Semu assertivi in ​​u ventu è u kitesurf

Semu assertivi in ​​u ventu è u kite surf
Semu assertivi in ​​u ventu è u kite surf

Wind Surfer Naziunale Çağla Kubat è National Kite Surfer Bilge Öztürk anu participatu à u 4th Izmir Gulf Festival, urganizatu sottu l'auspici di a Municipalità Metropolitana di Izmir, in cooperazione cù IMEAK Chamber of Shipping Izmir Branch, Arkas, Izdeniz, Izmir Marina, Federazione Turca di Vela, Egeu. Offshore Yacht Club. Mentre trasmette e so sperienze in u mare è l'acqua sport, hà dettu chì i ghjovani turchi sò pronti à ottene novi successi in l'urganisazioni internaziunali.

"U mari è u ventu vi dumandò induve site?" U pannellu in u scopu di l'avvenimentu urganizatu cù u slogan di l'avvenimentu hè statu tenutu in a Fabbrica di Gas Storicu di İzmir sottu a presidenza di Yusuf Öztürk, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Filiale İzmir di a Camera di Spedizione İMEAK.

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja à dì à u mondu chì Izmir hè una cità marittima è portu, Öztürk hà dettu: Tunç SoyerHà ringraziatu. Öztürk hà dettu: "İzmir hè una cità di marca cù u so mare, u golfu, a ghjente, l'educazione, a cultura è a civilizazione. Pruvamu di sustene tutte l'attività urganizata per u sviluppu di i sport di mare in una cità cusì marinara. Nta l'ultimi anni, avemu ottenutu assai successi internaziunali in sport acquatici è attività di mare. Questu hè statu pioniere da atleti femine cum'è Çağla Kubat è Bilge Öztürk. E donne anu assai successu sia in razziali, in furmazione è in prumuzione ".

SALVAMU I CIDELLI DA ADDICTION TECHNOLOGICA

U windsurf naziunale Çağla Kubat, chì hà pioniere in u sviluppu di u windsurf in Çeşme Alaçatı, hà dettu chì u windsurf hè sempre statu in a so vita malgradu a so educazione ingegneria meccanica. Kubat hà dettu: "Aghju cuminciatu à surfà à l'età di 15 anni. Aghju studiatu ingegneria, ma di colpu aghju capitu chì u sportu hè assai più impurtante in a mo vita. Era impurtante per mè di rapprisintà è prumove u mo paese. Dopu à u cuncorsu di bellezza, a so carriera televisiva si sviluppau davanti à mè. Cusì, aghju avutu l'uppurtunità di participà à e corse di surf assai più faciule. Aghju messu l'ingegneria in u fondu, ma aghju sempre appiicatu ciò chì aghju amparatu in ingegneria in a mo vita. U ventu m'hà aiutatu à truvà a mo moglia. Aghju custruitu a mo famiglia. U sportu hà furmatu tutta a mo vita. I zitelli venenu à a mo scola mi seguitanu cum'è un esempiu. Altri continuanu à pensà chì sò un ufficiale di polizia per via di u mo rolu in a serie TV Arka Sokaklar ".

Nutendu chì Çeşme Alaçatı hè un locu ideale per u windsurf, Kubat hà dettu: "Ora andemu à furmazione in i mesi d'invernu. Dà i zitelli u dirittu à l'atleti naziunali cù u sustegnu di a Federazione Turca di Vela hà aumentatu l'interessu in u surf. Ancu durante u periodu pandemicu, aghju furmatu i zitelli senza una pausa. Semu assai felici di caccià i zitelli da esse limitati à e so casa è addicted to technology. A mo figliola hà cinque anni è surfa assai bè. Duvemu questu à Alaçatı. I nostri atleti anu ottenutu assai successi à l'esteru. U nostru scopu hè di cumpete in a classa olimpica. Semu ambiziosi in questu. Ma avemu bisognu di più sustegnu nantu à a legislazione è altre tematiche ", disse.

"I SPORTI DI MARI DIVENTENU PIÙ VALORI"

Bilge Öztürk, chì hà fattu a regione un centru di kitesurf famosu in u mondu cù a scola chì hà fundatu in Akyaka, hà dettu chì u kitesurf, chì hà iniziatu à l'età di 28, hè diventatu a so professione piuttostu chè un hobby. Öztürk hà dettu: "Dapoi a mo zitiddina, aghju sempre vulutu esse avucatu. Perchè ùn pudia micca suppurtà l'ingiustizia. Aghju studiatu a scola di dirittu cù amore è desideriu è diventatu avucatu. Continuu à fà u mo travagliu. Aghju ghjucatu à handball per 11 anni. Aghju fattu ancu altri sporti, ma a mo vita hà cambiatu quandu aghju scontru u kitesurf. Stu sportu hè diventatu un modu di vita piuttostu chè un hobby. In 2011, aghju avutu un diploma in u campiunatu turcu per a prima volta. Da quì aghju cuminciatu à cumpete in i campiunati mundiali. Ciò chì aghju fattu cù u mo core è l'ànima divintò a mo professione. Aghju pruvatu à crià e novi generazioni in a mo scola in Akyaka. Cerchemu di creà cundizioni per elli chì ùn pudemu micca ghjunghje ", disse.

Rimarchendu chì u kitesurfing porta disciplina è divertimentu inseme per i zitelli, Bilge Öztürk hà dettu: "In un momentu quandu a ghjente hè chjusa è cundannata à a solitudine, i sport di mare chì furniscenu u sviluppu persunale è internu sò diventati più preziosi. In particulare dopu à a pandemia, i zitelli venenu correndu versu noi. Akyaka hè unu di i posti più belli in u mondu cù u so ventu è a natura. Avemu bisognu di prufittà di sta grazia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*