A fabbrica di robot chì produce robots in Shanghai cumminciarà a produzzione in 2022

A fabbrica di robot chì fabrica robots in Shanghai hà da principià a produzzione
A fabbrica di robot chì fabrica robots in Shanghai hà da principià a produzzione

In a fabbrica di u giant tecnulugicu svizzeru ABB, chì hè in custruzzione in Shanghai, "robot-making robot" serà pruduttu. Peter Voser, presidente di u Cunsigliu di ABB, hà dettu in una dichjarazione chì a fabbrica di robot in Shanghai, in quale hè statu investitu un investimentu tutale di 150 milioni di dollari, hà da principià a produzzione in u primu trimestre di u 2022. A fabbrica, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 67 mila metri quadrati, serà trà i centri di produzzione più avanzati, automatichi è flessibili di l'industria robotica.

A fabbrica diventerà un centru di punta induve i robot custruiscenu robots. A pruduzzione in a fabbrica serà basatu annantu à l'automatizazione cellulare cù i robot chì si movenu da stazione à stazione, dendu flessibilità cù una persunalizazione più grande cumparata cù i sistemi di fabricazione lineari tradiziunali.

A nova fabbrica di ABB in Shanghai includerà ancu un centru di R&D per accelerà l'innuvazione è u sviluppu di l'intelligenza artificiale per dà vita à l'era di i "robots chì facenu robot". Petru Voser hà ancu enfatizatu chì a fabbrica in Shanghai hà da participà megliu à l'industria di fabricazione high-end di China è sustene u sviluppu.

ABB hà trè fabbriche in u mondu. In più di e fabbriche in Svezia è in i Stati Uniti, a nova fabbrica in Shanghai servirà principalmente à i clienti asiatichi. ABB hà 15 cumpagnie lucali cù 27 XNUMX impiegati impegnati in attività cummerciale in Cina, cumprese R&D, produzzione, vendita è servizii.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*