U Festival di Bicicletta di Konya hà iniziatu

U Festival di Bicicletta di Konya hà iniziatu
U Festival di Bicicletta di Konya hà iniziatu

U Festival di Bicicletta di Konya, chì serà tenutu da a Municipalità Metropolitana di Konya trà u 22-23-24 d'ottobre, hà iniziatu. Parlendu à a ceremonia d'apertura di u festival tenuta in a piazza di a cità di Kılıçarslan, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì uttrovi hè quasi diventatu un mese di festival in Konya. Dichjarà chì l'attività cuminciaru cù u Festival di Gastronomia è cuntinueghjanu cù u Festival di a Scienza, è chì compie u prugramma di u festivale di questu annu dopu à i Ghjorni di u Libru è u Festival di a Bicicletta, u sindaco Altay hà ringraziatu à a ghjente di Konya chì ùn l'hà micca lasciatu solu in tutti i prugrammi. .

GRANDE SUPPORTU À E NOSTRE ATTIVITÀ

U presidente Altay hà dettu: "Ci hè un grande sustegnu. Quist'annu, u nostru avvenimentu di i Ghjorni di u Libru spergurà un novu record. Ùn pudemu micca fà l'annu passatu per via di a pandemia, ma in u 2019, 522 mila persone anu assistitu cù una participazione record. Da a notte scorsa, avemu passatu u numeru di 500 mila. Questu mostra quantu impurtanti sò questi travaglii ". disse.

CU A FESTA, L'ATTENZIONE DI I NOSTRI FIGLI È DI GIOVENTÙ À A CICLISTELA AUMENTARÀ NOVA.

Sottulineendu chì ci sò attualmente duie agende impurtanti in u mondu, u presidente Altay hà dettu: "U primu hè a salute, u sicondu hè l'ambiente è u cambiamentu climaticu. Se vulemu campà sanu è rispettu l'ambiente, u veiculu chì useremu per u trasportu deve esse una bicicletta. A bicicletta hè un mezzu di trasportu chì hè statu utilizatu assai in Konya da u passatu. Pudete vede persone di tutte l'età cavalcate in bicicletta. Di sicuru, mentre tuttu questu succede, l'infrastruttura di bicicletta di Konya hè altrettantu impurtante. Konya hè una cità avanti cù a strada di bicicletta più longa in Turchia. Ùn avemu micca solu custruitu una strada di bicicletta, ma ancu u nostru tram per bicicletta, parchi di bicicletta in tutti i parcheggi, apparati di bicicletta in autobus, u nostru Pianu Maestru di Bicicletta chì realicemu cù u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, a nostra nova strada di bicicletta di 80 chilometri, Mevlana Cycling Tour, Presidential Cycling Tour. hè a registrazione. In novu, u primu in Turchia, u velodromu, induve e cumpetizioni ponu esse tenute à standard internaziunali, hè in crescita in a nostra cità. Spergu chì sta festa hà da purtà à un interessu rinnuvatu per u ciclistu, in particulare trà i nostri zitelli è ghjovani. disse.

Nutendu chì accoglieranu l'amatori di bicicletta in piazza Kılıçarslan finu à dumenica sera, u sindaco Altay hà invitatu i residenti di Konya di tutte l'età à u festival è hà ringraziatu l'urganisazioni chì anu cuntribuitu.

U presidente Altay hà ancu datu a bona nova chì daranu dui mila scooters à i zitelli trà l'età di 7-15 per u festival.

STA CITTA ADAPTÀ U MEGLIU DI TUTTI

U sindaco di Meram, Mustafa Kavuş, hà dettu: "Questa cità leghje ancu libri, faci travaglii scientifichi è alimentarii, è viaghja ancu in bicicletta. Sta cità meriteghja u megliu di tuttu. Avemu ancu sforzu di fà u megliu chì cunvene à a nostra cità. Grazie mille à u nostru merre di a cità. Konya hè sempre stata una cità chì hà fattu assai rumore, ma ultimamente, hè in strada per diventà una cità di marca affissendu bè à l'internu è à l'esternu cù questi grandi avvenimenti ".

GRAZIE À U PRESIDENTE ALTAY

U presidente provinciale di MHP Konya, Remzi Karaaslan, hà ringraziatu u sindaco metropolitanu Altay per l'urganizazione di u Festival di bicicletta di Konya.

U presidente provinciale di AK Party Konya, Hasan Angı, hà dettu: "Hè impurtante chì u nostru stimatu sindaco metropolitanu è a so squadra urganizeghjanu un tale festival per ricurdà una più bellezza di a nostra Konya inseme. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. Vogliu chì i nostri preziosi figlioli è ghjovani à passà un bonu tempu ". hà fattu a dichjarazione.

KONYA IN BICICLETTA, BICICLETTA PORTA À KONYA

U deputatu di Konya di u Partitu AK Ahmet Sorgun, chì vulia chì l'avvenimentu sia benefiziu, hà dettu: "Quandu a bicicletta hè citata, Konya vene in mente, quandu Konya hè citatu, a bicicletta vene in mente. Prima, u nostru presidente hà distribuitu 45 mila biciclette. Quandu aghju parlatu di i lochi ch'e aghju andatu in Turchia, nimu ùn pudia crede. Vogliu ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana per questu. Ùn hè micca currettu per vede a bicicletta cum'è solu un veiculu di sport. A bicicletta deve esse vistu cum'è un mezzu di trasportu. Se l'avemu usatu cum'è un mezzu di trasportu, allora l'avemu aduprà per u so propiu scopu. Duvemu aduprà a bicicletta cum'è mezzu di trasportu per pudè risolve u prublema di trasportu ". disse.

Dopu à i discorsi d'apertura, trè ghjovani chì utilizanu più e biciclette sparte sò stati presentati cù e biciclette, è dopu sò visitati i stand in u spaziu di u festival.

UNA FESTIVAL PIENA DI ZONA DI EVENTI DI BICICLETTA SERA SPIRITA

In l'area di u festival, induve ci sò piste di bicicletta, cumpetizione di bicicletta è spazii di spettaculu, parchi di bicicletta, parchi di ghjocu è spazii d'esibizione, è ancu stand di marche di bicicletta è assai altri avvenimenti, l'Esposizione di cuncorsu fotograficu "Bicycle City Konya" è a Fotografia di bicicletta. Exhibition in Old Konya sò ancu dispunibuli per i visitori è offre à u vostru gustu.

Konya Bicycle Festival, chì duverà finu à dumenica, serà apertu à a visita di l'amatori di bicicletta trà 10.00-18.00.

I ghjovani di 2-7 anni ponu applicà à a lotteria di 15 mila scooters di a Municipalità Metropolitana di Konya da l'indirizzu "bikefestivali.konya.bel.tr" finu à 24 dumenica 20.00 ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*