Cresce i vostri sogni Borsa di studiu per 300 ragazze

Cresce i vostri sogni Borsa di studiu per 300 ragazze

Cresce i vostri sogni Borsa di studiu per 300 ragazze

Grazie à u prughjettu "Grow Your Dreams", 300 ragazze riceveranu borse di studiu. Cù u prugettu guidatu da Dilek İmamoğlu, 300 ragazze anu avutu l'uppurtunità di riceve borse di studiu inseme cù a "Fundazione Istanbul" cù i rivenuti di vendita di u libru "Passi Inspiring". A valutazione di e candidature di borsa di studiu fatte in linea trà l'11 d'ottobre è u 21 d'ottobre hè stata finita. E donne chì anu u dirittu di riceve una borsa di studiu sò state determinate.

Per assicurà chì e ragazze campanu in condizioni uguali è cuntribuiscenu à a so educazione, u prughjettu "Cresce i vostri sogni", guidatu da Dilek Kaya İmamoğlu, hà cuminciatu à dà i so primi frutti. Cù i rivenuti di vendita di u libru 'Inspirational Steps', chì hè statu annunziatu u marzu scorsu, e borse di studiu seranu distribuite à 300 ragazze chì studianu in u liceu, u liceu è l'università. E ragazze chì applicanu trà l'11-21 d'ottobre seranu un passu più vicinu à i so sogni cù l'opportunità di borsa di studiu furnita. E borse di studio applicate da 4 studenti femine residenti in Istanbul saranu date à 543 studentesse.

Dilek Kaya İmamoğlu, annunziendu a borsa di studiu inseme cù a "Fundazione di Istanbul" in u "Giornata Internaziunale di a Ragazza di l'11 d'ottobre", hà signalatu chì ghjunghjeranu à più ragazze in bisognu dicendu "questu hè un principiu". Hà trasmessu u missaghju di un mondu ghjustu è uguale. Dilek İmamoğlu, parlendu di l'impurtanza di l'oghje dichjarata da l'ONU per sustene e ragazze in l'educazione, l'alimentazione è i diritti civili, hà dettu: "Sfurtunatamente, e nostre ragazze sò svantaggiate in termini di educazione cumparatu cù i masci in u nostru paese. Tuttavia, e nazioni chì ùn ponu micca educà e so ragazze privenu e so prossime generazioni di parechje opportunità ", disse.

Enfatizendu chì e generazioni sò educate da e donne, İmamoğlu hà dettu chì l'educazione di e donne hè a basa di u sviluppu. Chjamendu a sucietà sana per una sucità uguale è un futuru più luminoso, İmamoğlu si rivolse à e ragazze dicendu "Ingrandisce i vostri sogni".

APPLICAZIONI FATTE ONLINE, VALUTAZIONI FINE

E ragazze in bisognu è e so famiglie anu fattu e so applicazioni da u situ web di a Fundazione Istanbul, istanbulvakfi.istanbul, trà l'11 d'ottobre è u 21 d'ottobre. Ragazze residenti in Istanbul è cumpletendu l'infurmazioni in u modulu di candidatura in u situ web; U numaru di persone chì campanu in a famiglia è e so cundizioni ecunomichi sò stati evaluati. E nostre giovani donne universitarie sò tenute à dichjarà chì studianu in una università statale. Ci sarà ancu una quota per e donne in e famiglie di i nostri martiri è veterani.

