A piazza Mecidiyeköy hè aperta à u serviziu di i Istanbuliti

Mecidiyekoy Square hà apertu à u serviziu di l'Istambuli
Mecidiyekoy Square hà apertu à u serviziu di l'Istambuli

Dopu à 10 mesi di travagliu, IMM hà apertu Mecidiyeköy Square à u serviziu di Istanbulites. U presidente IMM visita a piazza chì dà un soffiu d'aria fresca à Mecidiyeköy, chì hè unu di i punti più trafficati di a cità in quantu à u trafficu di veiculi è umani. Ekrem İmamoğlu"Tutti tistimuniaranu cumu a vita cambierà in Mecidiyeköy. Instilleremu a felicità in e persone ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà finitu u travagliu "Mecidiyeköy Square", chì hà iniziatu u 22 di ghjennaghju di u 2021, in esattamente 10 mesi. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, inseme cù u presidente provinciale di CHP Istanbul Canan Kaftancıoğlu è u sindaco di Şişli Muammer Keskin, anu sperimentatu a piazza chì dà à Mecidiyeköy un soffiu d'aria fresca. A delegazione, infurmata da i Secretarii Generali Diputati IMM Mahir Polat è Gürkan Alpay; Hà visitatu a Biblioteca di Prestitu, a Libreria di Istanbul, l'Arte Mecidiyeköy, u kiosk BELTUR è u Centru Çözüm, hà vistu u spettaculu di ballu è musica in piazza. İmamoğlu, chì era u primu cliente di a Libreria di Istanbul è hà fattu u primu libru, hà prisentatu u libru chì hà compru à Kaftancıoğlu. Cù i citadini davanti à u kiosk BELTUR sohbet Imamoglu, chì li hà dettu di i so prublemi, offre u caffè à a mamma-figlia.

"TESTIMONIAMU U CAMBIAMENTE DI VITA IN MECIDIYEKOY"

İmamoğlu hà ancu fattu e so valutazioni nantu à a piazza in u campu. Dicendu: "Vuliu presentà è fà sente u novu statu di a piazza Mecidiyeköy visitendula", İmamoğlu hà cunsigliatu à i ghjurnalisti di visità a zona una volta di più in un statu più calmu. İmamoğlu hà dettu chì tutti tistimunianu cumu a vita cambierà in Mecidiyeköy cù u travagliu fattu, İmamoğlu hà dettu: "Imaginate; Puderianu a ghjente chì passava quì, tutti voi, imagine chì ci hè 8 mila metri quadrati di spaziu chì ùn pò micca esse usatu da a ghjente ? In l'area induve simu avà, avemu prupostu una zona di 8 mila metri quadrati, in u core di Istanbul, in Mecidiyeköy, una zona induve forse a zona verde per capita hè u minimu, trà l'edificazioni chì pensemu hè. à a disposizione di u populu di Istanbul.

"ERA UNA ZONA CHE TEME A POPULA"

Dicendu: "Avemu preferitu vene quì cù u metrobus assai prima di a matina durante u periodu elettorale", İmamoğlu hà dettu, aghjustendu chì u prucessu di realizazione di a piazza era "Avemu scenditu. Da u mumentu chì avemu sbarcatu, i spazii viventi di a pupulazione quì sò in caosu, venditori ambulanti, vitture, veiculi di alcune di e nostre forze di sicurezza sò parcheggiate è cusì. È hè una zona veramente spaventosa. Quellu ghjornu stessu, avemu parlatu cù i nostri amichi chì "A vita deve cambià da quì". Hè statu furtunatu, avemu vistu ". Dicendu, "Sperimentaremu sti cambiamenti micca solu quì, ma ancu in parechje zone è piazze di Istanbul", İmamoğlu hà dettu:

"Chì riflettenu sti cambiamenti? Avemu ghjustu à sente una mostra d'arte. Suona una musica. È uni pochi di i nostri amichi ballerini eranu ancu eseguiti. L'attività artistiche quì, l'avvenimenti culturali quì, a Libreria d'Istanbul quì - i mo amichi cumincianu un prucessu ligatu à u libru affidatu cù u so software - eccu a furmazione di una mostra d'arte è l'incontru di e persone cù l'arte quì... In verità, instilleremu a felicità in e persone quì. E instilling sta felicità hà i seguenti benefizii: Se a ghjente và à travaglià passendu per belli spazii, belli lochi è belli ricordi, a so prestazione in u so travagliu cresce ancu. S'ellu và in casa, forse si ne và à a casa cù un surrisu sopra à tutta a stanchezza di quellu ghjornu. S'ellu hà una inquietudine, ùn si riflette micca in a so casa. Ritorna in casa cù pinsamenti diffirenti. Si gira à i pinsamenti pusitivi. Cù tutti questi aspetti, i spazii d'equipaggiu, i piazze è i spazii di a cità sò assai, assai preziosi.

"Piazza, ISCRIVITI A NOSTRA POPULA"

Senza scurdà di quelli chì anu cuntribuitu à a furmazione di a piazza, İmamoğlu hà dettu: "Da avà, questu hè u locu di a municipalità di Şişli, a ghjente di Şişli, ma ancu a ghjente di Istanbul. Dunque, hè affidatu à u nostru populu. Sò chì ellu prutege, svilupperà, è purterà suggerimenti per noi. Forse alcune urganisazioni non-guvernamentali urganizeranu, cuncepiranu è riuniscenu quì alcuni avvenimenti d'arte cù u nostru populu. In fretta, in mezzu di notte, "Cumu possu esce da quì? Per creà stu spaziu, chì mi dà l'uppurtunità di dì: "Ci pò succede qualcosa, lasciami piglià un respiru quì, o ancu s'ellu hè chjusu, possu vaghjime in a sala di mostra è esaminà un'opera d'arte, anche se da luntanu, cù u vantaghju di l'illuminazione drentu', è per a prisintà lu à i nostri citadini, ringraziu tutti cù a mo cunvinzione ch'elli prutegeranu ancu i nostri citadini. Bona furtuna à a nostra Istanbul ", disse.

"CHAOS SQUARE" INCONTRA L'ART

L'area di custruzzione tutale di Mecidiyeköy Square, chì hè aduprata da una media di 1 milione 300 mila persone ogni ghjornu, hè di 7 mila 800 metri quadrati. Ci hè una zona verde di 2 mila 500 metri quadrati in a zona. Per l'arrangiamentu di a piazza, 63 arburi sò stati piantati in a zona. L'attrezzatura per sedie è riposu hà una superficie di 450 metri quadrati. Mentre Istanbul Kitapçısı presenta l'edizioni più recenti è l'opere classiche à i so lettori; I citadini anu l'uppurtunità di leghje libri gratuitamente cù u sistema di a Biblioteca di Prestitu. Mecidiyeköy Art, invece, hà apertu e so porte cù a mostra "My Eyes on You, Istanbul". Mecidiyeköy Sanat serà apertu à i visitori ogni ghjornu di a settimana, eccettu u luni, trà 10.00:19.00 è XNUMX:XNUMX.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*