Cuminciata a Cumpetizione Internaziunale di Pesca

Cuminciata a Cumpetizione Internaziunale di Pesca

Cuminciata a Cumpetizione Internaziunale di Pesca

Aghjunghjendu valore à a vita di i citadini cù i so numerosi prughjetti, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli sustene ancu parechje competizioni internaziunali è naziunali. U "Concursu Internaziunale di Pesca" urganizatu da Kocaeli Sportive Anglers and Nature Conservation Association cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana è a Municipalità di Gölcük hà iniziatu cù u prugramma di apertura à l'Hotel Tryp By Wyndham in Başiskele.

90 ANGLERS DIVERTENTI PARTICIPAN

90 pescatori dilettanti da Turchia, Azerbaijan, Inghilterra, Germania, Grecia, Italia, Pulonia, Paesi Bassi è Tunisia participanu à a cumpetizione. L'inni di i paesi participanti sò stati cantati in u prugramma di apertura, chì hè stata prima di i cuncorsi chì cumincianu à a spiaggia di Gölcük Değirmendere u sabbatu 30 d'ottobre à 16:XNUMX. Fatih Taşdelen, u direttore provinciale di a cultura è u turismu di Kocaeli, u guvernatore di u distrittu di Başiskele Necip Çakmak, u sindaco di Gölcük Ali Sezer Yıldırım, u presidente di a Camera di spedizione di Kocaeli Vedat Doğusel, u capu di u dipartimentu di prutezzione è cuntrollu di l'ambiente di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Mesut Önem, l'Associazione Sportiva di Conservazione di Kocaeli Kadir. Cihan Pestil è i pescatori dilettanti anu participatu. Dopu à i discorsi di u protocolu in u prugramma di apertura, Mesut Önem, Capu di u Dipartimentu di Prutezzione Ambientale è Controlu di a Municipalità Metropolitana, hà dichjaratu chì a scala di u Golfu di Izmit; Una presentazione nantu à a Gestione Ambientale Sostenibile hè stata fatta.

"KOCAELİ hè una cità cù u so mare"

Parlendu à u prugramma di apertura, u sindaco di Gölcük Ali Yıldırım Sezer hà dettu: "Quandu guardemu à Kocaeli in quantu à a so situazione, hè situatu in un locu induve finisce u Mari di Marmara, chì hè unicu in u mondu. Havi una costa di 70 chilometri à u Mari Neru è 120 chilometri à u Mari di Marmara. In a nostra cità, assai attività maritime sò realizate in termini di sport. Avemu un club di vela in Gölcük. Avimu avutu un cuncorsu eri, l’avemu principiatu, a cuncluderemu dumane. U mare hè veramente una parte di a nostra vita, cù u cummerciu da una parte è l'attività sportiva da l'altra. A cità di Kocaeli hè a cità chì causa u minimu danni à u Mari di Marmara, in particulare u Golfu di Izmit, è cura di u so mare. U 65 per centu di tutti i rifiuti domestici è industriali in Kocaeli passa per trattamentu biologicu. Allora u nitrogenu hè definitu purificatu. U 35 per centu restante hè sottumessu à trattamentu biologicu avanzatu ", disse.

"SUNNEMU UNA CITTA CHE VIVA CU TUTTI I SOS ELEMENTI DI SPEDIZIONE"

Fatih Taşdelen, Direttore Provinciale di Cultura è Turismu di Kocaeli, chì hà iniziatu u so discorsu cù u desideriu di successu à i cuncurrenti chì venenu da fora di a pruvincia è di l'esteru, hà dettu: "U nostru paese è a nostra cità anu accoltu parechje civilizazioni da u passatu. A nostra cità hè ancu assai ricca in quantu à u turismu. In fatti, ci hè una percepzione di a cità industriale per Kocaeli in u mondu è in u nostru paese, ma quandu avemu vistu, i zoni industriali copre un percentinu è mezu di a nostra cità. I zoni di l'abitazione cuntenenu quattru percentu è mezu, è u 95 percentu restante sò zoni di natura, agricultura è turismu. Dichjarà chì ospitu oghje a cumpetizione à livellu internaziunale, u presidente di a Camera di spedizione di Kocaeli Vedat Doğusel hà dettu: "U cummerciu marittimu in Kocaeli hè in una pusizioni per esse u capu di Turchia in ogni campu. Kocaeli hè una cità esemplare per a Turchia in u maritime cù i so porti 36, 13 Associazioni di Pescatori, assai urganisazioni non governamentali è spiagge. Quandu guardemu à e cità cù esemplare marittimu in u mondu, sti cità anu sviluppatu tutte e rami di maritime. Sognu di una cità chì campa cù tutti l'elementi marittimi, cum'è in u slogan Happy City di a nostra municipalità metropolitana di Kocaeli.

"U nostru sognu era di prumuzione di a pesca di KOCAELİ è di a Turchia in u mondu"

Dichjarà chì anu fundatu a so associazione perseguitendu un sognu in 2017, u presidente di a Camera di spedizione di Kocaeli Vedat Doğusel, Kadir Cihan Pestil di l'Associazione Sportiva di Pesca è a Conservazione di a Natura di Kocaeli hà dettu: "Semu in diverse parti di u nostru paese, in particulare a municipalità metropolitana di Kocaeli, a municipalità di Gölcük. è Kocaeli Chamber of Shipping.Avemu ospitu assai belli urganisazioni cù u sustegnu di e nostre istituzioni è urganisazioni di sustegnu. U nostru sognu era di presentà a pesca di Kocaeli è Turchia in u mondu sanu. Oghje, ospitemu più di 8 cuncurrenti stranieri da 20 paesi diffirenti è circa 12 migliori pescatori di 70 cità diverse in a nostra cità. Semu fieri di fà sta urganizazione. A stampa davanti à noi oghje hè a realizazione di i nostri sogni di anni fà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*