7. A festa di a cugliera di l'alivi di Milas hè passatu cun entusiasmu

7. A festa di a cugliera di l'alivi di Milas hè passatu cun entusiasmu
7. A festa di a cugliera di l'alivi di Milas hè passatu cun entusiasmu

U 7u ​​Festival di a Raccolta di l'Olivu di Milas, chì hè tradizionalmente celebratu ogni annu cù u slogan "Ci hè Milas in u vostru Gustu" sottu l'auspici di l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Milas, hà iniziatu oghje à Baltalı Kapı. U guvernatore di Muğla, Orhan Tavlı, u guvernatore di u distrettu di Milas, Mustafa Ünver Böke, u sindaco di Milas Muhammet Tokat, u direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura di Muğla, Barış Saylak, è u presidente di a Camera di Cummerciu di Milas, Reşit Özer, anu fattu i discorsi di apertura à u 7u Festival di Milas Olive Harvest, dopu avè visitatu i stand. U tempu di cugliera, chì hè u principiu di l'avventura, hè passatu. prof. Dr. Dopu à l'entrevista di Osman Müftüoğlu, à l'attellu di Chefs Without Borders è Süreyya Üzmez nantu à l'oliu d'oliva di qualità, u prugramma di u primu ghjornu hè finitu cù a presentazione di u famosu presentatore Mesut Yar.

U 7u ​​Milas Olive Harvest Festival, chì ùn pudia esse realizatu l'annu passatu per via di a pandemia, hà iniziatu oghje à Baltalı Kapı cù misure pandemiche estensive. U guvernatore di Muğla, Orhan Tavlı, u guvernatore di u distrettu di Milas, Mustafa Ünver Böke, u sindaco di Milas Muhammet Tokat, u direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura di Muğla, Barış Saylak, è u presidente di a Camera di Cummerciu di Milas, Reşit Özer, anu assistitu à u 7th Festival di Milas Olive Harvest. Dopu à u tempu di cugliera, chì principia cù un giru di i stands, Prof. Dr. U prugramma di u primu ghjornu hè stata cumpletata cù l'intervista di Osman Müftüoğlu, l'attellu di Chefs Without Borders è Süreyya Üzmez nantu à a ricunniscenza di l'oliu d'oliva di qualità, è a presentazione di u famosu presentatore Mesut Yar.

Indicà chì l'oliu d'oliva Milas hè u primu è l'unicu oliu d'oliva turcu cù una Indicazione Geugrafica Internaziunale data da l'Unione Europea, u guvernatore di Muğla, Orhan Tavlı, hà dettu: sussistenza ", disse.

Facendu un discorsu à l'inaugurazione, u direttore provinciale di l'agricultura è a silvicultura di Muğla, Barış Saylak, hà dettu: "L'oliva hè u saviu più anticu di sta geografia unica arricchita cù quasi tutti i sapori è a produzzione stabilita in e tradizioni anatoliane è egee. In più di a so putenza ecunomica, vi cunsegna ogni tappa di u viaghju di Olive da a terra à a tavola, purtendu a fertilità di u so tarritoriu, l'evoluzione culturale sustinibili, è più impurtante, e tracce di u so gustu, chì hè chjamatu dopu à ellu, à u futuru cum'è u destinu, cusì ch'ellu pò riempie biblioteche cum'è attelli. In sta geugraffia ancestrale induve aghju passatu una parte significativa di a mo vita, spergu chì avemu da campà uni pochi di ghjorni chì rendenu indimenticabile a storia di l'Olivu in a nostra storia gustativa cumuna, chì vecu cum'è un premiu piuttostu chè un pruduttu in terra. , trilogia di l'agricultura è di a furesta chì sò avà intrecciata cum'è parte di u mo travagliu. "Benvenuti à a nostra Milas, a nostra racolta è a nostra festa, induve l'aliva puzza megliu, chì crede chì serà nantu à a nostra tavula in u futuru cù tutta a so ricchezza, da u so fruttu à u so oliu".

U guvernatore di u distrittu di Milas, Mustafa Ünver Böke, hà dettu: "In Milas, una di e capitali principali di l'alivi è l'oliu d'oliva, l'alivi ùn portanu micca solu e caratteristiche di u so nome. Guida ancu a saviezza di a fede, u travagliu, u pane, u clima, l'acqua, u passatu è u futuru. Da a prima piantazione à a prima pressa; vale à dì, l'alivu, chì sparte a listessa essenza cù a ghjente, cù e credenze di e culture antiche, cù felicità è pacienza in tutte e tappe di a storia di a cugliera, ci mette in una distorsione di u tempu di millaie d'anni da u mumentu chì hè piazzatu nantu à a nostra tavula. , ch'ella sia u fruttu o l'oliu, cuntinuerà à esse a guida di u "gustu ancestral" per e generazioni prossime, cum'è una furesta chì include a cultura è u nostru paese unicu. Ti ringraziemu una volta di più per onorà a nostra settima Festa di a Racolta cù a vostra prisenza, cù questu sentimentu è credenza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*