U Primu Pianu Maestru di Bicicletta di a Capitale hè statu introduttu cù u Target di 2040

U Primu Pianu Maestru di Bicicletta di a Capitale hè statu introduttu cù u Target di 2040

U Primu Pianu Maestru di Bicicletta di a Capitale hè statu introduttu cù u Target di 2040

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà preparatu a "Strategia è u Pianu Maestru di Bicicletta Ankara", chì hè prevista à esse implementata gradualmente finu à u 2040, è l'hà presentata à u publicu. L'amatori di a bicicletta anu manifestatu un grande interessu in a riunione introduttiva à a quale hà participatu u sindaco metropolitanu Mansur Yavaş. Sicondu u pianu, 53,6 rotte è 2040 stazioni cù una lunghezza totale di 275 chilometri seranu furnite à Ankara da u 87, cumprese a strada ciclabile di 38 chilometri in costruzione.

Dopu à u prughjettu di a strada di bicicletta di 53,6 chilometri, chì cuntinueghja sottu a coordinazione di a Direzzione Generale EGO per riduce a contaminazione ambientale in a capitale è per prumove l'usu di e biciclette in u trasportu publicu, u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana hà ancu pensatu à implementà u primu di Başkent. "A Strategia di Bicicletta Ankara è hà preparatu u Pianu Maestru.

"Ankara Cycling", chì sarà custituitu da 275 rotte è 87 stazioni, cù una lunghezza totale di 38 chilometri, preparatu in cuuperazione cù a Municipalità Metropolitana è ARUP, sustinutu da u Ministeru di l'Affari Esteri è u Sviluppu di u Regnu Unitu è ​​​​l'Assediamenti Umani di e Nazioni Unite. Fondu di u prugramma (UN-Habitat) in u scopu di u "Global Future Cities Programme". A riunione introduttiva di a Strategia è u Pianu Maestru hè stata tenuta in a Sala di Conferenza di a Municipalità Metropolitana.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, membri di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, u Direttore Generale EGO Nihat Alkaş, u Direttore Generale ASKİ Erdoğan Öztürk, i burocrati di a Municipalità Metropolitana, u Presidente di u Cunsigliu Esecutivu AKK Halil İbrahim Yılmaz, Ambasciatore di u Regnu Unitu in Ankara Dominick Chilcot, Ambasciatore di 33 paesi è a missione Ankara City Council Cycling Council è membri di l'Ambasciata Czech Charge d'affaires Jiri Borcel sò venuti à a riunione cù u so capu è parechji rettori.

TAŞKINSU: "SARÀ UNA PARTE DI A VITA DI CUTI"

Mentre a "Strategia è u Pianu Maestru di Bicicletta di Ankara" hè stata consegnata à u Sindaco Yavaş da u Capu di u Team di Trasportu ARUP Turchia Ali Şengöz, u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana Reşit Serhat Taşkınsu hà attiratu l'attenzione nantu à u fattu chì Ankara hà u più altu tassu di pruprietà di veiculi in Turchia. discorsu di apertura : tiratu :

"Mentre ci sò 142 veiculi per mille persone in media in Turchia, sta tarifa cresce à 252 in Ankara. Per quessa, u trafficu è a contaminazione ambientale sò trà i prublemi impurtanti di Ankara, chì cresce rapidamente. Cù stu prughjettu, chì avemu u scopu di risolve stu prublema impurtante di Ankara in una manera ecologica è inclusiva, vulemu popularizà a bicicletta cum'è un modu di trasportu sustinibule è innovativu è di creà una reta di bicicletta in a cità. Incuraghjeremu a ghjente à andà in bicicletta indipendentemente da a so età o u so status suciale.

Dichjarà chì una strada di 4,75 chilometri in Batıkent hè stata scelta cum'è implementazione pilota di u pianu maestru, Taşkınsu hà dettu: "Avemu preparatu i prughjetti di implementazione. Serà integrata cù e stazioni di metro Batıkent è Batı Merkez. Serà appellu à una pupulazione di più di 36 mila, più di 5 mila impiegati è circa 7 mila studenti. Avemu pianificatu di implementà u Prughjettu di Strada di Bicicletta Batıkent in 2023 ".

ALKAŞ: "Avemu FATTU GRANDI PASSI PER L'INFRASTRUTTURA DI BICICLETTA IN 2,5 ANNI"

U Direttore Generale di l'EGO, Nihat Alkaş, hà dettu ancu chì u Prughjettu di Strade Biciclette, chì hè una di e promesse elettorali più impurtanti in u quadru di e pulitiche di trasportu centrate in l'omu di u Sindaco Metropolitanu Mansur Yavaş, cuntinua, è hà dettu:

"Semu felici di scopre una nova terra in a nostra Capitale cù stu prughjettu. U clima hè cambiatu è avemu sentitu l'impattu di questu più in l'ultimi anni. A temperatura media cresce annu per annu. Videmu l'inundazioni recenti è l'incendii forestali com'è u risultatu di sta situazione. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Ankara, travagliemu duramente per cumbatte u cambiamentu climaticu. Avemu fattu grandi passi in l'infrastruttura di bicicletta in l'ultimi 2,5 anni, ma simu ancu cuscenti chì avemu più travagliu da fà ".

