Esposizione speciale per u 120th Anniversary di Izmir Clock Tower

Esposizione speciale per l'età di perle di Izmir Clock Tower
Esposizione speciale per l'età di perle di Izmir Clock Tower

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"Cumu hè u tempu misuratu?", dedicatu à u 120 anniversariu di a Torre di l'Orologio Izmir. hà apertu a mostra.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u quadru di u scopu di trasfurmà İzmir in una cità di cultura è arti, a Municipalità Metropolitana hà preparatu una altra mostra chì aghjunghjera culore à a vita culturale è artistica di a cità. Dedicatu à u 120 anniversariu di a Torre di l'Orologio di Izmir, "Cumu si misura u tempu?" A mostra hà riunitu l'opere preziose di 11 artisti cù amatori d'arte. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà apertu a mostra in a Galeria Ayzeradant in u storicu Kemeraltı Antiques Bazaar. Tunç Soyer fattu. Ministru Tunç SoyerDopu à l'apertura, hà visitatu e galerie d'arte è i buttreghi d'antiquaria in u Bazar di Antichi.

11 artisti anu rispostu sta quistione cù e so opere

Per a mostra, 11 artisti di diverse discipline, cumprese Nazan Azeri, Yekateryna Grygorenko, Ali Kanal, Varol Topaç, Umut Reyhanlı, Ayşe Önel, Genco Gülan, Neda İsmail Atar, Selin Özer, Cemal Şamlı, Pınar Derin Gencer, sò stati dumandati. "Cumu hè u tempu misuratu?" Ogni artista hà rispostu sta quistione in modu diffirenti per a mostra.

Curata da Nihat Özdal, a mostra pò esse visitata in a Galeria Ayzeradant trà 23:12.00 è 18.00:XNUMX finu à u XNUMX di nuvembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*