Kaynarca Pendik Tuzla Metro Line 2nd TBM Cerimonia di partenza hè stata tenuta

Kaynarca Pendik Tuzla Metro Line 2nd TBM Cerimonia di partenza hè stata tenuta

Kaynarca Pendik Tuzla Metro Line 2nd TBM Cerimonia di partenza hè stata tenuta

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà parlatu à l'avvenimentu per u passaghju di u dispusitivu TBM chì realiza u prucessu di scavà di a linea di metro Kaynarca-Pendik-Tuzla. Dicendu: "Avemu vicinu à a fine di i studii finanziarii per l'acquistu di 100 novi veiculi per operare in questa linea", İmamoğlu hà dettu, "Avemu ricevutu appruvazioni per u prestitu esternu da u nostru Cunsigliu Municipale Metropolitanu stu mese. Questu hè ancu piacevule. Vogliu ringrazià tutti i gruppi di i partiti pulitichi in l'Assemblea IMM. Cunsigliu à ogni gruppu di partitu puliticu di ùn mantene micca aspittendu altre questioni chì sò vitali per Istanbul è di mantene cun noi rapidamente. Semu in tanta fretta. Vulemu finisce u travagliu u più prestu pussibule è cuntinuà cù l'altra parte ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà parlatu à l'avvenimentu per u passaghju di u dispusitivu TBM (Tunel Boring Machine), chì hà da esse realizatu u prucessu di scavà di a linea di metro Kaynarca-Pendik-Tuzla, chì serà unu di i punti di trasportu più chjave in u Latu Anatolian cità. Dichjarà chì a pupulazione di Istanbul si avvicina à 2 milioni quandu includemu 20 milioni di rifuggiati, studenti universitari è turisti, İmamoğlu hà dettu: "A reta più impurtante di trasportu hè i sistemi ferroviari è i metro. Sfurtunatamente, u nostru Istanbul hè tardu in questu sensu. Travagliemu duramente per chjude rapidamente a lacuna in questu tema ", disse.

"OBJETIVO PER 2050: ESSERE CITÀ NEUTRALE DI CARBONE"

Dicendu: "Femu a nostra attività in modu efficace nantu à una quantità di linee di metro chì ponu esse chjamate un record mundiale", İmamoğlu hà dettu, "Se includemu e linee custruite da u Ministeru di i Trasporti, stu record hè in realtà ancu più altu. Quandu u fighjemu in quantu à u numeru di metro è di chilometri custruiti in una cità, righjunghji un numeru record. Di sicuru, ci hè un altru aspettu di sta attività di metro. Hè un travagliu assai impurtante per Istanbul in quantu à esse amichevule à l'ambiente, riducendu è minimizzà l'emissioni di carbone, è a cuscenza ambientale, è ancu esse benefica in termini di rapidità, affidabilità è soprattuttu gestione di u tempu in u trasportu. Cum'è a cità di Istanbul, simu una cità chì hà stabilitu u scopu di esse una cità neutrale in carbonu in quantu à i so scopi 2050 ".

"SEGUITECI RAPIDAMENTE"

Dà a bona nutizia chì metteranu in serviziu a sezione Pendik-Kaynarca di a linea à a fine di u 2023, İmamoğlu hà dettu:

"Qua, avemu finitu una tappa assai impurtante per i nostri citadini per ghjunghje à Sabiha Gökçen. Avemu avà ottenutu una migliione di 15%. A nostra seconda tappa serà trà Kaynarca Center è Tuzla. Avemu u scopu di apre sta sezione cù sei stazioni è più di ottu chilometri in 2025. Ci avvicinemu à a fine di i studii finanziarii per l'acquistu di 100 veiculi novi per operà in questa linea. Stu mese, avemu ricevutu appruvazioni da u nostru Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana per u prestitu esternu. Questu hè ancu piacevule. Vogliu ringrazià tutti i gruppi di i partiti pulitichi in l'Assemblea IMM. Cunsigliu à ogni gruppu di partitu puliticu di ùn mantene micca aspittendu altre questioni chì sò vitali per Istanbul è di mantene cun noi rapidamente. Semu in tanta fretta. Vulemu finisce u travagliu u più prestu pussibule è cuntinuà cù a prossima parte ".