AKKOYUNLU: "U nostru scopu hè di furnisce OPPORTUNITÀ DI TRASPORTU ALTERNATIVE IN A CITTA'"

In u so discorsu à a riunione introduttiva, Ali Cengiz Akkoyunlu, Capu di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: "Avemu implementatu u nostru prughjettu 'Strategia di Bicicletta è Pianu Maestru d'Ankara', chì sustene ancu u Pianu d'Azione per u Clima di Ankara. U nostru scopu hè di sviluppà a cultura di u ciclismu, di offre opportunità di trasportu alternativu in a cità, di aumentà a mobilità, di prevene l'ingaghjamentu di u trafficu è a contaminazione ambientale.

"Ankara, a nostra bella Capitale cù una populazione di circa 5,5 milioni, è una di e caratteristiche menu cunnisciute di sta cità chì ci piace à campà hè chì hè a pruvincia cù u più altu numeru di vitture in Turchia. Tuttavia, hè necessariu di cumbatte a densità di trafficu è a contaminazione di l'aria chì vene cun ella. A suluzione à questu ùn hè micca di custruisce più strade per i vitture, ma di integrà diversi tipi di trasportu, cum'è e biciclette, in a sucetà è risolve inseme. Per questu scopu, l'avemu pensatu cum'è una suluzione chì pò esse integrata in u trasportu publicu, induve tutti ponu aduprà a bicicletta cum'è modu di trasportu in u scopu di u Pianu Maestru di a Bicicletta ".

Mehmet Sinan Özden, u Cunsigliu Strategicu Locale di l'ONU Habitat, hà dettu ancu chì travaglianu per prumove l'usu di e biciclette in u mondu sanu è hà enfatizatu l'impurtanza di u trasportu ambientalista cù e seguenti parolle:

"Avemu travagliatu cù a Municipalità Metropolitana di Ankara è l'ARUP da u primu ghjornu di u prugettu in u sviluppu di i piani di trasportu in bicicletta di Ankara. Da u sviluppu di u prugettu à a preparazione di u quadru di pianificazione, è dopu à a determinazione è u stabilimentu di u rispettu di u prugettu cù i scopi di u sviluppu durevule, avemu cuntinuatu a nostra cooperazione cù e pruposte di implementazione. U mondu di u futuru hè un mondu induve seremu più esposti à l'effetti di u cambiamentu climaticu è induve ci vole à aumentà a lotta. Aumentà l'usu di e biciclette, chì hè un modu di trasportu verde, deve esse cunsideratu cum'è una di e misure di Ankara in questa zona. Hè inevitabbile chì a percepzione di "senza bicicletta in Ankara" cambierà cù l'espansione di a reta di a via di bicicletta. A bicicletta diventerà avà un mezzu di trasportu validu è accettatu per Ankara in u trasportu urbanu ".

Dichjarà chì sò felici di sustene l'implementazione di u Pianu Maestru, l'Ambasciadore Britannicu in Ankara Dominick Chilcott hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Devo ammette chì sò preghjudiziu à apprezzà e cità chì incuraghjenu più u ciclismu chè a guida. In i 14 anni chì aghju travagliatu in Londra, aghju sempre andatu in bicicletta è da u travagliu, cusì i beneficii di u ciclismu à a salute persunale è, più impurtante, à l'ambiente, sò innegabili. Hè per quessa chì sò assai felice chì u Pianu Maestru di Bicicletta hè statu lanciatu in Ankara. Stu prugramma cuntinueghja sottu u prugramma di u futuru futuru di u guvernu di u Regnu Unitu, enfatizendu e novi pulitiche di trasportu in 10 paesi diversi è circa 20 cità. U prugettu hè statu lanciatu in settembre di u 2019 è hè statu sviluppatu grazia à i cuntributi di parechje istituzioni è cumunità in a cità, è hè statu creatu grazia à a Municipalità Metropolitana di Ankara in particulare, e municipalità di distrettu, l'accademici è i rapprisentanti di l'urganisazioni internaziunali cum'è EBRD è BYCS. . U nostru scopu hè di fà a bicicletta u veiculu di trasportu urbanu più impurtante di u futuru, è u pianu maestru assicurarà chì u trafficu hè ridutta cù emissioni di gas di scarico è chì i gruppi svantaggiati ponu accede à a bicicletta più facilmente cà l'automobile ".

