Trasportu gratuitu per i prufessiunali di a salute in Kayseri

Trasportu gratuitu per i prufessiunali di a salute in Kayseri

Trasportu gratuitu per i prufessiunali di a salute in Kayseri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà annunziatu chì un supportu di trasportu publicu gratuitu serà datu à i travagliadori sanitari chì travaglianu devotamente finu à a fine di l'annu, cumpresi i distretti.

In a so dichjarazione, u presidente Büyükkılıç hà dichjaratu chì u dirittu di trasportu gratuitu à i travagliadori sanitari finu à a fine di l'annu serà implementatu in Kayseri da u venneri, è hà dettu: "U statu è a nazione, manu in manu, facenu ciò chì pudemu fà. in a lotta contru à u coronavirus, chì affetta u nostru paese è u mondu è hà pigliatu assai di i nostri parenti è citadini trà noi.Se vene, avemu fattu, è cuntinuemu à fà. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu sempre statu cù i nostri travagliadori di salute in questu prucessu ", disse.

Nutendu chì anu furnitu supportu à e squadre di filiazione chì operanu in u campu di coronavirus cù 87 veiculi è 108 persone, Büyükkılıç hà ricurdatu chì anu ancu furnitu supportu di trasportu gratuitu à i travagliadori sanitari durante u prucessu pandemicu.

TRANSPORT GRATUITU À PROFESSIONALI DI A SALUTE, INCLUSI I DISTRITI

U presidente Büyükkılıç hà dettu: "Ùn pudemu micca dà abbastanza sustegnu à i nostri travagliadori sanitari. Cum'è un paese, duvemu assai à i nostri prufessiunali di a salute in questi tempi chì l'unità è a sulidarità deve esse assicurata u più. Per sustene i nostri travagliadori sanitari, puderanu prufittà di i so autobus publichi privati ​​​​è di i servizii di trasportu publicu, cumpresi distretti, gratuitamente, da u venneri finu à a fine di l'annu.

U presidente Büyükkılıç, cum'è presidente di u duttore, hà trasmissu a so gratitudine è a so gratitudine à tutti i prufessiunali di a salute, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u Ministru di a Salute Fahrettin Koca, chì cumbattenu l'epidemie di manera altruista.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*