"Ancu pocu 650 KILOMETRI"

Sparte l'infurmazioni chì u sistema ferroviariu efficace in Istanbul hè à u livellu di 250 chilometri, İmamoğlu hà dettu chì stu livellu hè bassu. Enfatizendu chì u numeru miratu di 650 chilometri serà insufficiente cù u tempu, İmamoğlu hà dettu:

"Cumu hè avà, avemu circa un terzu di u numeru. È noi, cù passi veloci, purteremu stu affari à 51 per centu. I prughjetti chì avemu fattu è faremu oghje saranu di novu insufficienti in 5 anni, micca solu 10 anni. In questu rispettu, per chì questi travaglii facemu per portà u futuru di Istanbul à un prucessu pacificu in termini reali, hè ancu essenziale per Istanbul per travaglià in una manera disciplinata, cù un approcciu di gestione trasparente induve tutte e menti ponu parlà è decide. inseme à a listessa tavola, è i miccanismi deve esse furmatu. . Speremu, pianificemu u futuru di Istanbul inseme in u modu più maturu è currettu, è averemu purtatu Istanbul à un prucessu pacificu in u trasportu in un futuru assai vicinu. Ma per noi, a riunione principale hè a fine di sti travagli. Hè u ghjornu chì mettemu i nostri citadini in quelli metro. Spergu chì Diu hà da compie senza accidenti, prublemi è prublemi. Ringraziu sinceramente tutti i mo amichi di travagliu, tutti i mo fratelli chì travaglianu quì è tutti i nostri cuntrattanti, i nostri culleghi è tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

ALPKÖKIN: "UNA LINEA CHE UNISCE E PARTI MANCANTI"

Pelin Alpkökin, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM, in u so discorsu à l'avvenimentu, hà dettu: "U nostru 8th TBM, chì avemu operatu in u Latu Anatolianu da quandu avete pigliatu u postu. Se fighjemu u scenariu cummerciale di a nostra linea; KadıköyUn trenu chì vene da Istanbul serà integratu in a linea Sabiha Gökçen, chì hè attualmente in costruzione da u nostru Ministeru di i Trasporti, è puderà andà à l'Aeroportu Sabiha Gökçen. Or, un passageru chì imbarca da u centru di Pendik andarà à l'Aeroportu Sabiha Gökçen senza linea diretta. Ancora KadıköyUnu di i nostri passageri, chì vene da Istanbul, puderà vene da Tavşantepe à u centru di Kaynarca senza alcun trasferimentu. Dunque, questa hè una linea assai impurtante chì cunnetta e parti mancanti in a reta di trasportu di u Latu Anatolicu ".

ISKI RISE DOMANDA

Dopu à i discorsi, İmamoğlu hà pigliatu una foto cù i travagliadori di u cantiere è hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda dopu l'avvenimentu. E dumande di i ghjurnalisti è e risposte di İmamoğlu à e dumande eranu i seguenti:

- Ci hè una dichjarazione chì İSKİ hè stata data una crescita secreta. U gruppu di u Partitu AK dichjara chì una crescita secreta hè stata fatta senza una decisione parlamentaria.

