Scopre Bursa Passu à Passu cù Novi Itinerari Turistici

Scopre Bursa Passu à Passu cù Novi Itinerari Turistici
Scopre Bursa Passu à Passu cù Novi Itinerari Turistici

Fighjendu nantu à l'opere chì mette in risaltu e bellezze storiche, turistiche è naturali di a cità per chì Bursa uttene a parte chì merita da u turismu, a Municipalità Metropolitana offre l'uppurtunità di spiegà Bursa passu à passu cù e rotte turistiche recentemente create.

Ancu Uludağ hà u putenziale di serve tutte e zone di u turismu cù e so ricchezze naturali cum'è laghi è cascate, artefatti storichi in a Lista di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO, una ricca cultura culinaria è risorse termali, un novu prughjettu orientatu à u turismu hè statu aghjuntu à Bursa, chì ùn hà micca ricevutu ciò chì si merita da u turismu. . U Dipartimentu di e Relazioni Estere di a Municipalità Metropolitana, chì prova di prumove i valori di a cità nantu à ogni piattaforma in modu chì Bursa pò uttene una parte più grande di a torta turistica, porta in luce i valori nascosti di Bursa cù u "Da U prughjettu di a storia à a natura. Cù i novi percorsi di caminata preparati in u scopu di u prugettu realizatu da a Direzzione di u Turismu è a Prumuzione, i turisti lucali è stranieri, in particulare quelli di Bursa, anu l'uppurtunità di scopre i valori di a cità camminendu.

Da l'alivi à a cità antica

A pista di 13 chilometri trà Eşkel è Tirilye, una di e rotte preparate in u scopu di u prugettu, hè stata cuperta cù una caminata chjamata "Da l'ulivi à l'antica cità in un soffiu". Durante a caminata, chì parteva da Eşkel, chì hè chjamatu Daskyleion in i tempi antichi, Eşkel-i Kebir in l'Imperu Ottumanu è Esence oghje, a Guida Turistica di a Municipalità Metropolitana Faruk Kurt hà datu infurmazioni nantu à u valore storicu è turisticu di a regione. Ketenderesi era a prima tappa ghjunta superendu uliveti, strade di terra è qualchì volta pendii ripidi. U puntu induve l'acqua fresca scontra u Mari di Marmara via Ketenderesi hè una regione assai usata da i marinari in i tempi antichi. Duranti l'indagine realizate in a regione, i resti di muru sò stati osservati in a seccione di a costa erodata da l'onda.

U portu di Kapanca, u core di u cummerciu

A siconda tappa di a strada di caminata era u Portu di Kapanca, chì era assai utilizatu da i Genuvesi, Rumani, Rumani orientali è Turchi da u III seculu d.C. finu à u 3. I resti di l'Anticu Portu Kapanca, situatu trà Tirilye è Ketenderesi, esistenu sempre nantu à a superficia di u mare. U portu, chì era riparatu da i venti prevalenti per via d'esse circundatu di colline nantu à trè lati, hè stata largamente utilizata per u trasportu di suldati è cibo da Istanbul à i Bizantinu chì eranu intrappulati in i mura durante l'assediu ottomanu. U portu, chì hè stata utilizata intensivamente per u trasportu di verdura è frutti à Istanbul finu à u 1967, hè unu di i rari lochi chì vale a pena vede cù a so vista unica.

L'area, chì domina u portu è cunnisciuta cum'è Windmill Hill, hè cunnisciuta cum'è l'area induve l'unità militare chì Kazım Karabekir hè ghjunta per l'ispezione hè stata dispiegata durante a Guerra d'Indipendenza.

Monasteru di Ayayani

U Monasteru Ayayani hè unu di i punti impurtanti nantu à a strada chì porta i so invitati in un viaghju à u periodu anticu. U monasteru, chì hè cunnisciutu cum'è Ayani Çiftlik trà e persone, è chì si trova oghje in i cunfini di una pruprietà privata, hè statu custruitu in u 709. Sicondu a legenda, trè santi chjamati Aya Yani, Aya Sotiri è Aya Todori, chì sò stati scomunicati in u 787u cunciliu Iznik in Iznik in u 2, scappavanu è si sò stallati in a valle induve Tirilye era situatu è fundò un monasteru. L'insediamentu bizantinu in stu monasteru, situatu nantu à a strada è custruitu da unu di i santi, Aya Yani, si finisci à a mità di u IXu seculu. Hè dichjaratu in i ducumenti di u 9 chì l'edifiziu hè statu riparatu è resu utilizzabile è datu à u cuntrollu di u Patriarcatu. Solu e ruine di a chjesa è i mura sò sopravvissuti da Ayayani, chì era cunnisciutu per esse usatu finu à u 1658.

Da a strada rumana à Tirilye

A caminata chjamata "Da l'alivi à l'antica cità in un soffiu" hè finita cù l'arrivu di Tirilye nantu à a strada cunnisciuta cum'è a Strada Rumana, chì era a strada di transitu di e caravane chì portavanu merchenzie à u Portu di Kapanca in a storia. Tirilye, chì hè u puntu finale di u tour, mantene sempre a so caratteristica cum'è unu di i più impurtanti posti di turisti lucali è stranieri in Bursa cù e so bellezze storiche, turistiche è naturali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*