Apertura di a stazione d'autobus di Samsun Bafra à diversi livelli

A stazione d'autobus samsun bafra hè stata aperta à l'intersezzione di diversi livelli
A stazione d'autobus samsun bafra hè stata aperta à l'intersezzione di diversi livelli

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu investitu più di 10 miliardi di lire in trasporti è cumunicazioni in Samsun è hà dettu chì anu aumentatu a lunghezza di a strada divisa da 120 chilometri à 310 chilometri. Esprimendu chì anu u scopu di compie l'autostrada chì cunnessa i distretti di Havza è Vezirköprü prima di u 2023, Karaismailoğlu hà dettu: "I travaglii chì avemu fattu per e persone in modu di dirittu purteranu a Turchia in u futuru".

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu una seria di cuntatti in Samsun. Karaismailoğlu, chì hà visitatu prima u situ di custruzzione di l'autostrada Havza-Vezirköprü in u scopu di u prugramma, hà fattu esami quì. Facendu una dichjarazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Turchia; Hè un paese cun un futuru luminoso in ogni sensu è chì travaglia dura per cultivà. Travagliemu duramente per risponde à i bisogni di u nostru potenziale ecunomicu crescente è per aumentà a nostra pretendenza in u trasportu umanu è di merci in tutti i modi di trasportu. Cuntinuemu i nostri investimenti senza interruzzione, sia in u campu di u trasportu è di a cumunicazione, sia per u futuru megliu di a nostra nazione sia per diventà una superpotenza logistica glubale. Duranti u periodu di i nostri guverni, purtemu investimenti è prosperità à ogni cità è angulu di u nostru paese, da Edirne à Hakkari, da Kars à Muğla, senza distinguelli.

"U NOSTRE APPROCUM DI A POLITIKA HA TURCHIA PER ESSERE UN SUPER POTENZA"

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu investitu più di 2003 trilione 2021 miliardi di lire per i servizii di trasportu è cumunicazione trà 1 è 119.

"Cum'è Aşık Veysel hà dettu, "per Turchia, aghjunghjemu a nostra notte à u nostru ghjornu, ignorendu quelli chì stanu in u nostru modu; Andemu ghjornu è notte. Questa caminata benedetta dura esattamente da 19 anni. A nostra intelligenza di a pulitica hè serviziu, a nostra intelligenza di a pulitica hè di fà tuttu ciò chì u populu vole, a nostra intelligenza di a pulitica hè chì Turchia hè una superpotenza. Avemu aumentatu a lunghezza di a strada, chì era 6 mila 100 chilometri prima di u guvernu di u Partitu AK, à 28 mila 340 chilometri. Ùn ci stancheremu mai di serve a Turchia, ùn ci lagneremu mai è ùn seremu cuntentu di i successi chì avemu ottenutu. Aumenteremu a nostra lunghezza di strada attuale à 29 500 chilometri in pocu tempu. Avemu aumentatu a nostra lunghezza d'autostrada, chì era solu 714 chilometri, à 3 chilometri. Ùn seremu micca soddisfatti, l'aumenteremu à 532 mila 3 chilometri ".

AMEMU A LUNGHEZZA DI U TUNNEL À 720 KILOMETRI

Sottulineendu chì aumenteranu a lunghezza di u tunnel à 720 chilometri, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dettu chì metteranu l'autostrade cù infrastruttura in fibra ottica. Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu fattu a compagnia aerea u modu di e persone è purtatu i voli domestici da 26 punti à 56 destinazioni" è hà nutatu chì anu furnitu voli internaziunali à 50 paesi è 60 destinazioni, à 127 paesi è 329 destinazioni. Enfatizendu chì, malgradu u prucessu pandemicu sperimentatu, a quantità di carica trattata in i porti in u periodu di ghjennaghju-aostu di u 2021 hè aumentata di 6 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, Karaismailoğlu hà dettu chì anu finitu a riabilitazione è a custruzzione di signalazione di u portu. Samsun-Sivas (Kalın) Linea è mette a linea in serviziu u 4 di maghju 2020. m'hà ricurdatu.

