U Festival Internaziunale di Savore Adana hà accoltu 285 mila persone

festival internaziunale di sapori adana accoltu mille persone
festival internaziunale di sapori adana accoltu mille persone

Organizatu per a 5a volta di questu annu cù u tema di a Geografia hè Sapore, u Festival Internaziunale di u Savore Adana hà accoltu 3 mila visitatori per 285 ghjorni. Più di 51 marche anu participatu cù i so prudutti in u festival, induve 23 parlanti è 100 chefs participà à a cunferenza è à i tappe di u gustu, chì hà datu mumenti piacevuli à i so visitatori. Duranti u periodu di festival, quandu tutti l'alberghi in Adana, chì hà una capacità di letti di 11 mila, eranu pieni, i tassi di occupazione di e strutture turistiche in e pruvince è distretti circundanti cum'è Tarsus è Mersin anu ancu aumentatu. Fendu una grande cuntribuzione à a prumuzione di a cultura gastronomica Adana, u festival hà cuntribuitu 3 milioni di TL à l'ecunumia di a cità per 150 ghjorni.

U 8th Festival Internaziunale di u Savore Adana, chì hè statu tenutu cù u tema di "Geografia hè Savore" in u Parcu Adana Merkez, ospitatu da u Governatore Adana trà l'10-5 d'ottobre, hà accoltu 285 persone da tutta a Turchia è ancu a ghjente di Adana. À u Flavor Stage di u festivale, induve 51 parlanti anu participatu, 23 chefs lucali, naziunali è internaziunali anu interpretatu i sapori di a cucina Adana cù e so ricette uniche cù presentazioni speciali. Duranti u festivale, più di 100 marche lucali di Adana anu purtatu i so sapori lucali cù i visitori.

Cuntribuitu 150 Million TL à l'ecunumia di a cità

Sicondu i dati di 61, induve a spesa notturna di i turisti hè di 2020 dollari, sta tarifa hè aumentata di 200 per centu per persona durante u periodu di festival in Adana. Duranti u periodu di festival, quandu tutti l'alberghi in Adana cù una capacità di lettu di 11 mila eranu pieni, ci era un incrementu significativu di i tassi di occupazione in Tarsu è Mersin. Hè stata valutata chì quelli chì sò ghjunti à Adana da fora di a cità anu spesu circa 1.100 TL in dui ghjorni per attività cum'è alloghju, manghjà, beie è shopping, è a spesa turistica tutale durante u periodu di festival hà cuntribuitu à circa 110.000.000 35.000 150.000.000 TL à l'ecunumia di Adana. Cunsiderendu chì XNUMX XNUMX kg di carne hè stata cunsumata in u festival, induve i sapori di a cucina di a cità, in particulare Adana Kebab, u gustu emblematicu di Adana, sò stati presentati, a cuntribuzione di u festival à l'ecunumia di a cità hè stata di circa XNUMX XNUMX XNUMX TL.

21 ghjovani chefs anu ricevutu i so certificati di maestria

U primu di u festivale di questu annu include a furmazione di maestria di Adana kebab da i ghjovani chefs. I studienti 21 chì studianu in facultà di gastronomia è arti culinarie in tutta a Turchia sò diventati i pruprietari di certificati di maestru di kebab Adana registrati cù e furmazione chì anu assistitu. I ghjovani chefs, chì anu ricevutu i so certificati in i furmazioni urganizati in cuuperazione cù Adana Chamber of Commerce, cuntinueghjanu a so vita prufessiunale cum'è vuluntarii di cucina Adana.

In u primu festival di Turchia senza rifiuti, 10 tunnellate di rifiuti sò stati mandati da a fonte à u riciclamentu

Comu parte di u futuru sustinibili, chì hè unu di i temi impurtanti di l'agenda di u festival di questu annu, tutti i rifiuti sò separati in a so fonte è mandati per u riciclamentu. In questu cuntestu, 50 litri d'oliu vegetale, 3 tunnellate di rifiuti di imballaggio è 10 tunnellate di rifiuti domestici sò stati mandati per u riciclamentu. I tappi di plastica raccolti in u festival sustenevanu a campagna Cover for Life di l'Associazione Spinal Cord Paralysis of Turkey (TOFD). I rifiuti di verdura è frutti crudi raccolti in u festival sò stati utilizati per u prughjettu di Waste Free City Adana - Da Soil to Soil Biodegradable Waste Project per esse trasfurmatu in compost, ispiratu da u prughjettu "We Are Healing Life" realizatu da u chef è l'imprenditore suciale Ebru Baybara. Demir. U compostu ottenutu da i scarti crudi di verdura è di frutti raccolti in a festa serà utilizatu gratuitamente à l'agricultori per a migliione di i terreni agriculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*