Firme sò state fatte nantu à u più grande prughjettu di u centru logisticu di Turchia

Firme sò state fatte nantu à u più grande prughjettu di u centru logisticu di Turchia
Firme sò state fatte nantu à u più grande prughjettu di u centru logisticu di Turchia

A cerimonia di firma di u "Diyarbakır Logistics Center", chì aprirà Diyarbakır à i mercati di u Mediu Oriente è di l'Asia Centrale, hè stata. Parlendu à a ceremonia tenuta in u Centru di Cungressu Ali Emiri, u guvernatore Münir Karaloğlu hà dettu chì u travagliu di u prugettu hà iniziatu in 2012.

Dichjarà chì anu fattu grandi sforzi per accelerà u travagliu da u mumentu chì hà pigliatu u postu, Karaloğlu hà ringraziatu tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u presidente Recep Tayyip Erdoğan.

Dichjarà chì a fase di licitazione hè stata finita da l'Agenzia di Sviluppu Karacadağ, cù a fine di i studii di fattibilità di a regione, Karaloğlu hà nutatu chì l'offerta, chì valeva 1 miliardi 150 milioni di lire, hè stata gestita cù un prucessu trasparente.

Dichjarà chì l'impurtanza di a logistica hè emersa di più durante u prucessu pandemicu, Karaloğlu hà dichjaratu chì a tappa più critica di a catena di furnimentu hè a logistica.

Dichjarà chì a logistica afecta i costi di produzzione, Karaloğlu hà dettu:

"In questu momentu, u mondu soffre di una carenza assai impurtante di merchenzie. Ci hè un costu seriu in tuttu. Questu hè duvuta à una logistica insufficiente. Ci hè una fila davanti à e stazioni di benzina in Inghilterra. U guvernu britannicu dice chì ùn possu micca truvà è trasportà un cisterna. Allora parla veramente di logistica ".

Esprimendu chì i paesi cù una forte infrastruttura logistica furnisceranu un vantaghju à l'altri paesi in termini di cumpetizione, Karaloğlu hà dettu:

"Spergu, u nostru paese, a nostra regione è a nostra cità guadagnà un vantaghju competitivu assai seriu quandu implementemu stu prughjettu, in quale custruemu unu di i più grandi centri logistici di Turchia in Diyarbakır, in modu sanu".

Diyarbakir hè nantu à rotte cummerciale assai impurtanti.

Tirando l'attenzione à l'impurtanza di u prugettu per u paese è Diyarbakır, Karaloğlu hà dettu:

"Diyarbakır hè nantu à rotte cummerciale assai impurtanti, vicinu à u Mediu Oriente è à l'Asia Centrale. Una strada di trenu passa per u nostru centru logisticu, chì hè una cità cù un forte cummerciu, una destinazione cun forte strada, ferrovia è linea aerea. Spergu chì ci saranu magazzini cù scarichi di scontu in ferrovia. Ancu questu revelarà a diferenza di u paese logisticu di Diyarbakir ".

E cose vanu bè in Diyarbakir

Esprimendu chì, cù a fine di u centru logisticu, farà cuntributi significativi à l'ecunumia di u paese è di a cità, Karaloğlu hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"Spergu, cù questi è investimenti simili, a cità tessili di Diyarbakir cuntinueghja à un ritmu assai veloce, chì si susteneranu assai. Appena vicinu, a nostra zona industriale urganizata avanza assai rapidamente. A nostra Zona Industriale Organizzata Karacadağ hè in crescita in a so vicinanza immediata. E cose vanu bè in Diyarbakir. Spergu chì, finu à chì continuemu sta agenda pusitiva chì avemu pigliatu in Diyarbakır, u modu di Diyarbakır hè chjaru, speru chì sta agenda pusitiva si rafforzerà in u nostru travagliu.

U guvernatore Karaloğlu hà firmatu u cuntrattu cù a cumpagnia chì hà vintu l'offerta dopu à u discorsu.

Centru logisticu

U Centru Logisticu, chì serà ancu u primu in u Sudeste, serà stabilitu nantu à 217 ettari è diventerà a più grande basa logistica di Turchia. U Centru Logisticu includerà ancu un terminal ferroviariu di 5 corsie.

In u centru induve ci saranu 11 magazzini di 16 mila metri quadrati cù attrazzu di ferrovia, 12 magazzini di 500 mila 8,5 metri quadrati cù una superficie di 600 mila 11 metri quadrati senza attraccamentu ferroviariu, 2 magazzini di 900 mila 23 quadrati. 161 mila 500 metri quatratu, un silo di magazzinu licenziatu, un terminal ferroviariu, un parcu di camion cù 700 veiculi, una stazione di carburante.

Cù a creazione di u Centru Logisticu, hè destinatu à cuntribuisce assai à l'impieghi di Diyarbakır, chì si trova à l'intersezzione di e rotte cummerciale più impurtanti di a regione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*