AMU AUMENTU L'INVESTIMENTI IN AUTOSTRA OVER 9 BILLION TL IN SAMSUN

Rimarchendu chì Samsun hà ricevutu l'investimenti chì merita da l'investimenti di trasportu, cumunicazione è cumunicazione di Turchia durante i guverni di u Partitu AK, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà fattu e valutazioni seguenti:

"Avemu investitu più di 10 miliardi di lire per e spese di trasportu è cumunicazione di Samsun. Avemu pigliatu a longa strada divisa in Samsun da 120 chilometri è l'aumenta à 310 chilometri. Avemu cunnessu Samsun à Ordu, Çorum, Amasya è Sinop per strade divise. Duranti u periodu di i nostri guverni, in tutta a pruvincia di Samsun; Avemu custruitu 235 chilometri di strade asfaltate calde bituminose. Avemu custruitu 2 tunnel, 2 di i quali sò tunnellati duppiu tubu, cù una lunghezza tutale di 235 metri. Inoltre, avemu cumpletu 22 ponti cù una lunghezza tutale di 14 mila 193 metri. Mentre solu 113 milioni di lire sò stati spesi per l'autostrade in a nostra pruvincia trà u 1993 è u 2003, avemu aumentatu sta quantità da 701 volte à più di 12 miliardi di lire durante i nostri guverni. U costu tutale di u prughjettu di i nostri 9 investimenti in autostrada in Samsun hè di più di 10 miliardi di lire ".

Dichjarà chì l'investimenti di trasportu è infrastruttura fatti in ogni angulu di Turchia dannu un eccitazione sfarente, Karaismailoğlu hà dettu: "I nostri strade, chì ancu rivitalizzanu a produzzione, l'impieghi, u cummerciu, l'educazione, a cultura è l'arti di u locu in quale vanu, sò cum'è i fiumi. . Pigliemu queste strade à u cantonu più remotu di u nostru paese ", disse.

PIANGEMU DI COMPLETE A BACINA È A STRADA VEZİRKOPRU prima di 2023

Karaismailoğlu, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à l'autostrada chì unisce i distretti di Havza è Vezirköprü, hà dettu: "In a nostra strada divisa asfaltata calda bituminosa lunga 14.8 chilometri; Ci sarà un ponte doppiu cù una lunghezza di 110 metri, 2 intersezioni à livellu è 1 intersezzione à livellu trasversale. A nostra Strada Havza-Vezirköprü si trova nantu à a strada statale chì unisce a Regione Occidentale di u Mari Neru à l'Anatolia Centrale è Orientale. À u listessu tempu, u "Canyon Şahinkaya", u sicondu canyon d'acqua più grande di Turchia, hè ancu situatu annantu à sta strada stradale. Cù u cumpletu di u nostru prughjettu, viaghjà più còmode, più veloce è più sicuru serà furnitu nantu à sta linea. In questu modu, l'interessu turisticu in u nostru canyon aumenterà ", disse.

Spieghendu chì i travaglii di espropriazione cuntinueghjanu in e sezioni fora di a strada attuale, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli miranu à compie a custruzzione di a strada cù un costu di prughjettu di 260 milioni di TL prima di 2023. Karaismailoğlu hà aghjustatu chì u travagliu chì anu fattu per u populu in a strada di u dirittu purterà Turchia à u futuru.

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì dopu visitò a Municipalità Metropolitana di Samsun, hà scontru cù i cummercianti è i citadini.

AMU FATTU GRANDI LAVORI CHE CERTI ÙN POSSONI MANQUA IMAGINA

Karaismailoğlu, chì hà scontru cù i membri di u partitu in a Presidenza Pruvinciale di u Partitu AK Samsun, hà enfatizatu chì anu realizatu cose grandi chì alcuni ùn puderanu mancu sognu sottu a dirigenza di u presidente Erdogan per l'ultimi anni 19. Spieghendu ch'elli anu realizatu prughjetti rivoluzionarii, Karaismailoğlu hà nutatu chì anu da travaglià incansablemente cum'è una squadra.

Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu purtatu i travaglii tecnologichi più impurtanti di u mondu è e meraviglie di l'ingegneria in u nostru paese, chì u mondu sanu admira", hà dettu Karaismailoğlu.