DİLEK KAYA İMAMOĞLU: "A felicità ch'e aghju campatu ùn pò micca esse descritta"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluA moglia di Dilek Kaya İmamoğlu hà spressu i so pinsamenti nantu à a borsa di studiu da esse datu à e ragazze cù e seguenti parolle: "U nostru prughjettu 'Grow Your Dreams', chì avemu principiatu circa 9 mesi fà, si sparghje ogni ghjornu. In u risultatu di u prucessu finitu oghje, a nostra Borsa di Studiu Grow Your Dreams cumencia à ghjunghje à e nostre ragazze. Avemu annunziatu in u ghjornu internaziunale di a zitella chì dariamu borse di studiu à 200 studienti femine chì studianu in u liceu, u liceu è l'università, cù l'ingudu da a vendita di u nostru libru Inspirational Steps, u primu pruduttu di u nostru prughjettu, è cù i cuntributi di i nostri preziosi donatori. 4 studenti chì rispondenu à e cundizioni di candidatura applicate per a nostra borsa di studiu. Cù a cuntribuzione di parechji di i nostri donatori in stu prucessu, avemu aumentatu u numeru di i nostri studienti da 543 à 200. Un ringraziu di core à tutti i nostri donatori. Da nuvembre, cuminciamu à furnisce a nostra borsa di studiu à 300 studenti femine. A felicità chì sperimentu hè indescrivibile. U nostru scopu hè di ghjunghje à più studienti cù u vostru sustegnu è di sustene per chì i nostri figlioli ponu rializà i so sogni inseme. Pudete ancu cuntribuisce à u nostru prughjettu cumprà u nostru libru ».

A VENDITA DI U LIBRU 'PASI INSPIRANTI' CONTINUA

U libru "Inspirational Steps", chì raccoglie 40 storie di donne ispiranti da 40 autori, dà speranza per l'educazione è u futuru di e ragazze. U libru, chì hè sempre in vendita, conta i storii di e donne chì anu lasciatu a so marca in Turchia è in u mondu. L'ingudu da a vendita hè ancu riflessu à e ragazze cum'è borse di studiu. Quelli chì volenu cumprà u libru in massa è sustene u prugettu, chì pò esse acquistatu da librerie in Istanbul, in particulare in a Libreria di Istanbul, ponu ancu cuntattà a Fundazione Istanbul via l'indirizzu info@istanbulvakfi.istanbul.

40 donne chì ispiranu:

"Adalet Ağaoğlu, Afife Jale, Altın Mimir, Ayla Erduran, Azra Erhat, Bilge Olgaç, Çağla Büyükakçay, Çiğdem Kağıtçıbaşı, Duygu Asena, Feryal Özel, Füreya Koral, Halet Çambel, Sçuyükakçay, Çağla Büyükakçay, , Mizgin Ay, Muazzez İlmiye Çığ, Nakiye Elgün, Nene Hatun, Nermin Abadan Unat, Neslihan Demir, Nezihe Muhittin, Nihal Yeğinobalı, Piyale Madra, Remziye Hisar, Sabiha Rifat Gürayman, Sabiha Rifat Gürayman, Sabiha Tansuğ, Sami Camihid Kağ,, Sefiha Tansudin Semra Çelik, Suna Kıraç, Sümeyye Boyacı, Süreyya Ağaoğlu, Şule Gürbüz, Türkan Saylan è Yıldız Kenter "

I so viaghji; 40 scrittori di u mondu di a scienza, a cultura, l'arte, u sport è a literatura :

"Ayça Atikoğlu, Meltem Yılmazkaya, Nazlı Akçura, Evin İlyasoğlu, Gülten Dayıoğlu, Halil Ergün, Murat Ağca, Mine Kılıç, Ahmet Ümit, Güneç Kıyak, Ayşe Kulin, Gila Benmayor, Ayşen, KuÖtēnği, İzün, Bali, Suebat, İzünmetti, İzlın, İlmazkaya , Alp Ulagay, Kürşat Başar, Ömür Kurt, Pelin Batu, Nebil Özgentürk, Yiğiter Uluğ, Jale Özgentürk, Melda Davran, Kutlukhan Perker, Candan Erçetin, Ümit Boyner, Arzu Kaprol, Ercüment Cengiz, Pelin A. Özdilek, İpek Kıraç, Gökhan Çınar, Nasuh Mahruki, Murathan Mungan, Canan Tan è Kandemir Konduk "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*