Kardemir hà cuminciatu à esportà in a rota di a ferrovia

Kardemir hà cuminciatu à esportà nantu à i Roti di Ferrovia
Kardemir hà cuminciatu à esportà nantu à i Roti di Ferrovia

Kardemir A.Ş., a prima è pioniera sucietà industriale di Turchia, hà iniziatu à esportà e roti di ferrovia dopu à l'approvvigionamentu domesticu cù i prucessi di certificazione cumpletati è e capacità di produzzione chì migliuranu ghjornu per ghjornu.

A dichjarazione di l'istituzione hè a siguenti: A nostra cumpagnia, chì hà u primu è l'unicu stabilimentu di pruduzzione di rota di ferrovia in Turchia è u numeru unu in a regione, esporterà 30.000 2021 roti di vagone di merci per via di l'accordu ghjuntu cù i cumpratori in u paese. Regione di l'Unione Europea (UE). A nostra sucietà, chì hà finitu a dipendenza straniera di u nostru paese in questu campu, risponde à tutti i bisogni di u vagone di trasportu domesticu in u XNUMX, impedisce à a nostra ricchezza naziunale di andà in l'esteru mentre cuntribuisce à l'influssi di valuta straniera cù e so esportazioni.

A nostra fabbrica, chì hà una capacità di pruduzzione annuale di 200.000 XNUMX roti di ferrovia, hà guadagnatu a capacità di esportà roti di vagone di merci chì ponu esse aduprati in u trasportu ferroviariu, principalmente à u mercatu europeu, à u mondu, cù i prucessi di certificazione chì hà cumpletu.

Grazie à e nostre spedizioni d'esportazione chì accuminciaranu in a Regione UE in u 2022, continueremu à creà un valore aghjuntu per l'ecunumia di u nostru paese mentre introducemu u putere di produzzione di a nostra cumpagnia è di u nostru paese in Europa. Mentri avemu cuntinuà à luttà impurtazioni in u campu di ferru è azzaru micca solu in roti di ferrovia, ma dinù in u campu di ferru è azzaru cù u nostru railway ferruvia, prufilu pisanti è bobina 5,5-56 mm, chì sò trà i primi di Turchia, cuntribuiscemu ancu à l'ecunumia di u paese cù i nostri sforzi d'esportazione è di cummercializazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*