battelli di vitture, u tassu d'occupazione di e spidizioni righjunghji 82 per centu. U numaru di voli per ghjornu, chì era 2019 in 30, hè statu aumentatu à 2020 in 48 è 2021 in 56. In risposta à l'interessu crescente, a Direzzione Generale İZDENİZ hà aumentatu u numeru di viaghji ogni ghjornu à 4 cù l'accordu chì hà fattu u 2021 d'ottobre 61, è allargò l'ultima ora di partenza di i battelli da 23.00 à 23.20.

U numeru di battelli aumenta à 7

Un altru battellu serà affittatu finu à a fine di l'annu, aumentendu cusì u numeru di battelli chì portanu veiculi in u Golfu à 7. In questu modu, a densità di i veiculi in i spazii d'attesa serà ridutta, permettendu à dui navi di spustà à u stessu tempu durante l'ora di punta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*