U MASTER PLAN ERA PREPARU CU L'PARE DI L'ESPERTI È A CAPITAL

U pianu maestru, in quale tutte e precauzioni necessarie sò pigliate per una guida sicura, cù a visione di "assicurà l'adopzione di a bicicletta cum'è un tipu di trasportu urbanu per tutti è a so integrazione in u sistema di trasportu publicu"; Hè stata preparata per piglià l'opinioni di l'esperti nantu à parechji sughjetti da a necessità di parcheghju à u ritmu di crescita di a pupulazione è cumu cambierà i tassi di l'usu di a bicicletta, da l'abitudini di i ciclisti à e so preferenze di usu, è circa 10 mila citadini di u paese. Capital cun un sondaghju in linea.

I ciclisti è i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, chì anu participatu assai à a riunione introduttiva, anu dichjaratu ch'elli anu esaminatu u pianu maestru è riassuntu i so pinsamenti cù e seguenti parolle:

-Jiri Borcel (Charge d'Affaires à l'Ambasciata Ceca): "Pensu chì stu pianu hè una excelente opportunità per sustene l'idee di a Municipalità Metropolitana nantu à u ciclistu. U ciclistu ùn hè micca solu sanu, ma ancu un modu efficace di trasportu. Tuttu ciò chì hè fattu per i ciclisti in a cità meriteghja un grande rispettu è sustegnu.

-Kadir İspirli (Presidente di u Cunsigliu di a Bicicletta AKK): "Cù stu pianu maestru preparatu per a nostra Ankara, avemu ghjuntu à u prughjettu di a strada di bicicletta di 210 chilometri. Cum'è u Cunsigliu di Ciclismo di Ankara, e nostre idee è opinioni sò pigliate in linea cù a visione di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, u Signore Mansur Yavaş. Avemu avutu l'uppurtunità di trasmette e nostre idee è pinsamenti in e riunioni chì sò tenute durante stu prucessu di u pianu ".

-Nevzat Helvacıoğlu: "A Municipalità Metropolitana di Ankara ci hà prumessu una strada di bicicletta di 53 chilometri è avà 3/1 di questu hè statu custruitu. Serà assai megliu in i ghjorni à vene quandu tuttu hè finitu. Hè statu un onore per noi, amanti di a bicicletta, per esse cuntattati mentre u pianu maestru era preparatu ".

-Aygün Doğa: "Semu assai felici, u travagliu di a strada di bicicletta di 53 chilometri cuntinueghja. In più, seranu custruite novi piste di bicicletta. A ghjente hà cuminciatu à mustrà rispettu à noi ciclisti. Ringraziemu u nostru presidente Mansur ".

-Alp Ergün: "Cum'è un entusiasta di l'ambiente è di a bicicletta, simu assai felici di vede u travagliu di a Municipalità Metropolitana per l'amatori di bicicletta. Speremu, da u 2040, i prughjetti seranu cumpletati è u numeru di ciclisti cresce. Attualmente, ùn ci sò micca strade biciclette in parechji lochi è a nostra salvezza di vita hè in periculu. Hè veramente un onore chì anu preparatu un pianu maestru cun questu in mente è ci anu dumandatu di fà ".

-Fatma Bülbül: "U nostru presidente Mansur Yavaş hà pigliatu in contu l'urganisazioni non governamentali in questu sensu è hà imbarcatu in sta strada cun elli. Ankara ne avia assai bisognu. U ringraziemu assai per questa visione chì u nostru presidente hà presentatu ".

-Meltem Alkaş Görür: "Hè una cosa cusì bella di dì chì, cose assai boni succederanu in a nostra Ankara. À nome di i ciclisti, ringraziemu assai u nostru presidente. Aspittamu dapoi un bellu pezzu, ci mettimu assai sforzi. Amamu Ankara, amamu e biciclette ".

-Mert Altan : "Facciu in bicicletta dapoi l'età di 12 anni. Mi dumandava di u Pianu Maestru. Cum'è ciclisti, aspittemu boni piani in un futuru vicinu ".

-Metin Öztürk: "Avemu usatu bicicletta in Ankara per un bellu pezzu. Semu ancu curiosi di u pianu maestru. Vulemu chì sia acceleratu è implementatu u più prestu pussibule ".

Mentre i participanti di a riunione introduttiva anu sperimentatu l'applicazione di simulazione di u prughjettu pilotu Batıkent di 4,75 chilometri cù occhiali VR, l'urganisazioni non governamentali chì venenu à a Municipalità Metropolitana cù e so biciclette, in particulare l'amatori di ciclismo da a Capitale, anu pigliatu una foto di souvenir. cù u sindaco Yavaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*