"Ùn ci hè micca un tali aumentu. Quì, sfurtunatamenti, in a risuluzione precedente, si vede chì quandu a decisione di u Parlamentu hè letta in tuttu, hè statu dettu chì "entrerà in vigore sempre chì l'istituzioni pertinenti sò dumandate". L'avemu messu in vigore però. Tuttavia, dopu à a decisione presa da a Corte di Conti, İSKİ hà fattu per noi un debitu fiscale di più di 150 milioni di lire, ancu s'ellu ùn avemu micca esercitatu un tali drittu, cum'è s'ellu l'avemu implementatu, in pocu tempu, ùn pò micca dì u numeru esattu à u mumentu. Avemu strutturatu è cuminciatu à pagà per ellu. Dunque simu di fronte à una tale situazione. A Corte di Conti hà una decisione chjara è concreta quì. È ci hè una agenzia di u guvernu chì coglie debitamente l'imposta nantu à u valore aghjuntu da noi. Paghemu l'IVA nantu à una tassa chì ùn avemu micca ricevutu da i citadini, vale à dì, in u mumentu. Dunque, questa hè una situazione legale, micca una decisione chì avemu pigliatu individualmente. U cunsigliu di direzzione di İSKİ hà avutu à piglià una tale decisione è hà avutu a implementà. Pensu chì İSKİ spiegherà e so ghjustificazioni à a stampa, è hè digià statu spiegatu ".

"Sò IN I TUNNELLI DI METRO, NON I TURBULENTI CREATI"

- Ci sò dichjarazioni di Meral Akşener, chì Mansur Yavaş è voi sò benvenuti à esse candidati, è chì ùn dicerà micca "No"...

"In più di tutte queste discussioni, sò un esse umanu. Vale à dì ciò chì si parla, ciò chì ùn si parla, ciò chì hè scrittu, ciò chì si disegna, ciò chì si fa, ciò chì ùn si faci... Ci hè una parte di noi chì ci prova di mette in stu turbulenza ogni ghjornu. , ancu s'ellu ùn ci interessa micca. Una turbulenza hè stata spirimintata è cercanu di manteneci in quella turbulenza. Ùn sò micca in quellu tunelu turbulente, ma sò in i tunnel di u metro ghjustu avà è pruvate à furnisce serviziu à Istanbul. È avemu travagliatu duru nantu à questu. Avemu divintatu a cità chì pruduce u più metro in u mondu ; in solu dui anni. Tuttu u nostru paese applaude u nostru successu. Aghju ricumandemu è invitu ancu e menti chì cercanu di discutiri di noi in televisione in modu negativu. Hè un invitu apertu; Ch'elli venenu, un ghjornu, mustramu li intornu à e nostre 10 linee di metro. Lasciali parlà un pocu. A nostra nazione vole trattà cù l'affari veri. Quessi sò i servizii chì producemu attualmente. Ci hè ancu un veru prublema in u nostru paese. È questu hè a miseria, u disimpiegu, l'aumentu di i divisi, i costi creati da st'aumentu, i costi chì ogni citadinu di u nostru paese mette un farsu, i costi chì l'istituzioni mettenu un farsu... Mentre l'ecunumia hà una agenda. , Ùn seraghju micca un strumentu per e persone chì volenu impastà u prucessu cù un altru agenda altru ch'è questu. A mo agenda hè di furnisce servizii à Istanbul, è l'agenda di Turchia hè prublemi ecunomichi ".

INFORMAZIONI RELATIVE A LINEA

L'antica amministrazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà lanciatu in 13 a linea di metro Kaynarca-Pendik-Tuzla, custituita da 9 linee di metro indipendenti cù 2 stazioni di 2017 chilometri. I travaglii nantu à a linea Pendik-Kaynarca di 4,9 chilometri cù stazioni 2 è e linee Kaynarca-Tuzla di 9,10 chilometri cù stazioni 7 sò stati fermati in 2 per via di fondi insufficienti, mentre chì u so prugressu fisicu era in u stadiu di 2018 per mille. Ekrem İmamoğlu L'IMM, sottu a gestione di l'IMM, hà furnitu un prestitu di 8 milioni d'euros da l'Agenzia Francesa di Sviluppu l'2019 di nuvembre di u 86, per esse utilizatu in u finanziamentu di e duie linee, chì sò trà l'investimenti in metro fermati. Cù stu prestitu ottenutu in ferraghju 2020, i travaglii di e linee sò stati ripartiti. Cù l'emissione di Eurobond in dicembre 2020, un altru cuntribuzione finanziaria di 34 milioni di Euro hè stata furnita à u prugettu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*