A Grecia pruducia u so propiu veiculu aereu senza pilota

A Grecia pruducia u so propiu veiculu aereu senza pilota

A Grecia pruducia u so propiu veiculu aereu senza pilota

Un accordu hè statu ghjuntu trà l'industria di l'aviazione greca è 3 università per a produzzione di 3 UAV. Chjamatu dopu à Artihos, un matimàticu, filòsufu è statista in Grecia antica, u prugettu hè previstu per esse cumpletu in 2024, u primu UAV grecu.

Dopu à l'USA è a Francia, a Grecia allarga a so cooperazione in u campu di difesa cù u Regnu Unitu. U Ministru di l'Affari Esteri grecu Nikos Dendias hà annunziatu in Londra chì firmaranu un accordu cù u Regnu Unitu chì include a cooperazione di difesa.

Dendias hà dettu à u ghjurnale Elefteros Tipos: "L'accordu cù u Regnu Unitu ùn hè micca solu difensivu, cum'è cù a Francia è l'USA. Copre ancu altri temi, cumpresa a pulitica estera. Gran Bretagna, una putenza nucleare, hè à tempu un membru permanente di u Cunsigliu di Sicurezza di l'ONU è unu di i stati garanti in Cipru.

L'UAV greci seranu disarmati è più chjucu in u voluminu. Al di là di queste duie differenze, avarà facilità separati da i TB2 turchi, cumpresi i sistemi di cumunicazione è a trasmissione di l'imaghjini ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*