TCDD hà scontru cù i rapprisentanti di u settore

tcdd hà scontru cù i rapprisentanti di u settore
tcdd hà scontru cù i rapprisentanti di u settore

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà scontru cù i rapprisentanti di u settore à u 12th Cunsigliu di Trasportu è Comunicazioni. In e riunioni tenute in a Sala Settore Çamlıca, i temi di Digitalizazione in Infrastruttura Ferroviaria, Ferrovia è Ambiente, Sicurezza è Sicurezza in Ferrovie, Corridori Internaziunali di Trasportu è Logistica sò stati discututi.

Sutta l'auspice di u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, TCDD hà tenutu una riunione cù l'attori di i ferrovie è hà scambiatu opinioni in u scopu di u cunsigliu cù u tema di Logistica, Mobilità è Digitalizazione. In e riunioni tenute in 4 sessioni; A digitalizazione in Infrastruttura Ferroviaria, Ferrovia è Ambiente, Sicurezza è Sicurezza in Ferrovie, Corridori Internaziunali di Trasportu è Logistica seranu discututi.

Facendu u discorsu d'apertura di u prugramma, u Direttore Generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dettu: "Piamu d'arricchisce u nostru travagliu è di finalizà lu cù l'urganizazione di 3 ghjorni induve l'opinioni preziose è l'esperienze di i rapprisentanti naziunali è internaziunali di u nostru settore sò spartuti. Cum'è l'attori di u settore ferroviariu, spergu chì avemu da ottene risultati benefizii è belli, illuminandu a strada di l'altri in questa sessione. Cum'è tutti sapete, in u mondu d'oghje induve a mobilità, a rapidità è a puntualità sò assai impurtanti, u settore ferroviariu, chì hè un sistema di trasportu sicuru, affidabile, rapidu è ecologicu, cresce ghjornu per ghjornu.

Dichjarà chì in u nostru settore ferroviariu, chì cuntribuisce à a crescita ecunomica sustenibile, l'investimenti in i sistemi ferroviari urbani è l'operazioni di treni à alta velocità cuntinueghjanu à aumentà, u direttore generale Akbaş hà dettu: causate disastri ambientali. Per quessa, hè necessariu di riduce l'effetti di u cambiamentu climaticu, di aumentà a rata di usu di a ferrovia, chì hè trà i modi di trasportu sustinibili è amichevuli di l'ambiente, è di sviluppà è implementà e pulitiche in cunseguenza. In fatti, u Cunsensu Verde Europeu, chì hè statu annunziatu ufficialmente da a Cummissione Europea in u 2019, hà u scopu di trasfurmà i paesi di l'Unione Europea in una sucità giusta è pruspera in a quale l'emissioni di gasi di serra seranu zero in u 2050, nantu à a basa di una struttura ecunomica efficiente è cumpetitiva. Per incuragisce a preferenza di e ferrovie cum'è un modu di trasportu ecologicu, sicuru è sustenibile, u 2021 hè statu determinatu cum'è l'Annu Ferroviariu Europeu. In fatti, questu hè un'indicazione chjara di quantu hè impurtante a nostra industria per un ambiente sustenibile. In u scopu di l'Accordu Verdi Europeu, hè previstu chì a Rete di Trasportu Transeuropea cù cunnessione à alta velocità serà attivata aumentendu u trafficu ferroviariu à alta velocità è u trafficu di merci per riduce l'emissioni di gas di serra.

Dicendu chì e ferrovie seranu u tipu di trasportu chì marcarà i prossimi 30 anni in u trasportu di merci è di passageri, u General Manager Akbaş hà dettu: "À questu puntu, u nostru duvere hè di creà una infrastruttura ferroviaria di altu standard cù tecnulugia avanzata, per integrà. a nostra rete ferroviaria in i corridori di trasportu internaziunali è per riduce l'emissioni di gas di serra per a sustenibilità ambientale, per implementà ogni tipu d'applicazioni. Tutte e nostre istituzioni travaglià cù tutte e nostre forze per ottene un futuru in u quale averemu una parte di u cummerciu glubale cun un ambiente sustenibile, un serviziu di trasportu sicuru è sicuru adattendu à u mondu digitale. In questu prucessu, ringraziu tutti è ognunu di voi in anticipu ".

Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, TCDD Taşımacılık A.Ş. Direttore Generale Hasan Pezük, Direttore Generale TÜRASAŞ Mustafa Metin Yazar, Direttore Generale AYGM Yalçın Eyigün, Università Tecnica Yıldız Prof. Dr. Umut Rifat Tuzkaya hà assistitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*