3 Avanzate impurtanti in u Trattamentu di u Cancer Pulmonale

3 Avanzate impurtanti in u Trattamentu di u Cancer Pulmonale
3 Avanzate impurtanti in u Trattamentu di u Cancer Pulmonale

U cancru di pulmone hè u primu trà i morti di cancru in u mondu è in u nostru paese. Ogni annu, più di 2 milioni di persone in u mondu è più di 40 mila persone in u nostru paese sò diagnosticati cun "cancru di pulmone", di quale u fumu hè u fattore di risicu più impurtante. Ancu s'ellu hè unu di i tipi di cancru più temuti oghje, grazia à l'impurtanti sviluppi in u so diagnosticu è trattamentu, l'expectativa di vita di i pazienti hè allargata è a so qualità di vita hè aumentata. Tantu cusì chì quandu hè diagnosticatu prima; Cù u protocolu di trattamentu in quale l'immunoterapia, a terapia mirata è i metudi di quimioterapia sò cumminati, i pazienti ponu cuntinuà a so vita sana è attiva per parechji anni.

Acıbadem Maslak Hospital Specialist Oncologia Medica Prof. Dr. Özlem Er hà dettu chì oghje u trattamentu di u cancru di pulmone hè pianificatu specificamente per u paziente è chì i risultati assai riesciuti sò stati ottenuti da u trattamentu, "U cancru di pulmone hè divisu in fondu in dui cum'è 'piccole cellule' è 'non-small cell'. U cancer di pulmone di e cellule chjuche hè trattatu in una fase iniziale cù a cumminazzioni di quimioterapia è radioterapia. In u stadiu estensivu, u successu di u trattamentu aumenta cù a cumminazzioni di quimioterapia è immunoterapia. U cancer di pulmone non-small cell, invece, include parechje malatie cù caratteristiche moleculari diffirenti. Per quessa, u trattamentu più adattatu per u tumore di u paci hè sceltu cù metudi di medicina di precisione persunalizati. Specialista in Oncologia Medica Prof. Dr. Özlem Er hà parlatu di sviluppi rivoluzionarii in u trattamentu di u cancer di pulmone; hà fattu avvirtimenti impurtanti.

immunoterapia

immunoterapia; Hè un metudu di trattamentu basatu annantu à u principiu di ricunnosce è eliminà e cellule cancerose stimulendu e cellule immune in u corpu. L'immunoterapia, chì attiva e cellule cum'è macrophages, cellule NK è limfociti T, chì sò membri di u sistema immune, hè basamente appiicata per rinfurzà u sistema immune di a persona. Specialista in Oncologia Medica Prof. Dr. Özlem Er dichjara chì e droghe più usate in immunoterapia oghje sò l'anticorpi, chì sò inhibitori di i punti di cuntrollu immune (suppressori), è cuntinueghja:

"L'inhibitori di i punti di cuntrollu, vale à dì, l'anticorpi, sò droghe chì furnisce una mellura significativa in parechji cancers è u so usu diventa sempre più cumuni oghje. Queste molécule spiciali eliminanu u mecanismu di frenu naturali in u sistema immune è permettenu l'attivazione di e cellule T chì ricunnosce è attaccanu a cellula cancerosa. E molécule agisce bluccandu "proteine ​​di checkpoint" chì impediscenu u sistema immune di attaccà e cellule cancerose ".

Chimioterapia

Chimioterapia; Un metudu di trattamentu chì dannu e cellule cancerose impediscendu di cresce è multiplicà. E cellule chì proliferanu rapidamente sò distrutte da u trattamentu di quimioterapia. Oghje, hè pussibule di prevene l'effetti secundari in l'applicazioni di quimioterapia cù trattamenti di supportu. In questu modu, l'effetti secundarii, cum'è nausea, vomitu, è diminuzione di i valori di sangue ponu esse prevenuti. prof. Dr. Enfatizendu chì a chimioterapia hè a parte più impurtante di u trattamentu in u cancer di pulmone di e cellule chjuche, Özlem Er hà dettu: "Questu hè perchè a chimioterapia hè efficace in e cellule chì proliferanu rapidamente in u cancer di pulmone di e cellule chjuche è a chimioterapia è l'immunoterapia sò applicate inseme in a malatia diffusa. Questi metudi portanu risultati assai riesciuti ", dice.

terapia mirata

A terapia mirata hè ciò chì hè cunnisciutu com'è "drogi intelligenti". Identifichendu i miri chì permettenu à e cellule cancerose di crecià è multiplicà, a crescita di e cellule hè fermata cù queste molécule speciale. In questu modu, l'effetti secundari chì si trovanu in i celi normali sò minimizzati. I terapii mirati, in particulare in u cancer di pulmone non-small cell, sò disposti secondu e caratteristiche genomiche di u tumore, in altre parolle, u nivellu moleculare di a cellula. Più di 10 miri chjamati EGFR, ALK, ROS, BRAF, MET, RET sò testati in a cellula per determinà a molécula adatta. Specialista in Oncologia Medica Prof. Dr. Özlem Er dice: "Grazie à a scelta di trattamentu secondu e so caratteristiche moleculari, l'efficacità di u trattamentu hè alta, l'effetti secundari sò bassi, è a vita di i pazienti hè significativamente prolongata sia in u stadiu iniziale sia in u stadiu avanzatu. cancru di pulmone ".

Si fuma... Attenzione !

U fumu hè a causa più impurtante di u cancru di pulmone, rispunsevuli di u 90 per centu! Prima hè l'età per cumincià à fumà, più u risicu di sviluppà un cancru di pulmone. U cancru di pulmone hè una malatia progressiva rapidamente quandu si rileva in stadi avanzati. Dunque, u diagnosticu precoce hè vitale. Specialista in Oncologia Medica Prof. Dr. Apuntendu chì a tomografia computerizzata di radiazione di dosi bassu hè un metudu efficace è menu risicatu in u diagnosticu precoce di u cancer di pulmone, Özlem Er hà dettu: "E persone trà 20-50 anni chì anu fumatu un pacchettu di sigarette à ghjornu o più per 77 anni. anni, quelli chì sò sempre fumatori è quelli chì anu fumatu per più di l'anni 15. Quelli chì anu lasciatu di fumà pocu fà custituiscenu u gruppu di risicu. Per u diagnosticu precoce, e persone in u gruppu di risicu duveranu esse esaminati cù una tomografia computerizzata di u pulmone di dosi bassu una volta à l'annu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*