"L'aeroportu di Istanbul hè diventatu u più grande centru di transitu di u mondu. Ci hè un guvernu chì hà purtatu un spaziu di 170 metri quadrati cù valore ecunomicu zero à l'ecunumia di stu paese per 10 miliardi d'euros, senza piglià un centesimu da e casse di u Statu. Un investimentu fattu senza spende un centesimu durante a custruzzione hà un ingressu di affittu di 25 miliardi d'euros in 22 anni di funziunamentu. Parlemu di una Turchia chì face l'investimenti più impurtanti, prufittuali è fattibili in u mondu. Ùn dà micca credenza à i numeri falsi da l'altru latu chì venenu per gode di i so posti. Perchè tutti sti prughjetti sò u valore è u valore di stu paese avà. Questi prughjetti anu periodi operativi. Dopu à a fine di u so mandatu, serviranu stu paese per seculi. In novu, a Strada di Marmara di u Nordu hè un prughjettu di 8 miliardi di dollari. Hè unu di i più grandi prughjetti in u mondu, è fate in un pocu tempu è portate à l'ecunumia di u paese è cresce u valore di u paese. In listessu modu, l'autostrada Istanbul-Izmir cù u ponte Osman Gazi. Grazie à sta strada, u tempu di viaghju Istanbul-Izmir hè statu riduttu à 3,5 ore è a strada hè stata accurtata di 100 chilometri.

BAFRA OTOGAR INTERCHANGE DI NIVELLI DIFERENTI APERTI

Dopu a so visita quì, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà assistitu à l'apertura di a stazione di autobus di Bafra. Indittendu chì cuntinueghjanu à pianificà novi investimenti per u sviluppu di a cità mentre cuntinueghjanu u so travagliu attuale cù a listessa determinazione, Karaismailoğlu hà dettu: "Bafra, situata in i terreni fertili di u bacinu di Kızılırmak, hè a pumu di l'ochju di Samsun cun a so agricultura è a so industria basata nantu à l'agricultura. L'investimenti industriali urganizati, chì aumentanu ogni ghjornu in u distrittu, facenu cuntributi serii à a crescita di u distrittu. Per d 'altra banda, l'aumentu di u trafficu di veiculi è pedestrian cù l'industria di u sviluppu restringe u trafficu di transitu di Samsun-Sinop; A densità era ancu sbulicata in u trafficu in Bafra. U Bafra Bus Station Different Level Junction, chì avemu inauguratu oghje, sia facilità u passaghju di transitu Samsun-Sinop è darà un soffiu d'aria fresca à u trafficu di a cità di Bafra. A nostra junction hè custituita da 1 chilometru di strada principale è 258 metri di sottopassu. A nostra strada divisa in corsia 2 × 2 hè in u standard di rivestimentu bituminoso caldu ".

A DENSITÀ DI 18 MIL VEHICULI SERA DIMINUATA

Dichjarà chì grazie à questa intersezzione, a densità di più di 18 mila veiculi nantu à a linea Samsun-Sinop diminuirà, u Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dettu chì l'accidenti di trafficu à l'intersezzione di u livellu seranu ancu impediti. Karaismailoğlu hà dettu: "Cù u prugettu, u nostru risparmiu tutale serà di 6,5 milioni di lire in un annu, 300 milioni di lire da u tempu è 6,8 mila lire da carburante. Sapete e cunsequenze di u riscaldamentu glubale è a crisa climatica. Cù u nostru prughjettu, sbaramu di 104 tunnellate di emissioni di carbonu. L'apertura di strade, ponti, tuneli è viadutti chì avemu compiu in tuttu u paese ci dà un eccitazione differente. E nostre strade sò cum'è ruscelli. Stimulanu a pruduzzione, l'impieghi, u cummerciu, l'educazione, a cultura è l'arti di u locu induve vanu. Sta vitalità torna à i nostri citadini cum'è un travagliu, cum'è alimentariu, cum'è un futuru sicuru è luminoso. Videmu u serviziu chì rendemu à voi è à u nostru populu cum'è un serviziu à Diu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*